رواية نفسي مازن ونفس الفصل التاسع 9 بقلم ملك ناصر

رواية نفسي مازن ونفس الفصل التاسع 9 بقلم ملك ناصر


رواية نفسي مازن ونفس الفصل التاسع 9 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة ملك ناصر رواية نفسي مازن ونفس الفصل التاسع 9 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية نفسي مازن ونفس الفصل التاسع 9 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية نفسي مازن ونفس الفصل التاسع 9

رواية نفسي مازن ونفس بقلم ملك ناصر

رواية نفسي مازن ونفس الفصل التاسع 9


نفس: بعتباره اقرب حد ليا 
مازن: نفس انا 
قاطع كلامه يونس و وئام وهما داخلين وكانو بيضحكو  مازن بصلهم
وئام سكتت: احم يلا نبدأ 
مازن بغضب: يلا  
وبعد ما خلصو يونس القهوة اتدلقت عليه ف وئام راحت معاه تنضفهاله 
مازن عمل نفسه بيتكلم: ايه يا حبيبتي 
، اه اه خلصت، مش هتأخر متخافيش،  بحبك، 
نفس بصتله بغضب وحزن ولسة هتطلع: علفكرة قولت بحبك 
نفس بصتله لقت الفون علي التربيزة: انت بتكلمني انا 
مازن وهو بيقرب منها: وهو في غيرك هنا 
نفس اتوترت: مش كنت بتكلم مراتك 
مازن باستنكار: مراتي مين 
نفس: مازن انت هتستعبط، شهد 
مازن وهو بيوعقها في الكلام: اهه شهد، مين قال انها مراتي
نفس:قبل ما امشي كنت بتكلم مامتك عشان تخطبها سمعنك
مازن: مكنتش هخطبها، وبعدين انتي بتتصنتي عليا 
نفس: كان صوتك عالي
مازن: وده ما لفتش نظرك في حاجة 
نفس: مازن انا عايزة امشي 
مازن: مش هتمشي قبل ما تعرفي باقي الحقيقة 
نفس: ما كل حاجة واضحة يامازن 
مازن: انا عليت صوتي قاصد 
نفس استغربت وسكتت 
مازن كمل: عشان تغيري وتعترفي انك بتحبيني، لكن طلعتي هبلة ومشيتي 
نفس: يعني اسمعك بتقول هخطب غيرك واقعد 
مازن: يهمك في ايه
نفس بسرعة: عشان بح...، ووشها احمرت: احم
مازن ضحك: ونا بموت فيكي، 
نفس انا مش هقدر انك تبعدي عني تاني، 
نفس: يعني ايه 
مازن طلع خاتم من جيبه وقعد علي ركبة واحدة: تتجوزيني 
نفس مش عايزة تتضيع الفرصة دي وهزت راسها: موافقة 
في الوقت ده يونس و وئام دخلو وبصولهم بصدمة و وئام قالت: يعني نسيبكو بتتخانقو نرجع نلاقيكو بتتخطبو
مازن بغمزة: اخوكي مبيضيعش وقت 
يونس قال بغضب: انتي ازاي توافقي عليه 
مازن: ونت ايه اللي مضايقك 
وئام كانت قالت ليونس ان مازن مش متجوز 
يونس: تيجي تتقدملها في بيتها ولا ايه يا وئام 
وئام بشجاعة: ايوة عنده حق 
مازن برفعة حاجب: وحياة ام*ك 
وئام كشت: مش اوي يعني 
مازن قال ليونس: علي العموم طنط ماجدة هترجع امتي 
يونس: ماما ماجدة وبابا هيرجعو كمان يومين 
مازن بص لنفس: استني  العمر كله مش يومين 
يونس: خف نحنه انا واقف 
مازن بأستفزاز: واي يعني انت واقف 
نفس عشان تنهي الجدال: يلا نروح يا يونس ولما ماما وبابا يرجعو يبقي مازن يجي 
مازن بغيرة: تروحي علي فين يماما، انتي بتقعظي معاه لوحدكو، لا طبعا
نفس: ايوة وفيها ايه، وليه لا
يونس: لما تبقي فبيتك ابقي احكم عليها يابابا يلا ينفس 
ومشيو وسابو مازن بياكل في نفسه 
وئام: اهدي يا مازن احنا عدينا نص المشوار، نفي خلاص اتصالحت 
مازن بتوعد: ماشي يا يونس مجرد ما تبقي في بيتي مش هتلمح طيفها ولا تعرفها تاني  ، وبعدين خودي هنا انتي داخلالي بتضحكي معاه، شايفاني كيس جوافة واقف  
وئام بتهرب: تلفوني بيرن، معلش هروح اشوفه 
وجريت علي بره 
مازن: ماشي يا وئام اخلص من موضوع نفس وافضالك 
______♡في الڤيلا 
نفس: عصبناه احنا مش كده 
