رواية هكذا تسير الحياة الفصل السادس والعشرون 26 بقلم رنا سعيد

رواية هكذا تسير الحياة الفصل السادس والعشرون 26 بقلم رنا سعيد


رواية هكذا تسير الحياة الفصل السادس والعشرون 26 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة رنا سعيد رواية هكذا تسير الحياة الفصل السادس والعشرون 26 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية هكذا تسير الحياة الفصل السادس والعشرون 26 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية هكذا تسير الحياة الفصل السادس والعشرون 26

رواية هكذا تسير الحياة بقلم رنا سعيد

رواية هكذا تسير الحياة الفصل السادس والعشرون 26

رنا ذهبت الي محل الورود ولسه هتدخله فجاء شخص جاء من وراها ومسكها من خصرها بقوه وضع منديل في مخدر علي مناخيرها ورنا بتقاومه بس المخدر نايمها والشخص اخدها وركبها العربيه
:يلا امشي بسرعه  
في مكان اخر
ادهم:تمام ياانسه يامني
مني ببتسامه ودلع:اي حاجه تاني يادومي
ادهم بغضب:اسمي استاذ ادهم ياانسه مني
مني ببتسامه:ماشي يااستاذ دومي اقصدي ياادهم
ادهم ونفخ بنفذ صبر:اتفضلي روحي علي مكتبك يلا
مني برقه:اوك
ومني خرجت ودخل يوسف
يوسف بغضب:هو انت اعقد هنا ومتعرفش اي الحصل
ادهم:اي الحصل يامصيبه
بقلمي رنا سعيد
يوسف:ر رن رنا اقصدي مدام رنا مش لقينها
ادهم بضحكه وبعدم تصديق:احنا هنهزر ولا اي
يوسف بنرفزه:مش بهزار ياادهم
ادهم وقام واقف
ادهم بقلق:مش لقينها ازي
يوسف وبدء يحكي لي كل الحصل
ادهم بغضب:ومبلغتنيش من بداري ليه
يوسف:انا كنت رايح محل الورود وعرفت من صحبتها دلوقتي وجيت قولتلك علي طول
ادهم وقام واقف واخد جاكت بتاعه والمفاتيح
ادهم:عايزك انت تدير كل حاجه في الشركه النهارده تمام
يوسف:تمام بس انت رايح فين
بقلمي رنا سعيد
ادهم:رايح عند اهلها  
يوسف:ماشي ويبقا طمني
وادهم مشي وبعد فتره وصل عند اهلها
صلاح:اهدي بس يانهله هي هتكون بخير باذن الله
نهله وبصت علي صلاح ومكلمتش
ادهم بعصبيه:انا قولتلها متشتغليش عاندت معايا وبرضوا اشتغلت
صلاح:اهدي ياادهم بس كده وصلي علي النبي
الجميع:عليه افضل الصلاة والسلام
ادهم بعصبيه:اهدي بس ازي ياخالو بنتك دماغها ناشفه بشكل وادي عاندها وقع علي دماغها في الاخر
نهله وقامت واقفت
نهله بعصبيه:وانت طبعا فرحان فيها صح ياادهم
ادهم بهدوء:انا ياماما افرح في رنا افرح في مراتي الي هي كل دنياتي وحياتي
نهله بدموع:اها واضح واضح حبك ليها وانت كنت بتخونها قدام عينها واضح حبك ليها ياادهم واضح اوي اوي
صباح:واي لزمته الكلام ده دلوقتي يانهله
نهله بعصبيه:لا لي لازمه ياماما لي وكويس اوي
ابراهيم:خلاص اهدي ياطنط
بقلمي رنا سعيد
نهله بدموع ورتمت في حضن ابراهيم
نهله بدموع:بنتي خايفه عليها اوي ياابراهيم خايفه احسن مايكون جرالها حاجه خايفه اوي اهاااااااا اهاااااا ياربي
ابراهيم بوجع:اهدي انشاء الله خير
في مكان اخر
مني:اومال استاذ ادهم فين
يوسف بجديه:مشي من الشركه عشان عنده مشوار مهم
مني:اممم
يوسف بجديه:انتي اي حاجه تعوزيها قوليلي انا تمام عشان احتمال ادهم مش هيجي الشركه النهارده خالص
مني ببتسامه خبيثه:تمام يا استاذ يوسف
يوسف بجديه:اتفضلي روحي علي مكتبك يلا
مني:ماشي عن اذنك
يوسف بجديه:اتفضلي يلا
في مكان اخر
وفجاء موبايل ادهم رن برقم مجهول
ادهم بضيق:الو
المتصل ببتسامه خبيثه:ومالك بتقولها بضيق كده ليه
ادهم بغضب:مين
المتصل بضحكه:مش ضروري تعرف انا مين
بقلمي رنا سعيد
ادهم بغضب:طب باي باي ياحبيبي وانا هعرف انت مين بطريقتي
المتصل بضحكه: تؤ تؤ اهدي كده بس ولا انت مش خايف علي مراتك
ادهم بخضه:م مراتي
المتصل بضحكه:ايوه
ادهم بغضب:انت مين ياحيوان
المتصل ببتسامه جانبيه:وليه الغلط ده طيب شكلك مش عاوز مراتك مش كده
ادهم وبيحاول يتمسك باعصابه وبهدوء:عايز اي
المتصل بضحكه:ايوه كده احبك وانت هادي
ادهم وبيجز علي اسنانه:عايز اي
المتصل بجديه:طب اسمع بقا انا عايز 100 مليون جنيه مقابل انك تاخد مراتك من عندي ولو مش هتدافع يبقا اترحم عليها ياكينج
ادهم وفضل ساكت
المتصل بضحكه:شكلك مش عاوزها طب سلام بقا عشان الرجاله جعانه وعينهم من مراتك اوي اصلها عجابهم اوي وهي بصراحه تهبل تعجب اي شخص ياكينج
ادهم بغضب وووووو

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-