رواية تزوجت ابو البنات كاملة جميع الفصول بقلم صابرينا
رواية تزوجت ابو البنات كاملة جميع الفصول هى رواية من كتابة صابرينا رواية تزوجت ابو البنات كاملة جميع الفصول صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية تزوجت ابو البنات كاملة جميع الفصول حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية تزوجت ابو البنات كاملة جميع الفصول
رواية تزوجت ابو البنات كاملة جميع الفصول
شاهين ياقوت الصايغ (البطل )
رجل اربعيني قمحي البشره ذو جسد رياضي وعيون عسليه ملامح جذابه لكنه زير نساء
٤٠ سنه رجل اعمال متزوج من بنت عمه وعنده طفلتين ساره وليلي
كان قاعد علي صفحه الفيس بوك بيتكلم فيديو كول مع امرأه في الثلاثون من العمر
شاهين .... تعرفي انك جامده
زينب .... جوزى عمره ماقالي كدا
شاهين.... عشان راجل حمار بقي الجمال دا كله يبقي بين ايديه ومدلعهوش
زينب...وانت هاتدلعني ازاى
شاهين..... لا هاتي عنوانك ونشوف الحوار دا
زينب .... جوزى هايكون برا مصر الاسبوع الجاي واخته بتتاخر لحد الساعه ٦ في الدروس ثانويه عامه وكدا اي رائيك
شاهين ...معادنا الاسبوع الجاي الساعه عشره الصبح
زينب.... اشمعنا عشره الصبح
شاهين....اصلي بحب اخلص في العمل اوووى
زينب...تعجبني
شاهين ....طالب اخر طلب
زينب....اي
شاهين....نزلي سوسته البيجامه شويه
زينب....شقي
وراحت زينب منزله سوسته البيجامه لحد ماجسمها بقي واضح في الكاميرا
بدا شاهين يتفرج علي جمال جسمها وهو بيدخن السيجاره لحد مادخلت عليه بنته الاوضه
قفل بسرعه اللاب توب الي قدامه
شاهين بزعيق ....انتي ي حيوانه ازاى تدخلي الاوضه كدا
ليلي بعياط .... اسفه والله ي بابا انا مكنش قصدى الاوكره هي الي بايظه والله
والله
وقعدت تعيط كتير لحد ماندى سمعت صوت عياطها
ندى احمد الصايغ
بنت عم شاهين وزوجته ست في منتهي الجمال والرقه انثي بمعني الكلمه وبتعشق شاهين وكانت بينهم قصه حب كبيره وبتثق فيه ثقه عاميه
جت علي صوت عياط البنت وقعدت تهديها
شاهين بغضب .... ندى انتي عارفه اني بحب النظام والادب
والي عملته دا ميصحش افرضي كنت بغير هدومي هل دا يصح انها تدخل الاوضه كدا
ندى ... اسفه ي حبيبي هاافهمها
نزل شاهين لمستوى ليلي وباسها من جبهتها
شاهين... مش كفايه عياط بقي
ليلي وهي بتمسح دموعها ....سورى ي بابا
شاهين....خلاص ي عقل بابا يلا روحي العبي
كانت ندى هاتمشي هي كمان لكن ايد شاهين منعتها
شاهين برومانسيه ...اي مش هاتحطيلي القطره
ندى .... بس لحد من البنات يدخل علينا ي مجنون
حملها شاهين بين ايديه ووضعها ع الفراش
شاهين....ابدا لازم تحطيلي القطره
...........…..............................................
في الاوضه
كانت زينب بتقفل صفحه الفيس بتاعتها ودا طبعا بعد مامسحت الشات الي بينهم ونضفت الصفحه من اي حاجه عليها
ورتبت هدومها وعدلت شكلها في المرايه وخرجت لقت موج بتدرس
موج الهوى عصام الدين
موج الهوى دا اسم مركب مامتها سمتهولها (البطله )
موج كانت بتذاكر كيمياء ثالثه ثانوي ومطحونه في الدراسه بنت جميله
طويله وجسم انثوي وبشره بيضاء وعيون زرق زي السماء وعميقه زى موج البحر
زينب.... بتذاكرى ياروحي
موج .... مطحونه والله في المذاكره
زينب...انا رايحه اعملك ساندوتيشات تقويكي
موج .... انا الاسبوع الجاي هابات عند ميار صحبتي
زينب بفرحه لكنها خابتها ...تباتي اسبوع مستحيل
ازاى يعني الكلام دا
موج....هانذاكر والله ي زوزا وانتي عارفه الامتحانات قربت ومحتاجه مذاكره قد اي
زينب....اخوكي عرف
موج ...اه ووافق انتي عارفه اونكل كمال وطنط سميره بيحبوني قد اي
زينب.....يعني اخوكي هايسافر وانتي هاتسبيني لوحدى دا ينفع
موج.... معلش يا روحي كلهم كام يوم وارجع تاني
زينب ...ماشي ياقلبي هاروح اعملك الساندوتشات
موج.....تسلميلي يارب
&____________________________________&
بعد اسبوع
...................
