رواية من اجل زوجي حنين وليل الفصل الاربعون 40 بقلم اميره رمضان

رواية من اجل زوجي حنين وليل الفصل الاربعون 40 بقلم اميره رمضان


رواية من اجل زوجي حنين وليل الفصل الاربعون 40 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة اميره رمضان رواية من اجل زوجي حنين وليل الفصل الاربعون 40 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية من اجل زوجي حنين وليل الفصل الاربعون 40 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية من اجل زوجي حنين وليل الفصل الاربعون 40

رواية من اجل زوجي حنين وليل بقلم اميره رمضان

رواية من اجل زوجي حنين وليل الفصل الاربعون 40

 نيفين بصدمه 😳: يالهووووي يالهوووي البنت ماتت
عز بارتباك : ماتت اي اكيد لاء ( قرب منها وكان مفيش نفس )
سراج : احنا لازم نمشي بسرعه قبل ما حد يشوفنا البت ماتت دي فيهااااا اعداااام 
عز بتوتر وخوف : لاء لاء مينفعش نسيبها يمكن عايشه 
نيفين : عز البت قاطعه النفس واحنا مش هنخاطر بحياتنا عشان جنانك يلاااا بسرعه 
(ركبو عز العربيه بالعافيه وسراج ساق العربيه بسرعه وسابو البنت غرفانه في د*مها )
__________
حنين بتوتر : الوقت اتاخر واخوكي لسه مجاش 
ميرا : انا من راي تاخيرو ده لصالحنا المهم احنا لازم نلزق لبابا او ايان عشان ميتكلمش معانا 
حنين : طب ماهو ممكن يزعق لينا قدامهم 
#بقلمي_اميره_رمضان
ميرا : لاء دي حاجه بينا وبعدين انتي عارفه رعد غامض ومش بيتكلم قدام حد 
حنين : منك لله ي خالد هي نقصاك 
ميرا : تفتكري سليم هيلحق رعد ولا هيق*تل خالد 
حنين : حرام عليكي فال الله ولا فالك 
ميرا : تليفونك بيرن 
حنين : خايفه اشوف مين ليكون رعد 
ميرا : اخلصي 
(حنين شافت كانت مامتها بترن فديو كول )
حنين بفرحه : مامي وحشاني اووووي اوووي اوووي 
_ ي قلبي وانتي والله وحشاني اوووي اخبارك اي 
حنين : كويسه 
_ مالك ي بت 
ميرا  : اي ي طنط مش هتسلمي عليا 
_ عامله اي ي سياده المستشاره 
ميرا : بعد كلمه  سياده المستشاره دي خدي قلبي 
_ ههههههه ان شاء الله ي حبيبتي ربنا يحققلك اللي بتتمنيه خلصتي امتحان مع حنين انهارده 
ميرا : اه الحمد لله عقبال التخرج 
_ يارب
ميرا: اي مش ناوين تنزلو بقا كل العيله اتجمعت وحتي تالين بتقنع مالك عشان ينزلو مفيش الا انتو 
_ يعني هنسيب الحج وننزل ي بت
حنين بحزن: لاء متسبوش الحج بس سيبوني انا كده 
(ميرا سابت حنين وطلعت عشان تتكلم  براحتها)
_ مالك ي نونه انتي عارفه اني سيباكي غصب عني ومقدرش اسيبك لحظه بس هنخلص الحج وهننزل علطول 
حنين ببكاء: عارفه بس حتي مبقتيش ترني عليا زي الاول ولا بابي تقدري تقوليلي مكلمنيش معاكي ليه طب انتو معذورين لكن اخواتي حتي مش مهتمين بيا ايان عايش مع نفسه ي في الشغل ي خارج برضو في شغل ي نايم مش بشوفو الا صدفه وعز ده انا بنسي اصلا انه موجود معانا ده غير تالين اللي بقت مشغوله بحياتها وبعدت عني  خالص 
(كلامها وجعني اوووي دي بنوتي الصغيره اتوجعت اوي كده وانا مش واخده بالي لدرجاتي انا بعيده عنها)
_معلش ي حبيبتي عارفه انها حاجه تزعل طب ماهو انتي عندك ولا عمك وأولاد عمتك ماهم زي اخواتك 
حنين : اديكي قولتي زي اخواتي لكن مش اخواتي انا بحبهم اووي بس برضو عايزه حضنك وحضن بابا 
انا والله مش بحسد حد بس لما عمو فارس جه انهارده وميرا فضلت قاعده في حضنو انا زعلت اووي علي نفسي  اشمعني انا مش مهتمين بيا 
