رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام الفصل السادس 6 بقلم رانيا يوسف

رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام الفصل السادس 6 بقلم رانيا يوسف


رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام الفصل السادس 6 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة رانيا يوسف رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام الفصل السادس 6 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام الفصل السادس 6 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام الفصل السادس 6

رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام بقلم رانيا يوسف

رواية معشوقتى الصغيره ادم ومرام الفصل السادس 6

ادم:  متنخدعوش بالمظاهر
ام مرام:  قصدك ايييه
ادم: هاه ولا حاجه  انا هدخل اتكلم معاها شوية بعد اذنك طبعاا
ام مرام:  اتفضل ي حبيبي 
ادم بيخبط ع الباب بتاع مرام
مرام:  ادخلى ي ماما
ادم بيدخل:  انا ادم مش ماما
مرام بزعل:  فيه حاجه ي ادم
ادم:  عاوز اتكلم معاكي شويه 
مرام:  اتفضل
ادم:  انا عارف انك بعيدة عنى م يوم اللي حصل انا.... ومكملش كلامه مرام قاطعته
مرام:  ملهووش لزوم الكلام ده 
ادم:  لازم تعرفي الحقيقه 
مرام:  دى حاجه متخصنيش 
ادم:  اومال تخص ميين ي مرام انا ادم حبيبك اول واحد كنتى بتجرى عليه لما يحصل معاكي حاجه، كنت اقرب حد ليكى
مرام:  كنت ي ادم كنت
ادم بزعل :  انا لسه بحبك يمرام
مرام بصتله  بزعل وبلووم ومردتش عليه 
ادم:  مرام اسمعينى انتى سامحتى رشاا  اشمعنى انا لاء
مرام: علشان انت السبب انت اللى عملت فيها كده
ادم:: هى قالتلك ايه عرفينى
مرام: قالتلى الحقيقه
ادم:  والله 
مرام:  ماهى اكيد مش هتكدب عليا
ادم:  قالتلك انها يومها اللى رنت علياا علشان اروحلها  الكافيه 
مرام:  نعم!!!! 
ادم:  هقولك 
********فلاش باك******
رشااا بتتكلم وهى منهارة ف الفون:  ايوة ي ادم الحقنى
ادم بخضه:  ايه ي رشاا  مالك
رشااا:  ممكن تجيلى كافيه........ 
ادم:: جايلك حالاا
وبعد نص سااعه
ادم:  اييه ي رشااا مالك وبتعيطى كده لييه
رشاا  بدموع:  الحيوان حسن طلب منى اقابلة واتهجم علياا  وكان عاوز........ 
ادم:  اهدى بس عملك حاجه 
رشااا:  لا عرفت اهرب منه 
ادم:  متقلقيش انا هجيبلك حقك 
رشاا:  انا اسفه  لو رنيت عليك بس ملقتش غيرك قدامى
ادم:  ولا يهمك دى انتى اختى
رشااا  :: معلشى ممكن توصلنى البيت
ادم:: ايوة طبعا يلا بينا 
وبيوصلها ادم الشقه 
ادم:  هااه يستى يلا ادخلى
رشاا بتمثيل وبتمسك دماغهاا وتقعد ف الارض::  ااااه مش قادره 
ادم بيبصلهاا  بحيرة:  اااه اعمل ايه انا دلوقتي مفيش قدامى حل وبيشيلهاا ادم ويدخلها اوضتها  ولسه بيلف وشه علشان يمشى بيجى شخص ويضربة ع دماغه 
بعد فترة بيصحى ادم  ووالصدااع هيفرتك دماغه
ادم:  اااه انا فييين بيبص جمبه بيلاقى رشااا نايمه جمبه م غير هدوم 
رشاااا بتمثيل:  اااه ي دماااغى وبتلاقى ادم جمبهاا بتبص ع نفسها وتعيط... انت عملت اااييه  يالهووى يالهوى
ادم:  اقسم بالله ماعملت ولا فاكر حاجه 
رشاااا  بعياط:  حراام عليك 
بيقوم ادم بخضه يلبس هدوومه: اناا  مش فاكر حاجه بس اوعدك  لو طلع انا السبب هصلح غلطتى وبيسيبها ويمشى
**********عودة******
ادم:: بس يمرام دى اللى حصل  واكتشفت بعدها انها متفقه مع صاحبهاا  يعملو فيااا  كده علشان ادارى ع فضيحتها
مراام بدموع:  انت كدااب
ادم بغضب:  انا هكدب عليكى ليييه مش فاهم 
مرام:  علشان هى مقلتليش كده قالتلى انك روحتلها البيت بحجه تشوفنى هناك ولا لا واتهجمت عليهاا
ادم:  محصلش صاحبتك كانت حامل م حسن  ف الحرام
واتفق معاها تعمل كده علشان ميتفضحووش 
مرام:: واشمعنى انت اللى اختارتك
ادم: علشان تحرق قلبك متفكريش انها بتحبك كانت بتحب حسن وحسن بيحبك انتى ومعرفتش دا غ لما غلط معاها  فقالت تضرب عصفورين بحجر تحرق قلبك وم الناحيه التانيه المغفل بتاعك يلبس مصيبتهاا 
مررام بدمووع:  انا مش فاهمه ولا قادره استوعب حاجه 
ادم:  صدقينى انا مبكدبش عليكي 
مرام بتبصلة بتلاقي الصدق ف عينه:  بالرغم انى مش قادره استوعب بس قلبي مصدقك
ادم بحنيه وفرحه:  ممكن اطلب طلب منك 
مرام هزت دماغهااا م غير ماتتكلم
ادم:  مرام انا.......... 
يتبع.......... 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-