رواية هكذا تسير الحياة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم رنا سعيد
رواية هكذا تسير الحياة الفصل الخامس والعشرون 25 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة رنا سعيد رواية هكذا تسير الحياة الفصل الخامس والعشرون 25 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية هكذا تسير الحياة الفصل الخامس والعشرون 25 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية هكذا تسير الحياة الفصل الخامس والعشرون 25
رواية هكذا تسير الحياة الفصل الخامس والعشرون 25
صلاح بغضب مكتوم:ادهم انت تعرف مين الي كان مع رنا ده اصلا
ادهم بضحكه غضب:اكيد عشقيها
صلاح بضحكه علي غباء ادهم:غبي ده ابن خالتها
ادهم بصدمه وقام واقف:ابن خالتها ازي يعني وهي ستو صباح مخلفتش غير بس نهله حماتي
صلاح:انا سالت رنا قالت ابن خالتها فاانا سالتها ازي ابن خالتك ونهله مش عندها اخوات قالتلي ستو صباح ليها اخت واختها ديت عندها بنت اسمها صفاء ويبقا ابنها ابراهيم وصفاء تبقا بنت خالت نهله وابراهيم اعتبر يبقا ابن خالت رنا فهمت بقا
بقلمي رنا سعيد
ادهم بغضب:طب وليه رنا مش فهمتني كده
صلاح:هتفهمك ازي وانت رايح تشك فيها بتعيد نفس غلطي زمان لما شكت في امها قبل ماافهم الحقيقه
ادهم بندم واعقد تاني مكانه وضع ايده علي دماغه
ادهم بندم:طب انا هصالحها ازي دلوقتي انا ياربي
صلاح:قوم يلا روح صالحها
ادهم:حاضر
في مكان اخر
نهله:اها يابنت الجنيه حلوه الفكره ديت
ابراهيم بضحكه:بنتك طلعت مش سهله ياطنط
صباح:كدبتي علي صلاح ورايحه تقوليله الي ابراهيم يبقا ابن خالتك دها انتي طلعتي خبيثه يارنا
رنا بخبث:اصبري بس ياستي دها انا هعلمه الادب عشان يشك تاني في اخلاقي صح ياابراهيم
ابراهيم:صح ياقلبي
نهله:وبكده ابراهيم انضم لينا وانتي ياماما هتنضمي ولا
صباح:لا انا مليش دعوه بيكم ربنا يهديكم يارب
وفجاء الباب خبط عليهم
رنا:انا هقوم افتح
ورنا قامت فتحت وكان ادهم علي الباب ادهم شافها انبهر من جمالها كانت ترتدي بنطلون لونه اسود ضيق وتشيرت اسود بنص كم وشعرها البندقي الطويل الناعم منسدل علي ظهرها وكانت تضع مكياج خفيف علي وجهه كانت جميله جدا
رنا بحده:نعم
بقلمي رنا سعيد
ادهم باعجاب واضح:اي الجمال ده يخربيت كده
رنا بحده ورفع حاحب:نعم
ادهم بجديه:احم رنا انا اسف
:رنا مين علي الباب
رنا:ده ادهم ياستو
:ادهم اتفضل ياحبييي
وادهم دخل ورنا دخلت وراه
ادهم وباس ايد صباح ودماغها وجاي يقرب علي نهله يسلم عليها نهله بعدت عنه
ادهم ببتسامه:لسه زعلانه مني ياماما
ادهم:ازيك ياابراهيم انا طبعا اسف علي الحصل النهارده بس لو اي راجل مكاني كان عمل اكتر من كده
وادهم فجاء اخد باله انه رنا واقفه كده قدام ابراهيم بالبسها ده وادهم بقت من جوه نار وغيره وغضب من رنا
ادهم بغضب:رنا بعد اذنك ممكن نكلم لوحدينا
رنا بحده:احنا هنا اسره الي عايز تقوله قوله قدامهم كلهم مفيش حد غريب يعني
ادهم واتنفس بغضب:رنا انا اسف انا مكنش اقصدي اجرحك بس انا اتعصبت وغيرت لما شوفتك في حضن واحد غيري
وانتي عارفه غيرتي وحشه ياحبيبتي
رنا ببتسامه وجع:وانا بقا لازم اصدقك صح وارجع معاك
وترجع تجرحني تاني وبصريخ صح ياادهم
ادهم بوجع:لا مش صح يارنا انا بحبك ومستحيل افكر اجرحك انا بحبك عارفه يعني اي بحبك يارنا انتي دنياتي انتي احلي حاجه حصلتلي في حياتي ارجعلي وهعوضك عن كل حاجه وحشه حصلتلك بسبي بترجكي كفايه بقا تبعدي عني انتي مش عارفه ازي بتعذب وانتي بعيد عني انا مش قدر بجد اعيش حياتي من غيرك مش قدر بجد يارنا لوبتحبني بجد كفايه تبعدي عني بقا وارجعي يارنا
رنا بحده:بظن خلصت كلامك ياادهم بيه يلا اتفضل اطلع برا بقا وياريت متعتبش البيت ده تاني غير وانت معاك ورقة الطلاق
بقلمي رنا سعيد
ادهم بنظرات وجع واهانه من كلامها وطلع يجري علي برا وقفل الباب وراه بقوه
صباح بغضب:ارتحتي كده لما اهانتي قدامنا متخافيش يارنا افضلي انتي بس كده عاندي معاه وفي الاخر اخر مايزهق منك هيطلاقك ويبقا خلي بقا عاندك وامك ينفعوكي
رنا وطلعت تجري علي اوضتها وفضلت تبكي فيها
في اليوم التالي
رنا ذهبت الي محل الورود ولسه هتدخله فجاء شخص جاء من وراها ومسكها من خصرها بقوه وضع منديل في مخدر علي مناخيرها ورنا بتقاومه بس المخدر نايمها والشخص اخدها وركبها العربيه
:يلا امشي بسرعه
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا