رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل السادس عشر 16 بقلم كيان كاتبة

رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل السادس عشر 16 بقلم كيان كاتبة


رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل السادس عشر 16 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة كيان كاتبة رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل السادس عشر 16 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل السادس عشر 16 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل السادس عشر 16

رواية احببت مظهرها ملك وادهم بقلم كيان كاتبة

رواية احببت مظهرها ملك وادهم الفصل السادس عشر 16

تانى يوم فاطمه واقفه في المطبخ متوتره بعد ما غيرت لبسها لبجامه بعد ما مازن اتخانق معاها لما لقيها بحجابها وجلبيه 
عملت الشاى وطلعت بيه 
ام مازن: نزل عينك من على البت مش عارفه تمشي خطوه من نظراتك
مازن بيبص عليها بكل وقاحه
: صررروخ  ولله حرام كنت احرم نفسي من كل الجمال والدلع دا 
ام مازن ضربته على كتفه
: اتلم 
مازن: ما توزغيلي خالتى يا امى بالله 
ام مازن اتنهد: ماشي بس عارف لو اتهورت هعمل فيك اي 
مازن: لا متقلقيش 
فاطمه برقه: الشاى 
مازن خده منها وكان قاصد يمسك ايدها 
****
آدهم قاعد ببشرب سجاره وبيحرك ايده على ضهر ملك الى نايمه في حضنه وفتكار امبار لما كان بيقسا عليها عقابنا عن الكلام الى قالته امبارح غمض عنيه وهو بيفكر اجمل لحظه وحساس في حياته مكنش يعرف انها حلوه كدا انها بكل الإنوثه دى 
فتح عنيه بصلها وبصلها وهى في حضنه عض على شفته السفليه بوقاحه
: للاسف مش هتقدر تستحمل تانى 
ملك بنوم: آدهم ابعد ايدك انا حاسه بعضم جسمى كله متكسر انت كل السنين الى قضيتها في العسكريه طلعتها عليا
آدهم حرك ايده على كتفها الظاهر 
: صوتك كان طالع برضو امبارح 
ملك فتحت عنيها وبصتله بصدمه لسه هتتعدل 
: اااه 
آدهم ضحك: على مهلك انتى اصلا مفكيش حته سليمه.... 
ملك: آدهم... شيلنى لحد الحمام انا مش هقدر اقوم خطوه وحده 
آدهم بخبث: بشرط. 
ملك: الى في دماغك مش هيحصل
آدهم شالها وتجه بيها للحمام
: لا هيحصل يا ملوكتى غصب عنك
*****
في شقه مازن دخل وهو ماسك كيس في ايده 
: بطه بطه 
فاطمه طلعت بخجل وردت برقه
: ايوه
مازن: امى وخالتوا نزلوا 
فاطمه: ايوه 
مازن: طيب هاتى طبقين وعصير وتعالى 
فاطمه: حاضر. 
فاطمه جابت الحاجه وهو بدا يفضي الكيس في الاطباق 
مازن: بما ان البيت فاضي ودى حاجه مش هتقرار كتير 
فاطمه كانت قاعده مكسوف من لبسها ومن قعدتها ومش عارفه تاكل مازن اتنهد وقرب منها وزح شعرها على جنب 
: مالك يا بطه 
فاطمه بتوتر: مفيش 
مازن باس رقبتها 
: امال مالك خايفه كدا 
فاطمه: انا مش متعوده يعني انى اقعد كدا 
مازن وشه لسه دافن في رقبتها
: اتعودى يا بطه انتى لازم تتعودى والمفروض تتعودى على اكتر من كدا 
باسها على خدها وبعد 
: اتعاملى عادى علشان كسوفك دا هيخلينى اتهور وعمل حاجات مش تمام 
******
: حاجه تانى يا برنسيسه ملك 
قالها آدهم لملك بعد ما سرحلها شعرها وسعدها تستحمى 
ملك: الواحد حاسس نفسه خفيف كدا 
آدهم ضحك وغمزله: تحبي ارجعك زى ما كنتى 
ملك بصتله بحده وطلع 
ام آدهم: صباح الخير بعد للعشا يا ملك 
ملك: معلش يا خالتى كنت تعبانه شويه 
ام آدهم ضحكت : وآدهم كان قاعد معاكى علشان تعبانه... روحى هاتى باقي الاطباق من المطبخ 
ملك دخلت وآدهم طلع قعد قدام التلفزيون 
ملك طلعت 
أم آدهم: مالك يا ملك يا حبيبتي بتمشي كدا 
ملك بصت لآدهم الى قاعد قدام التلفزيون بحده
: مفيش يا خالتى جسمى مكسر شويه 
ام آدهم بحنيه: قلتلك يا حبيبتي متبعيش آدهم هو بيشغل المروحة انتى اتغطى 
كل دا وآدهم قاعد يسمع كلامهم ومبتسم
ملك: حاضر يا خالتى... هدخل اجيب المكرونه 
ام آدهم: ماشي يا حبيبتي 
ملك دخلت المطبخ وام آدهم اتجه لسفره تغرف الاكل 
: الا صحيح يا آدهم انا امبارح كنت سامعه صوت صريخ بس مكتوم كنت هاجى اصحيك بس خفت
آدهم: احم لا يا ست الكل دا انا كنت مشغل فيلم على الاب 
ام آدهم: وانا اقول الصوت دا منين... شكلى نسيت الميه هروح اجيبها 
آدهم: خليكى هجيبها انا
في المطبخ ملك واقفه بتحط الاكل شهقت ولفت بخوف لما حست بإدين على وسطها
آدهم: عاجبك كدا عماله اقولك مسمعش صوتك وست الكل سمعتنا امبارح برضو 
ملك بضيق: هو انا كنت قادره اتنفس يا آدهم 
آدهم بصلها برغبه وفتكر الى حصل
: بقولك ايه تعالى ناكل في اوضتنا
ملك بخوف: آدهم انا مفطرتش ومتغدتش وممكن اموت في ايدك 
آدهم: هبقا حنين
ملك بدلع: طيب اي رايك بعد العشا نعيد ليلة امبارح تانى 
آدهم رفع حاجبه: وفيكى حيل 
ملك كانت بتقول اي كلام علشان تهرب منه
: وهو انت تعبت ولا اي
آدهم:نشوف 
بس اتصدمت من جرات آدهم لما قرب منها اكتر 
ملك: آدهم احنا في المطلخ
آدهم بوقاحه: عادى ووو... يتبع

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-