شاهين كان بيكلم زينب في الفون
شاهين.....هاااا اجي
زينب ...طبعا تعالا بس زى مااتفقنا
كان شاهين لابس لبس ست منتقبه وطلع فوق لشقه زينب الي اول ماشافها انبهر بجمالها وانوثتها الغير عاديه مقدرش يمنع نفسه عن فعل المحرمات معاها
وبعد ثلاث ساعات
كانت بين احضانه علي الفراش وهما الاتنين بيدخنوا السجاير
شاهين بغمزه ....اي رائيك
زينب ...داانت هدتني
يابخت مراتك بيك
شاهين زق زينب وقعها علي الارض زى الكلبه
واتعصب عليها وزعقلها
متجبيش سيره مراتي تاني ي بت الكلب انتي فاهمه
زينب جرت عليه وفضلت تبوس في رجله
حاضر والله اسفه بس متسبنيش انا بحبك
خليني خدامتك
شاهين بصلها بقرف ولبس لبس النقاب ونزل
فضلت زينب تعيط وتتصل عليه لكنه مردش
.........................................
علي السلم
كان نازل شاهين السلم لقي موج قدام المرايه بتخلع طرحتها وتظبطها وبان شعرها البني الطويل
فضل متنح في جمالها لحد ماطلعت من جمبه
موج .... سلام عليكم
شاهين مردش عليها واستناها لما طلعت وطلع وراها لقاها داخله شقه زينب ووووووووووووو
متنساش ان الرواية موجودة كاملة في قناة التلجرام والواتساب
للانضمام لقناة التلجرام اضغط هنا
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
لقراءة الفصل التالي اضغط علي السهم الموجود في جهة اليسار و لقراءة الفصل السابق اضغط علي السهم الموجود في جهة اليمين
↚
خدت زينب شاور ورتبت الشقه وقعدت في الصاله تعيط بحرقه مكنتش بتعيط علي الي حصل لا كانت بتعيط علي انها زعلت شاهين منها كانت خايفه ليسبها وميجلهاش تاني
زينب بحرقه كانت بتتكلم ..... انا غبيه غبيه
ياريتني كنت مت قبل مااتكلم ازاى اجيب سيره مراته وهو في حضني اهو هايبعد عني لا ياربي يارب ميبعدش عني انا بحبه وهاطلق من جوزى عشانه
قعدت زينب تعيط لقت الباب بيتفتح
زينب مسحت دموعها وراحت تشوف مين الي دخل الشقه
زينب....مين
مين
موج بتنهج من السلم ..... انا ي زوزا
انا جييت
لقت موج عيون زينب حمرا واثار بكاء عليها
موج بخوف ...انتي كنتي بتعيطي
زينب بتمثيل وهي بتعيط حضنت موج ... انا كنت خايفه ابات لوحدى
ولسه هاتكمل عياط لقت موج بتحضنها وبتمسح دموعها بكل حنيه
موج الهوى كانت بتحب زينب بصدق لان زينب حنينه عليها وبتمثل الحب عليها هي واخوها
موج... انا عندى ليكي خبر يفرحك اووى
زينب .... اي هو
موج. ... اخو زميلتي جه من السفر ومش هاينفع ابات معاهم وهو هناك عشان كدا رجعت وهابات عندك ومش هايسيبك ابدا
حضنتها زينب وهي بتفكر ازاى هاتقابل شاهين بعد كدا
زينب ... طب ياروحي ادخلي ارتاحي انتي وانا كمان هادخل انام
..................................................................
في شقه شاهين
دخل شاهين اوضته وفتح اللاب توب الخاص بيه عشان يكلم زينب فيديو كول وكان منتظر الرد
....................................
