رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل الثالث 3 بقلم هدي عبد الصافي

رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل الثالث 3 بقلم هدي عبد الصافي


رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل الثالث 3 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة هدي عبد الصافي رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل الثالث 3  صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل الثالث 3 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل الثالث 3

رواية معادلة كيان كيان وفهد بقلم هدي عبد الصافي

رواية معادلة كيان كيان وفهد الفصل الثالث 3

كيان كانت خلصت وداخلة اوضتها لقت الى بيشدها فى جانب كانت هتصرخ بس حط ايدو على بقها
احمد: بقا بتصدينى انا وبتقربى منو بس وحيات امى منا سايبك وشدها و فضل يبص على جسم'ها بطريقة مقر"فة وقرب منها و..
كيان فضلت تحاول تزق فيه وتخبطو بس مش عارفة وهو بيحاول يقرب منها فهد كان ماشى وسمع دوشة وصوت ضعيف راح يبص لقا احمد بيحاول يعتدى على كيان 
مسكو وشدو وفضل يضرب فيه 
فهد: بقا ياابن ال**بتت"عدى على واحدة لا وكمان من بجاحتك فى مكان كلو دخلية ده انتا نهار اهلك اسود وضربو بلبوكس فى وشو وفضل يضرب فيه وكيان واقفة عمالة تعيط 
فهد قام وبطل ضرب فيه لما لقاه اغمى عليه وملامحو اصلا مش باينة(فهد يلا فى اى😂)
فهد بعصبية: وانتى اى الى موقف جنابك معاه وازاى اصلا تسمحيلو بكده منتو كلكو صن'ف و'سخ لو مكنتيش انتى عملتى حاجة تخليه يقرب منك مكنش كل ده حصل 
كيان الرؤية قدامها مبقتش واضحة وعنيها بدائت تضلم ومحستش بحاجة بعدها
فهد جرى عليها وشالها و نده للعسكرى ياخد احمد ويحبسو  وبعدها الصبح يحولوه على النيابة فى القاهرة ويعملولو محضر والنقا"بة تترفع عنو
فهد شال كيان ودخلها اوضتو ونيمها وحاول انو يفوقها معرفش قام جاب برفن ورشو على ايدو وقربها منها عشان تشمها بس برضو مفيش فايدة مش بتفوق وقلق
فهد فى نفسو: فى اى متولع بس هيا تقوم بس وهنزلها القاهرة مش ناقصة قرف والة ادب ونده على دكتورة زميلتها تيجى تشوفها
اسيل الدكتورة: هيا كويسة هو بس من التوتر شوية وهتفوق لو تحب حضرتك ممكن ننقلها الاوضة عشان متضايقكش 
فهد بجمود: لا خليها لحد متفوق وبعد منا اطلع ابعتى حد يقعد معاها
اسيل بتسبيل: حاضر
فهد بصوت عالى نسبيا: اتفضلى انتى دلوقتى
اسيل: احم اسفة حاضر طالعة
اسيل بعد مخرجت: يا بختك يا بت يا كيان قاعدة فى اوضتو ونايمة على السرير بتاعو كمان بس على مين مش هطلع من المكان ده غير وهو معايا😈
جوا عند فهد وكيان 
كيان لسه نايمة مفاقتش وفهد قال يغير ويخرج عشان يلحق يحط خطة عشان العملية هتبقا بليل 
وخد تيشرت وبنطلون اسود ودخل الحمام الملحق بلاوضة ولبس بس كان فاضل التيشرت طلع لما لقا فونو بيرن وكيان كانت ابتدت تصحا وتفوق 
وفهد ساب التيشرت من ايدو وراح رد على الفون فهد بيتكلم فى الفون وكيان بتفوق وهو مش واخد بالو منها وبيتكلم 
كيان بصت وركزت لقت فهد مديها ضهرو ومش لابس غير البنطلون قامت برقت وفضلت تصرخ فهد اتفزع وقفل الفون وجرى عليها
فهد بخضة وحط ايدو على بقها : فى اى يا بنت المجنونة اى الى حصل هتفضحينى الله يحرقك 
كيان بصالو ومبرقة وعمالة تبص على ايدو عشان يشيلها
فهد : هشيلها ولو صرختى هموتك 
كيان هزت راسها وفهد شال ايدو
كيان بخوف وتوتر: اا انا اى الى جابنى هنا وانتا انتا مش لابس ليه التيشرت ورجعت تزعق
فهد اتعصب وحط ايدو على بقها: 
فهد بصوت عالى نسبيا :ها انا قلت اى 
كيان شالت ايدو: اوعا كده انتا انتا ازاى يا استاذ  يلى مش محترم تجيبنى اوضتك وكمان مش شايف نفسك روح البس اى حاجة ولفت وشها 
فهد وافتكر الى حصل: ولفها ليه وكتفها على الحيطة بايدو 
فهد بيتكلم بفحيح: تؤتؤ يا قطة كده هنزعل من بعض وبص عليها من فوق لتحت بخبث وهيا اتوترت 
فهد بيكمل: تحبى تعرفى جبتك ليه مش هينفع قول تعالى اقلك فعل الى كان هيحصل فيكى و قرب منها و...

للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-