رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل التاسع 9 بقلم زولة وحيدة

رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل التاسع 9 بقلم زولة وحيدة


رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل التاسع 9 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة زولة وحيدة رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل التاسع 9 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل التاسع 9 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل التاسع 9


رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل التاسع 9

عند تقى
في صباح يوم جديد مليء بالمفاجئات
تقى صحيت بخضة :ماما
آسر :في ايه يا تقى
تقى :آسر يلا نروح لماما
تسريع الأحداث
بعد تقى وآسر جهزوا
آسر :دة تلفونك
تقى اخدت التلفون
تلفون آسر رن
الدكتور :البقاء لله
التلفون وقع من آسر
تقى بخوف:في ايه يا آسر
آسر :خالتي ورد م م ماتت
تقى :انت بتقول ايه يا آسر
آسر جري ع العربية وتقى لحقته
اسر وتقى راحو ع المستشفى
تقى جريت ع مامتها
تقى بصوت عالي ودموع :مامااااااااااااااااااا
تقى :ماما فوقي انا تقى ماما بلاش تهزري ياماما فوقي ارجوكي انا بعرف انك عايشة هم بيكدبو ماما فوقي
آسر بحزن ودموع حاول يداريها :تقى
تقى :يا آسر ماما عايشة هي بس بتحب تخوفني كدا
وفجأة بقت تصرخ :مامااااااااااا فوقيييييي
آسر بحزن:تقى اهدي
تقى بدموع:كله بسببي انا السبب انااااااا السبب
تقى :آسر انا لازم اموت اق'تلني يا آسر
واغمى عليها
آسر بخوف :تقى
بعد مدة
تقى فاقت
آسر كان قاعد جمبها
تقى بدموع :آسر انا عايزة ماما
آسر :خلاص ياتقى انا هنا
تقى حضنتو وانفجرت بالبكاء
آسر :اهدي
تقى هديت
الدكتور :آسر بيه احنا جهزنا الجنازة ممكن تاخدوها دلوقت
آسر :يلا ياتقى
في بيت ورد
تقى كانت بتعيط بحرقة
هند دخلت وراحت حضنتها
هند :ربنا يصبرك يا اختي
تقى ببكاء :ماما راحت ياهند راحت وخلتني في الحياة القاسية دي
هند بكيت معاها
بعد مدة آسر وزياد رجعو من الدفن
آسر :زياد اتصل بالشرطة ياخدوا ابن ال..... ع السجن وخليك معاهم لاني متأكد انه مشترك مع حد
زياد :حاضر
............................. 
آسر :تقى يلا هنروح ع القصر
تقى :أنا هفضل هنا
آسر :بس...
هند :خليها هنا انا هبات معاها
تقى :لا ياهند اهلك هيقلقو عليكي الأحسن تروحي
آسر :اه هخلي زياد يوصلك وانا هقعد مع تقى
هند :اولا دي رفيقتي عايزني اخليها لوحدها يعني؟ تانيا مش هروح مع صاحبك المجنون  دة
بعد مدة تقى وآسر قدروا يقنعو هند تروح وهند راحت
==============
عند هند وصلت البيت
ابو هند :كنتي فين
عمر :اكيد مع الهانم تقى
هند بحزن ودموع :خالتي ورد ماتت
ام هند بصدمة :ايييييه
هند حكيت ليهم كل شي
عمر جري ع العربية بتاعته وراح لبيت ورد لقا آسر قدام الباب
عمر بخوف :فين تقى
آسر :عايز منها ايه
عمر :هي كويسة؟
آسر :اه مين حضرتك
عمر :انت اللي مين
آسر :أنا جوزها
عمر :اوووووه انت اللي اتجوزتها غصب عنها
آسر كور ايده بغضب
تقى طلعت بسرعة :آسر في شوية حاجات عايزة اجيبهم من البيت عشان هقعد هنا كام يوم
عمر في نفسه :هي حلوت كدا امتى... لالا ياعمر ماتفكر فيها انساها ياغبي
آسر :مين دة ياهانم
تقى بصت على عمر
تقى :عمر
عمر :أنا سمعت اللي حصل مع مامتك ربنا يصبرك ويجعل مثواها الجنة
تقى :آمين يارب
آسر :عايز ايه يابني
تقى :آسر في ايه
آسر :مش عاجبني الإنسان دة
تقى :آسر....
عمر بمقاطعة :أنا هروح
تقى :بس...
آسر بمقاطعة :خليه يروح
ومسكها من ايدها ودخل
تقى :آسر في ايه
آسر بغيرة :بتعرفيه من امتى
تقى :من وانا صغيرة
آسر :ماتتكلميش معاه تاني
تقى :حاضر
================
عند عمر في اوضته
عمر :غبي غبي غبي ليه روحتلها انا بعد ماكرهتها
هند دخلت
هند :بتحبها؟
عمر :للأسف مقدرتش انساها
هند :خلاص ياعمر هي اتجوزت لازم تنساها دلوقت
عمر :معرفش ازاي انساها ياهند
هند بحزن ع حالة اخيها:ربنا معاك
===============
بعد اسبوعين
عند تقى
آسر :احنا هنروح على فرنسا 
تقى :طيب
آسر :أجهزي يلا بسرعة
بعد مدة تقى وآسر جهزوا
حسن :رايح فين يابني
آسر :هروح على فرنسا منو اغير لتقى جو ومنو اشوف جدي
حسن :اوكي توصلو بالسلامة
فريدة :أنا هروح معاهم
حسن :ليه ان شاء الله
فريدة في نفسها :خطتي هتفشل إذا آسر وتقى سافروا
آسر :مش هتروحي يافريدة
واخد تقى وراح
فريدة بخبث :ماشي يا آسر ماشي

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-