في اوضه زينب كانت قافله الاوضه عليها وفاتحه صفحه الفيس لقت شاهين بيتصل
زينب بفرحه فتحت الكاميرا
زينب بعياط...انا اسفه والله اسفه
شاهين وهو بيدخن سيجارته اتكلم ....ا*قلعي
زينب بفرحه ...لحقت اوحشك
شاهين .... طب خلاص سلام وقفل المكالمه
فضلت زينب تبعت في رسايل لكن شاهين مردش وساب اللاب توب ودخل الحمام
في الوقت دا زينب بعتت صور لجسمها وهي عريانه
زينب ... اي رائيك
عجبتك
انت وحشتني ريحتك نفسك كل حاجه فيك وحشاني انا اسفه اني جبت سيره مراتك انا عارفه انك مش بتطيقها عشان كدا بتخونها بكرا اتطلق ونتجوز وانسيك الهم والنكد الي معيشاك فيه
.....................................................
في اوضه شاهين
دخلت ندى الاوضه عشان ترتبها لقت اللاب توب مفتوح
ندى.... اوووف منك ياشاهين كذا مره اقولك اقفله عشان البنات ميلعبوش فيه ويبوظوه
جت تقفل اللاب توب لقت عشر رسايل من اكونت ست وكانت قمر قريت الشات كله وشافت الصور القذره المبعوته لجوزها وعرفت بخيانته ليه
مقدرتش تتحكم في نفسها جرت علي اوضه الاطفال واترمت علي السرير لقت مخده كتمت فيها بوقها وقعدت تصرخ من القهره والوجع
ندى ..... ورحمه امي ياشاهين زى ماخونتني لاخونك ومع اقرب الناس ليك وبعد كدا ابقي اواجهك
******************************************
طلع شاهين من الحمام ولقي الشات مفتوح
كان ناسي خالص انو طالع منه
لقي صور زينب العريانه وكلامها المكتوب
حب شاهين يلعب معاها واتكلم
شاهين .... متحلميش اني اجيلك تاني احنا كنا هانتكشف النهارده مين دى الي طلعت الشقه
زينب ... دى اخت جوزى
متقلقش د دى عيله في ثانويه عبيطه مش عارفه حاجه من الاوائل كل سنه
شاهين في نفسه امممم طلعت خام كمان
حلو
فضل شاهين يوقع زينب في الكلام لحد ماعرف كل حاجه عن موج الهوي
لقي رساله تانيه مبعتواله من طالبه في الكليه عنده اسمها ساره
قفل شاهين مع زينب وراح لساره
شاهين دكتور في جامعه الصيدله
شاهين بكل ادب اتكلم ..... ارجو من حضرتك متبعتيش رسايل علي الخاص ياانسه اي حاجه تقف معاكي في المحاضره تسألي
غير كدا لا ء
سلام
طبعا شاهين نضف صفحته ومسح الشاتات وخفي صور زينب في ملف لوحده من ضمن الملفات الكتيره الي عنده
***************************************
في الجامعه
كان وائل قاعد في مكتب شاهين منتظره
وائل .. صاحب شاهين وزميله في الكفاح نسخه طبق الاصل من شاهين بس الفرق وائل بيحب البنات الطالبات وبيتكلم معاهم
اما شاهين فبيكلم الستات الي برا وراسم دور الملاك الطاهر في الجامعه
دخل شاهين المكتب
وائل ... نقول السهره صباحي
شاهين...اهو نبرك دا الي جايبني ورا
وائل .... ليه ياخويا مالك ماانت اهو عيني عليك بارده متجوز ومنتش عاتق برا ولا جوا
شاهين..... ماتتلم بقي احنا في الشغل
وائل .... عندك حق انا رايح المحاضره السنه دى دفعه جديده
شاهين .... ريحتك فاحت
وائل.... هابقي احط كالونيا
شاهين ...ياعم روح اتجوز بقي
وائل .... لما الاقي الي تعرف تظبطني وتلمني هابقي اتجوز ريح انت بس سلام
شاهين ..... سلام
********//////////*************************
بعد انتهاء اليوم
في شقه وائل علي الفراش كانت قاعده علي السرير بتفرك في ايديها من التوتر
دخل وائل وبفتح زراير قميصه وووووووووو