يونس: احسن خليه يتربي علي اللي عمله 
نفس ضحكت وقالتله: الا الحلو كان سرحان ليه النهاردة
يونس: هو حد. يشوف وئام وميسرحش، ده كفاية اسمها 
نفس بضحك: تيرارارارا 
يونس: امشي يا بت من قدامي 
نفس طلعت 
بعد 3ايام كان ماجدة واكمل رجعو 
اليوم اللي مازن جاي فيه وئام كانت راحت قبليهم كلهم عشان تبقي معاها 
يونس: يلا يا نفس مازن جه 
نفس لوئام : شكلي حلو، الطرحة مظبوطة، الفستان..... 
وئام بمقاطعة: زي القمر ولله، وبعدين دنتي عنتي قاعدة معانا فترة كبيرة شوفناكي بكل حالاتك مش هتفرق 
نفس وهي بتزقها براحة: تصدقي انتي رخمة 
يونس: طب اي هفضل واقف كتير، يلا انتي وهي قدامي 
نفس مشيت قدامه بس هو وقف وئام 
يونس بهمس: زي القمر كالعادة
وئام اتكسفت ومشيت من قدامه 
يونس بضحكة: شكلك هتتعبيني 
وخرج 
وبعد شوية كانو بيقرأو الفاتحة 
فاطمة وادهم:مبارك يا حبايبي  ، متزعليش مني يا نفس انا كنت عايزة ابني يكون سعيد، مكنتش اعرف ان سعادته معاكي 
نفس بابتسامة: ولا يهمك يا طنط، محصلش حاجة
مازن لماجدة: معلش يا طنط ينفع نقعد انا ونفس فالبلكونة نتكلم 
ماجدة: اتفضل يا ابني 
قامو ويونس قام معاهم 
مازن بصله: افندم جاي معانا ليه 
يونس: معلش اصلي مش كيس جوافة عشان تقعدو لوحدكو 
مازن بصله باستنكار: وانت اللي محرم يعني، مانت غريب انت كمان 
يونس كان لسة هيتكلم نفس نغزته وقالتله بهمس: اهدي عشان لو انت خطبت وئام هيطلع عينك فا لم الدور 
يونس بحمحمة: طيب اقعدو وانا هقعد برا وخرج 
مازن ونفس ضحكو عليه 
_________♡بعد مرور شهرين كان اكمل ويونس نقلو شغلهم مصر عشان يستقروا 
...... 
يونس و وئام قربوا من بعض جدا 
...... 
مازن كان قاعد مع ماجدة واكمل عشان عايز يحدد معاد الفرح 
مازن: طيب ياعمي انا عايز نحدد الفرح انا قربت اخلل 
اكمل بضحكة تعب: معلش يبني اللي بيحب بيستحمل 
مازن: منا مستحمل عشان بحبها، هو انا جايبني ورا غير حبها
نفس وهي طالعة ليه: ومالو حبي يعني 
مازن بغمزة: مدوبني 
يونس: اتنين لمون للكابلز 
نفس ضحكت 
مازن: اضحكي ياختي احدد الفرح بس واطلعه عليكي
يونس: ومين قالك ان الفرح هيتحدد دلوقتي 
مازن:  حد كلمه ده
يونس: انا ادخل في اللي انا عايزه، وخلي بالك كل ما هتدايقني كل ما هأخر في الجوازة 
مازن اتعصب ولسة هيتكلم سمع نفس بتصرخ
نفس وهي بتجري عليه بخوف: عمو اكمل 
يونس برعب: بابا وراح يشوف نبضة لقاه موجود 
سنده هو ومازن للعربية وقعدو قدام ونفس وماجدة قعده جمبو 
 نفس بعياط: عمو اكمل،رد عليا، عمو.... 
مازن بزعيق: مش هيرد عليكي عشان مغمي عليه، متوتريش اعصابنا اكتر مهي متوترة 
نفس سكتت بس لسة بتعيط 
وصلو المستشفى بتاعت يونس ودخلوه بترولي 
الدكتور:بسرعة يا جماعه علي العناية المركزة وحضرو اوضة الاشعة 
 يونس مسك ياقة الدكتور: انت عارف لو جرالو حاجة انا هعمل فيك ايه 
الدكتور بغضب: انت مشن انت عشان تكلمني بالطريقة ديه 
يونس : صاحب المخروبة اللي احنا فيها 
الدكتور خاف 
يونس وهو بيزعقله: انت لسة واقف، روح شوفه اخلص 
الدكتور جري من قدام يونس 
مازن طبطب عليه: اهدي يا يونس هيكون كويس ان شاء الله 
يونس وهو بيقعد علي الارض: يارب، انا مليش غيره هو واختي
كلهم استغربوا علي جملته بس سكتو عشان مش وقته 
بعد شوية الدكتور طلع 
وجريو عليه. 
يونس: ماله يا دكتور، كويس مش كده 
الدكتور: المريض............. 
يونس بصدمة: ايييه  
استوووب 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-