#بقلمي_اميره_رمضان 
_ حقك عليا انا غلط في حقك بس ده ميمنعش انك قويه ومستحمله كل ده 
حنين بدموع : لاء انا مش قويه انا ضعيفه رعد انهارده زعقلي وقالي انتي ضعيفه وخوافه 
_ لاء انتي جامده وقويه ومحدش يقدر يقول كده انتي هاديه وكيوت وهو بيقول كده مش عشان يزعلك هو بيقولك كده عشان تبقي قويه اكتر متزعليش منه مش انتي قولتيلي رعد ده اكتر واحد بيدافع عنك 
حنين : اه هو اكتر واحد بيدافع عني واكتر واحد بيزعقلي 
_ عشان بيخاف عليكي واخواتك كمان بيحبوكي قوي بس هما بقو مشغولين خليكي انتي الامان ليهم يعني ابدءي روحي اساليهم عاملين اهي اهتمي بيهم شويه وهما هيدوكي حنان الدنيا كله
__________
يوسف : باااااس خلاص الله يسامحك عملتي اي في ايدي 
ماريا ؛ خيط الجرح هيكون عملت اي 
يوسف : انا حاسس ان هي اتشلت 
ماريا : قول يارب 
سندس : بعد الشر عليه الف سلامه عليك ي حبيبي وخلي بالك من نفسك بلاش مشاكل ي ابني 
كارما : انا مش عارفه ي طنط كنتي بتتوحمي علي اي 
سندس : كنت بتوحم علي الجمال والحلاوه كلها 
يوسف : الله اااااكبر 
ماريا : صحيح القرد في عين امه يوسف 
يوسف : قووومي ي جذ*مه من هنااااا 
ماريا : انا طالعه الجنينه اتفرج علي الفيلم ينفعني عنك
________
ايان قاعد مع عمه فارس بيتكلمو ودخل رعد 
ايان : اهو الاستاذ جه اهو صدعتني اسأله عليه 
فارس : اخيرا شوفتك  وقال باستغراب : اي اللي مبهدلك كده 
رعد : مفيش  (وقرب من فارس سلم عليه وعلي نوح)
ايان : مفيش ازاي انت مش شايف نفسك انت كنت بتتخانق 
رعد : حاجه زي كده 
#بقلمي_اميره_رمضان
نوح : مع مين وليه 
رعد : عادي اي الاسئله دي واحد ضايقني مسكنا في بعض وانتو عارفين مش بسيب حقي 
خديجه : يعني انت واخوك مقضين الليوم خناق  الله يهديكم طب حاول تطلع تغير بسرعه قبل ما سندس تشوفك هي تعبانه قلبها مش بيستحمل وكمان سألت عليك كتير اووق 
رعد : حاضر
________
عدي ساعتين ماريا قاعده في الجنينه بتتفرج كلعاده علي فيلم رعب وشافت عز داخل 
ماريا : غريبه جيت انهارده بدري 
عز بارتباك : اه انا داخل انام عشان تعبان 
ماريا لاحظت علي لبسو د*م 
ماريا : عز انت فيك حاجه 
عز : ل لاء لاء م مفيش 
ماريا بقلق : لبسك عليه د*م انت كنت فييين 
عز اتوتر اكتر : قولتكككك مفيييييش حاااااجه
(وطلع بسرعه اوضته وقفل الباب ) 
_______
حنين خرجت من اوضتها وقررت انها تقرب اكتر من اخواتها ويرجعو زي الاول واحسن 
كانت رايحه عن ايان بس رعد وقفها 
حنين بلعت ريقها ووقفت 
رعد : انا عايز اعرف الزفت ده بيضايقك من ايمتا 
حنين ببرود : وهي هتفرق 
رعد باستغراب من طريقه كلامها : لاء مش هتفرق بس عايز اعرف عشان مولعش فيكي 
حنين : مش مهتميه اعرف كان بيضايقني من ايمتي لانه مش في بالي اصلا مفيش الا المرادي اللي مسك ايدي 
رعد بغضب خبط ايدو في الحيطه : وانتي شااااايفه انها حاجه عااااديه انه يمسك ايدككككك
حنين : لاء طبعا دي حاجه غلط وحرام كمان بس عليه هو مش اناااا
رعد : حنيييييييين اتكلمي عدل وبلاش الطريقه دي 
حنين خافت من رعد وقالت : انا بس بقول اللي حصل 
رعد : تبقااا تتكلمي عدل ولو حاول بس يقولك كلمه وحده قوليلي عشان لو مقولتيش هزعلك اووي وانتي عارفه زعلي كويس 
مشي رعد ودخلت حنين عند عز 
واتصدمت من اللي شافته😳

للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-