رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل الثامن 8 بقلم زولة وحيدة

رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل الثامن 8 بقلم زولة وحيدة


رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل الثامن 8 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة زولة وحيدة رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل الثامن 8 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل الثامن 8 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل الثامن 8


رواية ترياق عشقها اسر وتقي الفصل الثامن 8

تقى ببكاء :ماما اصحي ياماما
آسر راح شال ورد واخدوها ع العربية
في المستشفى
تقى للدكتور:ماما هتعيش صح هي لازم تعيش يادكتور
آسر :اعملو كل شي يادكتور واي شي بتحتاجوه انا هجيبه
الدكتور :تمام ودخل ع أوضة العمليات
تقى حضنت آسر وانفجرت بالبكاء
تقى بشهقات عالية:ماما هتعيش يا آسر صح
آسر قلبو وجعو عليها
آسر :متخافيش كلو هيكون تمام انتي اهدي وادعيلها وانا هروح مع الشرطة نشوف مين اللي عمل كدا
تقى بدموع :متسيبنيش يا آسر
آسر :حاضر
آسر اتصل ع زياد وحكالو كل شي
زياد :اوكي انا هروح دلوقتي
==================
عند زياد في البيت
هند دخلت لقت زياد واقف قدام الد'م
هند بخوف :مين انت وبتعمل ايه هنا وايه الد'م دة
زياد مردش عليها
هند بصراخ:قاااا' اتل
زياد :ممكن تسكتي
هند :قت' لت مين يامجرم 
زياد :أنا مق' تلتش حد ام تقى في حد ضربها بالسكين وهي حاليا في المستشفى 
هند :ايه اسم المستشفى
 زياد:******* 
===============
عند تقى كانت بتدعي لأمها. هند حضنتها وانفجرو الاتنين بالبكاء
تقى :ماما بين الحياة والموت ياهند
هند :هتكون كويسة ان شاء الله 
بعد مدة الدكتور خرج
تقى بسرعة:ماما كويسة؟
الدكتورة :للأسف حالتها حرجة جدا احنا عملنا اللي علينا والباقي على ربنا
تقى جريت ع الاوضة
الممرضة ممنوع الدخول والا حالتها هتسوء
تقى بدموع :عايزة اشوف ماما
هند راحت مسكتها
هند :تقى حبيبتي مامتك حالتها هتسوء لو دخلتي
تقى حضنت هند
 تقى ببكاء :ماما هتكون كويسة صح
هند :اه ان شاء الله
آسر كان بيبص عليها وقلبو بيوجعو
زياد وصل ع المستشفى
زياد بسرعة:آسر احنا لقينا المجرم
آسر:مين هو
زياد :معرفش تعال معايا
تقى سمعتهم
تقى :أنا هروح معاكم
آسر :لأ انتي افضلي هنا
تقى :لا هروح
هند :اه هنروح نشوفو
زياد:خليهم يروحو ويمكن يقدرو يتعرفو عليه
آسر :طب يلا
==============
في بيت ورد
كلهم دخلو اتصدموا
تقى بصدمة:ي ي ياسر
ياسر :أنا معملتش حاجة
زياد :كل الأدلة عليه
هند بغضب :انت يابن ال.....
آسر مسكو من ياقة قميصه بغضب:مين قالك تعملها يابن ال....
ياسر :انا معملتش حاجة
تقى :كله بسببي
آسر :قصدك ايه
تقى :هو كان عايز يتجوزني وانا ما قبلت حتى انه كان بيحاول يخلي ماما تغصبني ع الجواز منو ولما اتجوزت آسر قال يق'تل امي ويخليني اعيش حياتي كلها زعل صح ياياسر
ياسر بابتسامة :ياسلام عليكي قمر وذكية
آسر ضربو بوكس في وشه
آسر بغضب :يابن ال....... كلامك معايا مش مع مراتي
ياسر بابتسامة :بحبها ومستعد اعمل كل شي عشان تبقى ملكي
آسر نزل فيه ضرب لحد ما اغمى عليه
هند لتقى:تعالي ياحبيبتي دة واحد معندوش د'م ومع'فن
تقى وهند طلعو من الاوضة اللي فيها ياسر
تلفون هند رن
هند :الو
عمر بغضب :فينك يا هند
هند :أنا جاية اهو
عمر :اوعى تكوني في بيت تقى
هند :لالا انا هاجي بعد شوية وقفلت السكة بسرعة
تقى :روحي ياهند اخوكي إذا عرف انك معايا مش هيسيبك في حالك
هند :انتي بتقولي ايه
تقى :أنا عارفة انه اهلك منعوكِ تيجي ع بيتي لأنهم مفكرين اني بنت قليلة ادب لأني اتجوزت آسر بدون ماحد يعرف
هند :انتي اتجننتي ولا ايه
تقى :لا ياهند ما اتجننت مبتقدريش تكدبي عليا
هند حضنتها :أنا اسفة يا تقى
تقى :متعتذريش انا اللي غلطانة لانو بسبب جوازي ماما في المستشفى
هند :انتي ملكيش ذنب ياحبيبتي السبب هو المع'فن اللي اسمو ياسر دة يلا اهدي بقا عشان انا مش هقدر اقعد هنا اكتر من كدا
تقى :طب انتي روحي لأنه الوقت اتأخر
هند :اوكي
آسر وزياد خرجو
آسر :زياد وصلها
هند :لا شكراً مش عايزة
زياد :في ستين يلا روحي لوحدك بقا
آسر :زياد وصلها
زياد :يلا يابنتي ومسكها من ايدها وراح
==============
عند هند
هند :مفكر نفسك ايه بتمسكني من أيدي بالطريقة دي
زياد كان ساكت وسايق بسرعة
هند :هتق'تلنا ما تسوق بالسرعة دي 
زياد بغضب :انتي مابتعرفيش تسكتي
هند :للأسف مابعرف
زياد :الله يصبرني
هند :آمين يارب
زياد :استغفر الله العظيم
هند :والحمد لله رب العالمين
زياد :اسكتي يابنتي اسكتيييي
هند :مش هسكت ونزلني هنا لأنه اخويا إذا شافك هي'قتلنا
زياد نزلها
================
عند تقى
تقى كانت نايمة في سريرها
آسر راح عليها وفضل يتأمل ملامحها
آسر في نفسه :أنا آسف لأنك بتعاني بسببي 
===============
عند هند 
عمر :كنتي عندها صح 
هند :اه ياعمر البنت امها في المستشفى وهي محتاجاني 
عمر بغضب:اخرسي خالص وادخلي ع اوضتك ومفيش خروج 
هند دخلت الاوضة بسرعة
عمر في نفسه :يارب تكوني بخير ياتقى 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-