رواية تقابلت الاقدار ملك واسد الفصل الخامس والستون 65 بقلم فاطمه حسن

رواية تقابلت الاقدار ملك واسد الفصل الخامس والستون 65 بقلم فاطمه حسن


رواية تقابلت الاقدار ملك واسد الفصل الخامس والستون 65 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة فاطمه حسن رواية تقابلت الاقدار ملك واسد الفصل الخامس والستون 65 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية تقابلت الاقدار ملك واسد الفصل الخامس والستون 65 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية تقابلت الاقدار ملك واسد الفصل الخامس والستون 65

رواية تقابلت الاقدار ملك واسد بقلم فاطمه حسن

رواية تقابلت الاقدار ملك واسد الفصل الخامس والستون 65

ندي قامت بقرف من غير ما ترد عليه ودخلت الحمام

حازم مسح على وشه بتعب

وبص ع التليفون لاقه نرمين بترن 

حازم قفل الفون ف الوقت دا خرجت ندي 

ندي بهدوء . أنا عايزه امشي مش عايزه افضل هنا

حازم .لاا .مفيش خروج من هنا 

ندي .وأنا مستحيل افضل معك في مكان واحد

حازم بضيق .ندي أنا مش عايزه اعمل تصرف مش هيعجبك 

ندي قامت قدام حازم بغضب وقالت وهي بتمسك السكينه اللي ف طبق الفاكهه.عندي امو*ت ولا اكون معك ي حازم

حازم قام بخوف .اهدي يندي اهدي 

حازم حاول يقرب منها

ندي بغضب وهي بدوس ع أيدها اكتر.ابعد صدقني لو قرب هقت*ل نفسى

حازم بص ع الد*م اللي طلع من أيدها وبعدين رجع لي ورا بهدوء

حازم بخوف .اهدي اهو أنا مش هقرب وفكري ف ابنك قبل ما تعملي حاجه لو حصل حاجه هو هيم*وت علطول 

ندي .هنم*وت أنا وهو .ولا نعيش معك 

حازم .هعملك اللي عايزه .بس انك تسيبي الفيلا لاا 

ندي فضلت تبص ع حازم بغضب 

حازم . أنا مش هقرب منك ومن الاوضه دي طول ما انتي فيها

ندي .انت كداب

حازم بهدوء بق يقرب منها.صدقني مش هقرب منك أبدا ومش هضايقك تاني بس اهدي 

حازم سحب منها السكينه

ندي بصت ع حازم بتعب ومره واحدة وقعت في حضنه

حازم شالها بتعب وحطها ع السرير

حازم . أنا آسف ع كل دا صدقني اسف . أنا آسف

حازم بسها وسبها وخرج

عند هشام ومراد

هشام وصل المستشفى

هشام دخل الأوضه لاقه أسد نايم على السرير .هشام ردك اي ي أسد باشا

اسد بهدوء وهو لسه مغمض عينيه.هرجع بس دا مش معني اني هرجع لي ملك 

هشام بسخرية .يكون احسن ملك لازم تكون مع حد احسن وانضف منك

اسد متكلمش ف الوقت دا دخل مراد 

هشام .يلا ي مراد علشان نرجع

مراد.مع الاسف يعمي الدكتور قال لازم بفضل لحد بكره ع الأقل

هشام.طب وملك وروح.انت لازم ترجع 

مراد.مش هينفع اسيبكم أنا هفضل هنا وروح وملك معهم دكتوره متخافش

...

عند روح وملك قاموا من النوم

روح قامت بتعب بس متكلمتش

ملك . أنا هطلع اخد دش وبعدين انزل 

روح بابتسامه.وانا كمان وبعدين ننزل نعمل اكله حلوه اي رأيك

ملك بحماس .ماشي 

روح طلعت هي وملك وكل واحده دخلت أوضتها 

روح دخلت تاخد دش

وبعد ما خلصت حست بوجع جامد 

روح وقعت ع الأرض بوجع 

روح حلو تقرب من الباب مش قادره

روح بوجع .حد يلاقني .ااه بطني 

روح بصت لاقت نفسها بتنزف 

روح فضلت تعيط بوجع لحد ما أغمي عليها

...

