رواية احببت جميلتي جميله ومراد الفصل الرابع 4 بقلم صباح غمري

رواية احببت جميلتي جميله ومراد الفصل الرابع 4 بقلم صباح غمري


رواية احببت جميلتي جميله ومراد الفصل الرابع 4 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة صباح غمري رواية احببت جميلتي جميله ومراد الفصل الرابع 4 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية احببت جميلتي جميله ومراد الفصل الرابع 4 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية احببت جميلتي جميله ومراد الفصل الرابع 4

رواية احببت جميلتي جميله ومراد بقلم صباح غمري

رواية احببت جميلتي جميله ومراد الفصل الرابع 4

مراد بصلها و بص لابتسامتها العارف اها هتروح : انا هتجوز 
جميله بصدمه : هتتجوز ازاي يعني ؟ 
مراد بجمود : انتي عارفه انا سني ٣١ و داخل علي ال٣٢ ، انا بكبر ياجميله 
جميله بدموع بتحاول تداريها : ايوة بس دا مكنش اتفقنا ؟ 
مراد : جميله انا مضطر ، انا تعبت من العيشه دي ، انا مش بكبر ولا ليا مستقبل 
جميله قربت منه مسكت أيديه : حتي لو ملكش مستقبل حتي لو حياتك الجايه ملهاش ملامح انا عاوزاك يا مراد ، ارجوك 
مراد و بدأ يضعف : عاوزاني استحمل لحد امتي ! 
جميله مسحت دموعها و حاولت تبتسم : لحد ما نبقي سوا 
مراد : انا معنديش حاجه ادهالك 
جميله : وانا اديتك كل حاجه ، و لسه حاسه انها مش كافيه 
*************
"ف المزرعه" 
رقيه : مش عارفه يابابا مش عارفه 
محمد : انا من رءيه توافقي ، انا مش بايدي حاجه ولا عارف اخلي الراجل دا يبعد عنك 
رقيه : الحل مش بالطريقه دي يابابا !! 
"الباب بيخبط " 
رقيه : مين هيجي دلوقتي ! 
محمد : ثواني هفتح 
................ 
"رقيه باصه علي مراد ، بتحاول تشوف ملامحه كويس ، بتحاول تراقب تحركاته "
رقيه : اتفضل اتكلم 
مراد : فيه حل احسن ، انا ممكن اشتغل معاكوا و اعيش نص وقتي هنا و نص وقتي هناك ، ومش هنتجوز متقلقيش ، بس ادام الشاب دا عتقولي أننا متجوزين و هتسبيني احميكي بطريقتي
رقيه و متعرفش ليه زعلت أنه غير رءيه : انا معنديش مشكله انا محتاجه حد يساعدني فعلا ، و المرتب الهتقول عليه هتاخدو 
مراد : انا عاوزة اكبر ، عاوزة انجح ، اتمني أن يكون دا احسن قرار ليا 
محمد : روحي يا رقيه هاتي الشاي للضيف خلينا نتفق 
******************
"فضلت قاعدة مستنيه ، الوقت بيمر ، هو وعدها ، وعدها أنه هيفضل معاها و هيحاول يصلح كل شئ ، بس قلبها بيرود عليها بحاجه تانيه ، لحد ما كسر تفكيرها رجوعه" 
جميله جريت عليه : مراد انا رتبتلك شنطتك جوا تاني علي فكرة 
مراد : طيب يا جميله ، و لسه داخل اوضته 
جميله وقفت قصادو : استني ، انا عاوزة اقعد معاك شوية 
مراد رفع حاجبه : اشمعنا ؟ 
جميله مسكت ايديه : بقالنا كتير مقعدناش سوا 
"بعد فترة من وقت كانت جميله حكيت كتير لمراد ،و كانت مفتقدة كل حاجه معاه " 
جميله بضحك : بس يا سيدي و قامت بصاله بأرف ، و قالتلي دا مبيفهمش دا ولا ايه 
مراد بسرحان : جميله ، ضحكتك بتاخد قلبي 
جميله بخجل : انا مبضحكش غير معاك 
مراد قرب منها و حط ايدو علي وشها : جميله انتي فاهمه انتي عاوزة ايه ؟ 
جميله باستغراب : بمعني 
مراد قرب اكتر و قرب نفسه من نفسها : جميله يعني انا عارف انا عاوز ايه ، انا عاوز اسمع انتي عاوزة ايه مني 
جميله و كان وشها بدأ يحمر : انا ، انا 
مراد بطمأنينه : اتكلمي 
جميله و لسه هتكلم ، مراد مقدرش يمنع نفسه عنها و قرب منها اكتر. 
"بعد فترة من الوقت " 
جميله : مراد انا بحبك 
مراد : يعني انتي عاوزاني يا جميله ، وهتعملي اي حاجه عشاني ؟ 
جميله وهي مقربه منه : اكيد يامراد 
مراد : يبقي تسيبي الكليه 
جميله : ايه ! 
مراد : تسيبي كليتك و نتجوز ، و هنتجوز ف بيت صغير هيكون عندي ف مكان شغلي لحد ما أدبر اموري و اقف علي رجلي 
جميله : انت عاوزني اقعد عند حد ، و كمان اسيب كليتي ، مستحيل 
مراد بصدمه : ........

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-