رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم كيان كاتبة
رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل السابع والثلاثون 37 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة كيان كاتبة رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل السابع والثلاثون 37 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل السابع والثلاثون 37 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل السابع والثلاثون 37
رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل السابع والثلاثون 37
إلياس: بتعملوا ايه
مليكه بعدت بخضه
حمزه: لا كده كتير بقا مش هيبقا تحت ابوك وانت هنا
إلياس: لا انسا يا حبيبي لما تتجمع بيها في بيت لوحدكم غير كدا مش دلع
حمزه ضربه بالخياره الى كانت جنبه
: طول ما انت فيها يبقا هشوف دلع
مليكه: ا.. انا نازله وطلعت
إلياس قرب منه وغمزله
: ما تخدها شرم يسطا يومين كدا يدوب هتعرف تتدلع
حمزه: روح يا إلياس انزل ربنا يهديك
إلياس ضحك وهو نازل
: تصدق انا غلطان علشان عايز تدلع
إلياس طلع وقفل الباب وراه لقي نيلي كمان طالعه من بيتهم
إلياس: راحه فين
نيلي بتوتر: عندى درس
إلياس: تعالى هوصلك
نيلي مشيت وراه بتوتر
إلياس: دخلى شعرك دا من جوه
*****
زيدان طالع من شقته بص للى نازله بهدوء
ندى: حمدالله على السلامة يا زيدان
زيدان: الله يسلمك
الاتنين سكتو شويه
زيدان: نازله
ندى: ايوه
زيدان: الاحسن تنزلى انتى لاول علشان الناس متتكلمش علينا
ندى هزت ولسه هانزل
زيدان لاحظ دم في ايدها
زيدان بلهفه: اي الدم الى في ايدك دا
ندى نزلة وشها لتحت والدموع اتجمعت في عنيها
زيدان رفع وشها
: ندى
ندى:وحشتيني يا زيدان
زيدان في الحظه دى مقدرش يسيطر على نفسه
"ندى بنت ساكنه في العماره الى قصاد عمارت زيدان حبها في هدوء وتقدملها وهى رفضت"
زيدان بعد عنها وهو بينهج
: وانتى يا ندى وحشتيني اوى
ندى بضعف: زيدان انا لازم انزل
زيدان: محتاج اتكلم معاكى يا ندى
ندى: علشان خاطرى يا زيدان مره تانى
زيدان بعد وهو بياخد نفسه
: روحى يا ندى
*******
زيدان: فين الغدا يا ماما
انس جه وقعد جنبه
: اخبارك ايه يا زيدان
زيدان بستغراب: الحمدلله يا يا بابا
انس: كنت بتعمل ايه مع ندى النهارده
زيدان: ندى!!!
انس: اه ندى انا كنت طالع عندك بس رجعت لما لقيتكم قريبين من بعض
زيدان: احم لا مفيش حاجه
انس: الاحسن تبعد عنها لان ولدها بتخانق معاها لو وقفت مع حد
زيدان هز راسه بهدوء
*******
آدهم: ملك
ملك طلعت من المطبخ بلهفه
: نعم يا حبيبي
حمزه كان قاعد ومتابع ببتسامه همس لإلياس الى قاعد جنبه
: قصة حب زى امك وابوك كدا،
إلياس: بسلوبك الزفت دا عمره ما هتقولك يا حبيبي دا البنت بتشوفك تترعش
حمزه رجع لورا وفرد اديه بغرور
: انا هعلمها تقولي يا حبيبي وياروحى والبوس والحضن وهعلمه الدلع كله
آدهم: فين التيشرت ااى كنت لابسه امبارح
ملك: حطيته في الغسيل يا حبيبي اجبلك غيره
آدهم: لا يا روحى كملى انتى الغداء وانا هجيب لنفسي
إلياس: احم احم
آدهم: استغفر الله انا قلت ناخد شقنا لوحدنا
إلياس: اه بقا وخلف ورمى على تحت
آدهم: قول انك غيرا علشان محدش معبرك
إلياس ضحك: ااه والله يا حج
حمزه: مين دا مش لاقي حد يعبره دا ساعة ما بيقول نيلي بتلقيها على رجله
ملك ضربته على صدره
: شايف آخر تربيتك
آدهم: اعمل ايه يا حبيبتي طيب ما بخليهم يصلوا وصوموا وحفظين القرآن اعمل ايه تانى
حمزه: يا ماما دى حاجات متوارثه دا بابا كان عليه شوية مزز يخربيتتهم
ملك نزلة وشها بحزن
آدهم قرب ورفع وشهاا
: اسف
ملك: ولا يهمك يا حبيبي دى حاجه وعدت خلاص
آدهم قرب منها اكتر وعنيه في عنيها
حمزه: بابا عيب خدها ودخل اوضتكم
ملك بعدت بخجل
آدهم: اقسم بالله لبوسك وقدامه قليل الربايه دا
ملك بصدمه: آده
آدهم قطع كلامها
*******
بعد وقت في المطبخ بعد
مليكه قاعده تغسل الموعين
حمزه قرب منها علشان يحط الطبق في الحوض حمزه حاوط وسطها بإبده
: عايز بوسه زى الى ادها بابا لماما وانتى الى تبدأى يا مليكه علشان منزعلش ووو... يتبع
كيان
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا