رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم فرح القصاص
رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل الخامس والعشرون 25 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة فرح القصاص رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل الخامس والعشرون 25 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل الخامس والعشرون 25 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل الخامس والعشرون 25
رواية وقعت في حب خادمتي سما وياسين الفصل الخامس والعشرون 25
سما ودموعها تنزل زي السيل: انت الي ضر*بت مانا بالعربيه يايزن
يزن بستغراب: ايي؟.. انتي بتقولي اي؟؟
سما بعياط وشهقه: بقول انك السبب اني اتحرم من ماما من وانا صغيره اتحرمت منها بدري اوي حتي مفتكرش شكلها كان ازاي اتحرمت من كل حاجه بسببك انت
يزن بندهاش: سما انا مش فاهم انت قصدك اي... بس كل الي اعرفه اني انا معرفش مامتك اصلا وبعدين عربيه اي الي انا خبطتها بيها؟؟
سما بتاخد نفس عميق: بتحكيله الي قالو اشرف
يزن: محصلش كل ده محصلش اصلا انا حته اليوم ده مكنتش في البيت
سما: يعني مش انت السبب في مو*ت ماما؟
يزن: تصديقني يسما مش انا تحديدا اليوم ده انا كنت مسافر في دبي كمان... انت مين قالك الكلام ده؟
سما: بابا هو الي قالي
يزن بندهاش اكتر: ابوكي؟ .. انا معرفش مصلحته اي ان هو يقولك حاجه اصلا محصلتش.. وحتي لو حصلت لي يقولك دلوقتي؟؟؟
سما بتقعد وتمسك رأسها: طيب بابا لي يكدب عليا وترفع وجهها تبص لي يزن بدموع... طيب مصلحته اي انه يكدب عليا ويقولي حاجه محصلتش وخصوصا وهو في الحاله دي؟
يزن يقعد جمبها ويمسك ايدها: انا كمان علمي علمك بس والله يسما انا معرفش اي الي بتتكلمي عليه ده
سما بدموع: انا اسفه بس حط نفسك مكاني هتعرف ان تصرفي مكنش اوفر او انا بكبر المواضيع.. انهارده عيشت اسوء شعور متزعلش مني يايزن
يزن بيخدها في حضنه: انا مش زعلان منك و ده حقك
سما: انا كل الي شاغل بالي دلوقتي لي بابا كدب عليه؟؟ يعني هو هدفه اي من الي قالو ده
يزن: حاولي متفكريش كتير ف الموضوع ده يسما و ركزي ف دراستك عشان خلاص الفاينل قرب
سما بإيتسامه: حاضر
بتدخل عليهم لميس
لميس بعياط: ماامي.. باييي
سما بخضه: لميس.. وبتدي تميم لي يزن وبتقوم لعندها... مالك يحبييتي بتعيطي لي
لميس بعياط وشهتفه: كن... ت و... بور.. يها.... الر... س.. مه... بتا... عتي....ل.. طنط.. قمر.. قاا.. مت...زع..قت..لي.. ف.. يا.. جا.. مد... و.. رمت... الر... س.. مه
(كنت بوريها الرسمه بتاعتي لطنط قمر قامت زعقتلي جامد ورمت الرسمه)
سما بتمسحلها دموعها وتبو*سها من خدها: حقك عليا انا يروحي وانا هكلم طنط قمر واقولها متزعقلكيش تاني
لميس: ماشي
سما: روحي علي اوضتك وانا جايه وراكي
لميس: حاضر
سما: انا مش عارفه قمر لي تز*عق لطفله وخليها تعيط بشكل ده
يزن: خلاص يسما انا هكلمها
سما: لا انا الي هروح واكلمها
يزن: سما قولت خلاص انا هكلمها انا مش عايز مشاكل
سما: انا مش اشوفها بتزعق لي بنتي وتخليها تعيط علي اخرها واسكت لا... وبتخرج من الاوضه
يزن: سمااا.. يسمااااا....وبيهز في تميم..استني بس شويه وهتمسع اصواتهم جيبه اخر الفيلا
:-
سما بتزق الباب اوضتة قمر وتدخل وهي متعصبه
قمر: انتي ازاي تدخلي اوضتي بالطريقه دي معداش عليكي حاجه اسمها ادب واحترم؟
سما: انتي زعقتي لي لميس لي؟
