رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم كيان كاتبة

رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم كيان كاتبة


رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الخامس والثلاثون 35 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة كيان كاتبة رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الخامس والثلاثون 35 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الخامس والثلاثون 35 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الخامس والثلاثون 35

رواية احببت مظهرها ملك وادهم بقلم كيان كاتبة

رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل الخامس والثلاثون 35

آدهم واقف بيلبس هدومه وملك بتساعده 
آدهم: انا مش عجبنى تصرفات ابنك 
ملك: قصدك على مليكه ما هى مراته يا آدهم وانت الى طلبت منه يكتب عليها اول ما تمت السن
آدهم: اول حاجه يا حبيبتى الجواز دا على ورق وهو ملهش حق يدخل ويطلع ولا يقرب منها كدا انا لولا مطر مكنتش وفقت انه يحصل كدا 
ملك مسكت التيشرت وبصت في عنيه
: هو انت يعني ممكن تطلقهم لو 
آدهم مسك ايدها وباسها
: ايوه يا حبيبتى لو مليكه عايزه كدا هعمل كدا 
ملك: بس انت عارف ان حمزه متعلق بيها وبيحبها 
آدهم: حمزه الى كل يوم يقلك هتمشي امتى 
ملك: انت عارف انه بيقول كدا علشان يبان تقيل لكن هو بيحبها 
آدهم: يجى ويقلي بحبها ويطلبها منى ولو وافقة هبقا اشوف 
ملك حطت راسها على صدره وتنهدت 
: متقساش عليه يا آدهم 
آدهم باس راسها  وضمها 
: حتى وانتى في حضنى بتوحشيني مش عارف هتعملى فيا ايه تانى 
******
في اوضة مليكه طلعت من الحمام بتنشف شعرها ولابس بدى بدون اقمام وبنطلون استرتش لحد الركبه وقفت مكانها لما شافت حمزه الى واقف يبصلها بكل جرأه 
نزلة وشها لتحت وهى بتحاول تشد البدى 
: في حاجه 
حمزه واقف يبصلها بس هو تقريبا استجمع اقصى درجات السيطره على نفس لما شافه كدا هو لو فضل يبصلها ثانيه تانى كدا احتمال يتهج***م عليها، بص للهدوم الى على السرير
: البسي دول وكنت سايب هدوم ليا هنا جهزهملى 
ودخل الحمام 
مليكه بلهفه 
: حمامى لا و 
قفل الباب في وشها 
مليكه ضربت جبينه بخفه.
: مفيش خصوصيه مع حمزه يا مليكه كان يوم اسود يوم ما وفقة امضي على الورقه دى
شويه وحمزه طلع من الحمام بينشف شعره 
حمزه: متسبيش حمامك مكركب كدا وهدومك مرميه في كل مكان  تحطى كل حاجه في مكانها انا لمتهملك وحطيتهم في سبت الغسيل 
مليكه بخجل: انا كنت هلمهم لنفسي 
حمزه وقف قدام المرايه يسرح شعره 
: مفيش داعى للكسوف دا على فكره انا الى بشتريلك كل حاجه بإيدى يعنى 
مليكه: جهزتلك الهدوم... انا هطلع علشان عموا آدهم ميتخنقش معايا 
حمزه همس: يادى عموا دا 
******
في المطبخ 
أسيل لسه هتلف بطبق لقيت سليم في وشها 
: وحشتيني 
أسيل: طيب ابعد يا سليم زيدان طلع بيشوفنا انا مش عارفه اودى وشه منه فين
سليم: هتيه في حضنى 
أسيل بصتله بحده وطلعت
حطت الطبق على التربيزه وجرس الباب رن 
انس: هقوم افتح دا اكيد عمكم آدهم 
انس فتح الباب وحصن آدهم 
انس: عاش من شافك مش بتيجى غير وفيه مناسبه
آدهم دخل: انت بقا كل يوم عندنا 
الشاب سلموا على انس ودخلوا  
آدهم: ومازن كمان هنا والقعده حلوه 
حمزه سلم على زيدان 
: اخبار المعسكر ايه يا باشا 
زيدان: تعاله وانت تشوف بنفسك 
حمزه: لا انا واخد اجازه طويله شويه وبعدين خلينى فى المباحث هنا لما ازهق هرجع المعسكر 
زيدان غمزله: يبقا عمرك ما هتزهق 
اسماء: تعالوا كله وكفايه رغي يا سفله
كلهم قعدوا على لاكل وصوت ضحكتهم جايب اخر العماره 
حمزه ميل على مليكه وهمسله 
: لاكل مش عاجبك ولا ايه اخلى اسماء تجبلك حاجه تانى 
مليكه: لا لاكل جميل بس انا مش بحب لاكل التقيل  
حمزه: كلى خليكى تربربي الى معندكيش حاجه طريه خالص انتى مش شايفه ماما 
مليكه فتحت عنيها بصدمه 
فاطمه: بتقولها اي يا سافل 
حمزه: والله نفسي اقولك يا مرات عمى بس هى ممكن متشفهاش لمدت اسبوع من الكسوف 
مازن: نسخه من آدهم قاعده قدامى نفس السفاله يخى 
آنس: الى خلف ممتش 
مازن: هتروح بعيد ليه ما زيدان ابنك نفس الغشامه 
زيدان: ليه الغلط بس يا عمى 
ملك: رحيم اخباره ايه يا اسماء
اسماء: اهو كويس يا ملك اخر سنه ليه في الثانويه 
آدهم: انا مش عارفه ليه وفقة انه يسافر يكمل تعليمه برا يا مازن
مازن اتنهد: براحته يا عم هو عايز يتعلم برا بعته عند جده 
بعد شويه 
حمزه قعد جنب مليكه 
حمزه: طنط فاطمه اعملى حاجه سخنه لمليكه بلاش عصير 
مليكه خبت وشهت في كتفه
طول القعده إلياس قاعد ساكت مش مشارك معاهم..... قاعد على الكرسي ومركز فيه... إلياس قام 
: بعد أذنكم 
طلع البلكونه ورد 
: مش بتردى ليه 
نيلي: كنت بذاكر 
إلياس: بعد كدا تردى علطول 
نيلي: حاضر 
إلياس: ولدتك نامت
نيلي: لا اديها التلفون 
إلياس: لا لو فضلت صاحيه انا هبقا اعدى عليها
نيلي: حاضر 
إلياس قفل 
آخر اليل كله رجع مكانه 
آدهم: يلا يا حبيبتى على شقتك 
حمزه حك دقنه: ماشي يا بابا 
في اوضة مليكه غيرت هدومها لهدوم مريحه اخيرا خلصت من حمزه ونامت  
شويه وصحيت على حد بيخدها في حضنه 
: هشششش انا قرارت ان اليله دى ليا ووو.... يتبع

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-