عند ملك خلصت ونزلت تحت بسرعه علشان تشوف روح مقلتهاش 

ملك فضلت قاعده لحد ما زهقت وطلعت تشوفها

ملك.روح .روح 

....

ملك .روح 

ملك خبطه ع الباب بتاع الحمام محدتش بيرد

ملك فتحت الباب تتأكد أنها مش موجوده بس ..

ملك بصوت عالي.رررررروح 

ملك طلعت تجري ع الدكتوره.روح بسرعه تعالي

الدكتوره طلعت هي والممرضه بس وشالها من ع الأرض

الدكتوره.لازم تروح المستشفي بسرعه اطلعوا الإسعاف

ملك والدكتورة لبسو روح لحد ما عربيه الإسعاف وصلت وطلعوا ع المستشفى

...

عند مراد

كأن قاعد قلقان

هشام.قولتك ارجع 

مراد .مش هينفع اسيبكم اطمن يعمي أنا كويس .هروح اتصل اطمن عليهم 

مراد حاول يكلمها محدتش بيرد 

عند روح كانت وصلت المستشفي ودخلت العمليات

وملك قاعده تعيط برا مش عارفه تتصرف

بعد ساعات الدكتوره خرجت 

ملك بسرعه .هي كويسه مش كده

الدكتوره.الحمدلله 

ملك بخوف .والطفل 

الدكتوره.مع الاسف الطفل مات البقاء لله.بعد اذنك 

ملك فضلت تعيط بحزن

ملك لاقت روح خرجه ودخلوا اوضه عاديه

...

عند مراد كان هيتجنن بيحاول يكلم اي حد مفيش حد بيرد خالص 

هشام بص عليه وقال.ي ابني انزل وأنا بكره هنكون عندك 

مراد .أنا آسف .بس لازم انزل 

هشام .طمني اول ما توصل 

مراد مشي بسرعه وركب العربيه وطلع ع المطار

بعد شوي مراد وصل وركب الطياره ...

...

عند روح بعد شوي فاقت

ملك بحب .انتي كويسه

روح بتعب.ايوهة

روح حطه أيدها ع بطنها بوجع .اي اللي حصل

ملك بحزن .حصل نزيف

روح بخوف من الرد.والجنين

ملك ...

روح.حصل اي ي ملك قولي

ملك بحزن . الجنين مات ربنا يرحمه 

روح فضلت ساكته مكنتش عرفه تعملي ايه مكنتش عارفه هي زعلانه أنه ومات ولا فرحانه أنها خلاص خلصت منه

روح . ملك معلشي أخرجي براا

ملك.بس 

روح بتعب .أخرجي براا ارجوكي

ملك خرجت بحزن 

....

عند مراد بعد ساعات وصل  الفيلا 

مراد طلع ع فوق علطول يشوف روح كان حاسس أن ف حاجه غلط 

مراد دخل الاوضه.روح .روح 

مراد دخل الحمام انصدام من الد*م اللي ع الأرض

مراد نزل بسرعه

لاقه الخدامه كنت لسه هتتكلم

مراد بغضب .اي اللي حصل

الخدامه بخوف .الهانم تعبت ي بيه ورحت المستشفى

مراد.انهي هانم

الخدامه بخوف .روح هانم 

مراد بصدمه.انهي مستشفي 

الخدامه . مستشفي***

مراد طلع ركب العربيه وهو مش واعي 

بعد شوي مراد وصل وسأل ع روح ف الإستقبال وطلع بسرعه

ملك كانت قاعده برا تعيط

مراد لاقه ملك كده قرب منها بسرعه.روح 

ملك بحزن.جوا.هي بقت احسن

مراد أخيرا قدر يتنفس

ملك .بس الجنين مات

مراد بصت بجمود قدامهه.الحمدلله أنها بخير .