قمر: انا؟.. انا زعقتلها؟ وبتضحك حتي الاطفال بتعرف تكدب وتحور
سما بعصبيه: انا بنتي عمرها مكدبت عليا
قمر: قصدك انا كدابه يعني؟
سما: اه كدابه
قمر بنرفزه: والله روحي ربي بنتك الاول وبعدين تعالي اتكلمي
سما بتقرب منها بعصبيه: انا بنتي متربيه احسن تربيه... وانتي مين انتي عشان تزعقلها؟
قمر: اكون مرات عمها
سما بزعيق: برضو ده ميسمحلكيش انك ترفعي صوتك عليها
قمر بصوت عالي: وانتي وطي صوتك عشان انا كمان بعرف ازعق
سما: انا معرفش البنت عاملتلك اي عشان تعامليها كدا؟ دي كانت بتوريكي رسمه رسمتها ببرائه
قمر: انا قولتلها مشغوله وبرضو مصممه توريهالي
سما: لو كنتي شوفتيها لثواني مكنش هيجرا حاجه مش تقومي تكسري بخاطرها وتزعقلها وتخليها منهار من العياط
قمر: انا معرفش انتي عامله حوار علي اي حتي بنتك طالعه زيك عشان شخط فيها عملت حوار
سما بزعيق جامد: قمررررررر انا بنتي خط احمر انتي فاهمه لو قربتي منها تاني ولا كلمتيها تصرفي مش هيعجبك المره الجايه
قمر: انتي بتهد*ديني؟
سما: انا بنبهك يقمر
:-
حامد: هو اي الصوت العالي ده؟
ياسين: ده صو*ت سما وقمر
حامد: دول شكلهم بيتخانقو.. قوم.. قوم بسرعه
:-
يزن: هو في اي انتو في الشارع اي الزعيق ده؟
ياسين: قمر هو اي الحصل
حامد: في اي يايزن
يزن: اسالهم اهم قدامك
قمر: أسالها هي يعمي في اي...اقتحمت عليا الاوضه مره واحده ونازله فيا زعيق لا وكمان بتهد*دني
حامد: هو في يسما يبنتي
سما: الهانم قمر زعقت لي لميس وخليتها جايه ليا منهاره من العياط لدرجه كانت بتقطع في الكلام وكل ده لي عشان كانت بتوريها رسمه
ياسين: الكلام ده يقمر؟
قمر: انا زعقتلها بس مش بالطريقه الي بتقول بيها وبعدين انتو عايزين اي من واحده كانت خدامه
يزن بصوت جهوري وعصبيه: قمرررررر لحد هنا وتخرسي خلاص مسمعش صوتك انتي فااااهمه انا مدخلتش من الاول مع ان لميس بنتي انا كمان قولت هما حريم مع بعض بس انك تغلطي في سما ده كدا هيبقا فيها كلام تاني لولا انك مرات ياسين كنت هتصرف تصرف مش هيعجبك ولا هيعجب حد..حاجه اخيرها سما هي الهانم الكبيره بتاعت البيت وكمان سلفتك الكبيره يعني تحترميها غصب عندك فااهمه وبيمسك ايد سما وبيخرجو بره الاوضه
حامد: كفايه عليكي يزن لان انا لو كنت اتكلمت كان زمانك مطلقه دلوقتي وبيسبهم ويخرج
قمر: وانت واقف كدا حتي منطقتش بكلمه تدافع عني قدامهم او تسكت اخوك
ياسين بيبصلها بصه قدرت تسكتها خالص
***************************
أميره: انوستي حبيبي
انس: طلامه انوستي وحبيبي يبقا في طلب
أميره: هو مش طلب اوي يعني
انس: اطلبي لراحتك انتي تخدي عيوني
اميره: مش انت وعدني اننا هنروح انهارده لعمي حامد
انس: اهه صح نسيت والله خلاص خليها بكره اي رايك
اميره بزعل: خلاص ماشي
انس: قومي اجهزي هنروح دلوقتي
اميره بفرحه؛ بجد
انس بضحك؛ ايوا والله قومي يلا.. مع ان عارف انك عايزه تروحي عشان سما
اميره: بصراحه وحشتيني اوي اوي اوي
انس: طب هتقومي ولا... بتقاطعه
اميره: لا لا هقوم خلاص
انس: طيب فين مفتاح عربيتك عشان العربيه بتاعتي عايزه بنزين
اميره بصوت عالي شويه: عندك في الشنطه بتاعتي
انس بياخد الشنطه بيدور فيها وبيلاقي المفتاح وبيلاحظ دوا بيخدو
انس: أمي... وبيسكت.. وبقلق دواء اي ده معقول تعبانه ومش عايزه تقولي؟
بيجيب اللاب وبيعمل سيرش علي جوجل
انس بصدمه: لمنع الحمل؟؟؟؟
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا