رواية عشق من قلب المعاناه الفصل العشرون 20 بقلم شروق الحاوي

رواية عشق من قلب المعاناه الفصل العشرون 20 بقلم شروق الحاوي


رواية عشق من قلب المعاناه الفصل العشرون 20 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة شروق الحاوي رواية عشق من قلب المعاناه الفصل العشرون 20 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشق من قلب المعاناه الفصل العشرون 20 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشق من قلب المعاناه الفصل العشرون 20

رواية عشق من قلب المعاناه بقلم شروق الحاوي

رواية عشق من قلب المعاناه الفصل العشرون 20

صفاء بصراخ: الحقناااا يجاسم عشق اتخط*فت 
جاسم من الصدمة التليفون وقع من ايده وكل اللى بيتردد فى دماغة ان عشق اتخطفت وبعدها اخد تليفونة وجرى على المستشفى 
عند عشق فى المستشفى 
صفاء زاد صراخها اكتر ورمت التليفون على السرير وبتشد فهد من ايده: سيبهااا يافهد عشق بتموت علشان  خاطر سلمى سبها 
فهد بعد مكان بيحاول يشد عشق وهى بتصرخ وبتقاومة فجاءة وكانة اتصنم مكانة اول مسمع اسم سلمى 
صفاء  بدموع شدت عشق لحضنها وعشق كانت بتعيط بخوف وفجاءة دخل جاسم  
جاسم بلهفة وخوف: عشق 
عشق جريت علية وارتمت فى حضنة ببكاء: جاسم  متخليش فهد ياخدنى متسبنيش ليية انا بحبك انت ومش عايزة ابعد عنك 
جاسم بعد عشق عن حضنة ورفع راسها لفوق: انا مستحيل اتخلى عنك ياعشقى
 ومسح دموعها بأنامله والعيون الجميلة دى متدمعش كدا تانى  ارتاحى انتى بس وانا اوعدك كل حاجه هتتحل 
 ‏ووجهة كلامه لوالدتة: ماما لو سمحتى خليكى جمبها 
 ‏وشد فهد من ايده وخرج بية من الاوضة والغريبة ان فهد كان مستسلم لية خالص جاسم اول مخرج برة المستشفى ضرب فهد بوكس فى وشة وبقا يضربة بغضب وفهد مداش اى رد فعل وفجاءة حضن جاسم وبقا يعيط 
جاسم طبطب علية: الحقيقة صعبة  مكنتش عايزك تعرفها بس انت اضطريتنى لكدا 
فهد بدموع: سامحنى يصاحبى انا كنت معمى طول الفترة دى لولا وجود جاسر جمبى انا اسف 
جاسم بحب: احنا اخوات يافهد والاخ عمرة ما ين*هش لحم اخوة وكمل بمرح بقا عملت الشو دا كله علشان طمعان فى حضنى ابعد يلا كدا الحضن دا لعشقى بس ابعد
فهد ضحك بحزن:سلمى وحشتنى اووى  
جاسم بمؤاساه: ادعيلها يصاحبى ربنا يرحمها 
فهد بحزن: كانت فرحانة بالحمل 
حملت بعد معاناه طويلة اووى دكاترة وادوية ويوم ما حصل سابتنى 
فلاش بااااك 
فهد كان شغال فى شركة والدة جالة اتصال من سلمى 
فهد بحب: حبيبى وحشتينى 
سلمى بفرحة: عندى ليك مفاجاءة جنان 
فهد بحماس: اوووه مفاجاءة لا انا عندى حماس اعرف دلوقتى 
سلمى بدلع: توتو يافهدوتى لما ترجع علشان اعرف اعبرلك عن حبى كويس 
فهد بضحك: لاااا عندك اهدى ياروحى اهدى انا خايف عليكى انتى تعبانة 
سلمى ضحكت بصوت عالى وفجاءة سمع صوت كسر الباب وصرخت بأعلى صوتها فهههههههد عااااااااااا 
فهد اتنفض من مكانه: سلمى حببتى فى اى مالك 
فهد مكنش سامع غير صوت صراخ سلمى واخد مفاتيح عربيتة ونزل بسرعة وفجاءة سمع صوت ضرب نار 
وقف العربية بصدمة 
فهد بصدمة: سلمى لا لا اكيد بتهزرى صح سلمى حببتى علشان خاطرى انا مش هستحمل  رودى عليااااا سلميييى رجع دور العربية وساق بسرعة وصل البيت بسرعة خيالية نزل من العربية جرى 
لاقى الباب مكسور وسلمى واقعة قدام الباب غرقانة فى د*مها 
فهد بصدمة وقع على ركبة وببكاء: ححببتى اانتى بتهزرى معايا صح يلااا قومى انتى مش هتسبينى لا يلا علشان خاطر فهد حبيبك يلا ياحببتى علشان خااطرى سلميييى قووومى 
سلمى كانت بتتكلم بالعافية: فففهد 
فهد بلهفة: حببتى انتى عايشة صح 
سلمى مدت ايدها بالعافية مسحت دموعة: اانا فهد حبيبى قووى  صح انا بحبك اووى يافهد وحطت ايده على بطنها وهو كمان بيحبك هوو كان نفسة يشوفك 
فهد بدموع: هتعيش مش هتسبينى 
سلمى بصعوبة: فههد جججاسم ههو ففى......وقطعت نفس
 وماتت 
 ‏فهد بصدمة: لا سلمى حببتى قومى انتى مش هتسبينى سلميييي قووومى سلميييييييييييييى 
باااااااااااك 
جاسم دمع على صديقة وابن خالته: ربنا يرحمها يصاحبى 
بس لية قالت اسمى انا مش فااهم 
فهد بحزن: لان وقتها انت كنت لسة ماشى من شوية من عندى وهما دخلوا عندى علشان عايزينك وسلمى كانت بتحذرنى الفيديو اللى جاسر اداهولى شوفت فية كل حاجه وسلمى كانت بتترجاهم علشان ميق*تلوهاش علشان حامل 
جاسم بحزن على حالة صديقة: سامحنى يصاخبى كل اللى حصللك دا بسببى 
فهد:*******
عند عشق 
عشق بتعب: ماما صفاء انا تعبانة وقلبى بيوجعنى اووى 
صفاء بخوف لاقت ضربات قلبها سريعة ندهت الممرضة بسرعة 
الممرضة: دكتور الياس وصل من شوية وقولتلة على الحالة 
صفاء: خلية يجى هنا فورا 
جه الياس وبدء فى فحص عشق وطلب اعادة التحاليل واجراء بعض الاشاعات الاخرى 
الياس جاب التحاليل وراح عند صفاء وعشق 
الياس: دكتور صفاء التحاليل طلعت مستعدة صح 
صفاء بخوف: اتفضل يادكتور واللى ربنا عايزة بس هيكون 
الياس فتح التحاليل وفجاءة 
الياس بصدمة: اى دا مستحيل ****** 
وفجاءة عشق دموعها نزلت بصدمة ووو..... 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-