مراد سبها وعمل تلفون وبعدين رح تاني 

ف الوقت جت ممرضه

مراد.روحي ي ملك علشان نطمن على اللي بطنك لحد ما نروح 

ملك .بس 

مراد.يلا يملك

ملك مشيت مع الممرضة

ومراد دخل الاوضه لاقه روح نايمه بهدوء 

مراد قرب منها واتكلم ف ودانها.صدقني هاخد منك اغلي حد ع قلبك وهحرق قلبك 

روح فتحت عينها وبصت عليه بتعب.

مراد بغضب وهو بيقرب منها.صدقني اللي حصل عمره ما هيعدي يروح واللي عملتي ف ابني هتعيش عمرك كله انتي واهلك تتدفعي حقه 

روح بتعب . أنا معملتش حاجه

مراد مسكها من شعرها بغضب.والله يروح لتندمي

مراد سبها بغضب 

روح فضلت تعيط بوجع

ف الوقت دا دخلت الدكتوره

الدكتوره رحت عند روح بسرعه .ملك ف حاجه بتوجعك

روح بتعب .مش عايزه حد هنا اخرجوا برا .

الدكتوره.حاضر بس اهدي .

الدكتوره بصت ع مراد.استاذ مراد اتفضل معايا

مراد خرج معها بغضب 

الدكتوره برا.انا مجبتش اجي جانبها لأنها ف وقت صعب وصدمه بعد ما عرفت أن الجنين نزل 

مراد ابتسم بسخرية.عندك حق 

الدكتوره.ممكن تتفضل معايا اتكلم مع حضرتك شوي 

مراد رح معها المكتب 

الدكتوره وهي بتقعد . أنا اسفه على اللي حصل وأنه حاجه صعبه.بس حضرتك لازم تكون مع المدام الفتره الجايه لأن اللي حصل مكنش سهل إحنا قدرنا ننقذ حياتها بصعوبة

مراد بصلها بستغرب.

الدكتوره.طب حضرتك مش فاهمني لأنك مكنتش موجود.المدام اتعرضت لنزيف شديد وكمان لفتره طويله

مراد افتكر الدم اللي كان ف الحمام 

مراد.ومن اي السبب 

الدكتوره.المدام الرحم بتاعها صغيف ومع الأسف مكنتش تعرف كان ادوايه  لازم تاخدها وكمان أنها تتحرك كتير حته لو حركه بسيطه

مراد كان بيسمع بصدمه

الدكتوره.مرات حضرتك رجعت من الموت الله واعلم لو اتاخرنا شوي كان حصل اي . ياريت حضرتك تكون جانبها الفترة دي

مراد قام بغضب وكل الفكره اللي فى دماغه أنه هيخسرها.وانتي كنتي بتعملي اي.انا كنت جايبك ليه

الدكتوره.استاذ مراد 

مراد بغضب.انتي المسئول قدامي وكل حاجه أنا هعرف اتصرف معكي ازاي فيها

مراد خرج ورح اوضه روح لاقها نايمه

مراد فضل يبص عليها بهدوء كان رافض فكره أنها تبعد عقله مكنش مستوعب الفكره

مراد خرج لاقه ملك خلصت 

مراد.خليكي هنا هشوف نقدر نمشي ولا لاء

مراد دفع الفلوس وسال 

مراد قرب من روح وشالها

روح فتحت عينها بتعب وبصت ع مراد ورجعت نامت تاني ع صدره

مراد بصلها بحزن ونزل هو وملك 

مراد ركب العربيه وطلع ع الفيلاا

بعد شوي مراد نزل وشال روح وطلع بيها

مراد.روحي ارتحي يملك

ملك . وروح

 مراد . أنا معها

مراد دخل الاوضه وحطها ع السرير

وقرب منها يبص ع ملامحها.

مراد بسها.مش عايز غيرك انتي مالكي انتي فاهمه

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-