رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم فرح القصاص
رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل السابع والثلاثون 37 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة فرح القصاص رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل السابع والثلاثون 37 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل السابع والثلاثون 37 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل السابع والثلاثون 37
رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل السابع والثلاثون 37
سما بإبتسامة: بوظتلك خططتك مش كدا؟؟
قمر بخضه وتوتر: خ. خططت اي؟
سما: انتي هتستعبطي؟؟؟
قمر بعصبيه: انتي ازاي تكلميني كدا؟
سما: انتي بجحه كدا ازاي بجد
قمر: لو محترمتيش نفسك انا معرفش ممكن اعملك اي
سما: هتعملي؟ ها هتعملي هتحاولي تمو*تيني المرادي مره عايزه تتطلقيني انا ومره عايزه تسقط*يني يبقا مفيش غير انك تقت*ليني بقا
قمر: انتي بتقولي اي ولا عايزه تتهميني ف اي حاجه وخلاص
سما: انا مش بتهمك يقمر ده انا الوحيده الي كنت بدافع عنك ع طول مع ان بتكوني غلطانه في حقي بس بقول لنفسي معلشي هتعقل هتعرف غلطتها بس بالعكس انتي بتتمادي ف الغلط.. كنتي عايزه تتفقي مع مازن عشان تبعدينا انا ويزن ولمه موافقش روحتي جبتي صحبتك واتفقتي معاها الي هي نازلي
قمر بتبلع ريقها بخوف: م.. مازن مين و.. واصلا انا معرفش نازلي دي
سما بتمسكها من دراعها وبتضغط عليه بعصبيه: انتي فكراني غبيه يقمر ولا مش عارفه وفاهمه انتي بتعملي اي وليه
قمر: انتي مين قالك كدا دول كدبين عايزبن يوقعوني انا وتلاقيهم هما في الاخر اصلا الي متفقين عليكي
سما بزعيق: بطليييي كدب بقااااا انتي اييي مبتتعبيش منه كل كلامك عباره عن كدب ونفاق انا مشفتش زيك ولا هشوف بجد انا معرفش اي الحقد والكرهه والسواد الجواكي ده انا عملتلك اي لكل ده
قمر: عملتي اي؟ قولي معملتيش اي
سما: عملت اي يقمر قولي
وبيقاطعهم صوت ياسين
ياسين بستغراب: هو في اي وانتو صاحين ف الوقت ده لي؟
يزن: اسال مراتك ياياسين
ياسين بخنقه: قمر تانييي!!!؟
وبيروح ليها وهو بينظرلها بحده وبيتنهد
ياسين: عملتي اي تاني؟
قمر بدموع: انت علي طول بتشك فيا كدا!! عمرك ماوقفت في صفي ولا دافعت عني وطبعا الي سما هتقوله هتصدقه منغير تفكير
ياسين بيمسح ايدو علي وجهه: قمر هو سؤال و جاوبي عليه عملتي اي تاني؟
قمر بتنظر للارض وبتفرك في ايدها بخوف
ياسين: يعني مش هتقولي؟
قمر كانت مازالت علي نفس الوضع
ياسين بيتلفت لي سما
ياسين: سما قوليلي اي الحصل
قمر بتنظر لي سما بتوسل
سما: انا سامحتك مره يقمر ومش هعيدها تاني وبتنظر لي ياسين بتحكليله الحصل
فلاش باك
سما: مازن انت مستوعب بتقول اي؟
مازن: للاسف يسما هو ده الي حصل وكنت عايز اقولك من ساعة ما ده حصل بس كنت متردد
سما: لي قمر تعمل كدا ولا اي مصلحتها من كدا مفيش اي مبرر يخليها تعمل كدا
مازن: الي انا فهمته هي غيرانه منك و اويي كمان
سما: تغير مني لي ؟
مازن: يمكن عشان انتي كنتي حبيبت جوزها زمان وكمان المفضله للعيله واحلي منها
سما: فكك من احلي لان قمر حلوه برضو بس احتمال عشان ياسين
مازن: طيب بعد ماانا قولتلك ده دلوقتي هتعملي اي؟
سما: مش هعمل حاجه هستني هي تكشف نفسها بنفسها
مازن: ازاي؟
سما: في مربيه جت جديده طلعت صحبتها وهي جيباها توقع بيني انا ويزن
مازن: وانتي عرفتي ازاي؟
سما: انا عارفه كل حاجه يمازن وفاهمه كل حاجه
مازن: طيب مقولتليش هتعملي اي برضو
سما: انا سمعتهم انهارده بيتكلمو وللاسف قمر هتحاول تسق*طني
مازن: ينهار هي وصلت لكده؟
سما: بس انا المرادي مش هسكت يمازن مش هسكت لي قمر تاني ومش هسيبها غير لمه تتعاقب بجد
باك
ياسين بصدمه: تسق*طتك؟؟ وبينظر لي قمر.. هي وصلت لكده يقمر
قمر بخوف وعياط: انت مصدقها يا ياسين هتصدقها وتكدبني انا؟
ياسين: اه مصدق سما.. لانها عمرها ماكدبت ولا عملت ربع الي بتعملي ده.. انا متجوز اي شيطا*نه
قمر بعياط: انا بعمل كل ده عشانك وبيقاطعها قلم بينزل علي وجهها
ياسين بيمسكها من دراعها بعن*ف: اوعي تقولي عشانك دي متبرريش لنفسك الي بتعملي وتقولي عشانك انا ندمان علي اليوم الي اتجوزتك فيه بلعن اليوم اليوم ده اتجوزت واحده حقوده وقلبها اسود انا الي جبتلهم المشاكل لحد البيت يوم مااتجوزتك يقمر وبيزقها علي الارض
سما بخضه: قمر وكانت رايحلها
يزن بيمسكها ويرجعها تاني
يزن: اوعي تتدخلي يسما
قمر بعياط: ياسين اسمعني والله كل ده عشانك كنت خايفه عليك خايفه تزعل لمه تعرف انها حامل
ياسين: ازعل؟؟ ده انا هكون اسعد واحد لمه اعرف تقوليلي ازعل؟؟ حتي لو هزعل ها حتي.. لو.. هزعل وبيكمل بزعيق.. تقومييي عايزه تسق*طيها افرطي وقعت من علي السلم ما"تت بقا؟؟ كنتي هتعملي كنتي هتعرفي تعيشي طول عمرك شايله زنبها فين ضميرك من كل ده.. ولا انتي معندكيش ضمير؟؟
قمر بعياط: ياسين..
ياسين بياخد نفس عميق: قمر.. انتي طالق
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا