رواية طبيبة قلبي مرام وياسين الفصل الخامس عشر 15 بقلم فاطمه احمد

رواية طبيبة قلبي مرام وياسين الفصل الخامس عشر  15 بقلم فاطمه احمد


رواية طبيبة قلبي مرام وياسين الفصل الخامس عشر  15 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة فاطمه احمد رواية طبيبة قلبي مرام وياسين الفصل الخامس عشر  15 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية طبيبة قلبي مرام وياسين الفصل الخامس عشر  15حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية طبيبة قلبي مرام وياسين الفصل الخامس عشر  15

رواية طبيبة قلبي مرام وياسين بقلم فاطمه احمد

رواية طبيبة قلبي مرام وياسين الفصل الخامس عشر  15

في بيت منال العصر
منال: بقلك ايه يا عائشه
عائشة: خير اتفضلي
منال: ايه رايك نتغدي كلنا سوا النهاردة
عائشة: مش هترضي مرام هتتكسف تيجي
منال: اهو نجرب يا ستي مش هنخسر حاجة ونكلم مريم ويوسف برده
عائشة: خلاص ماشي
عائشة تتصل : الو
مرام : ايوا يا ماما خير يا حبيبتي
عائشة: ايه انتي لسه قدامك كتير
مرام: يعني ساعة كده
عائشة: طيب انا عند طنط منال وعاوزانا نتغدي كلنا سوا النهاردة
مرام: ايه لا طبعا مش هاجي اتغدوا انتو
عائشة: ليه بس يا حبيبتي
مرام : ماما انا نادرا لما اجي عندك ودلوقتي مخطوبة امبارح اروح ازورهم النهاردة طبعا لا وكمان داليا عزماني النهاردة علي الغداء بمناسبة الخطوبة
عائشة: خلاص يا حبيبتي  ان كان كده ماشي في رعاية الله
مرام: مع السلامة
منال : ها قالت ايه
عائشة: قالت داليا  عزماها علي الغداء النهاردة بمناسبة الخطوبة
منال: خلاص يبقي مرة تانية نتجمع بمرام ان شاء الله هنتصل بالولاد وناكل سوا برده
عائشة: خلاص ماشي اما ارن علي مريم
منال: وانا هكلم ياسين
في خلال خمس دقايق
عائشة: مريم بتقول مش هيعرفوا يجوا
منال: وكلمت ياسين قال هيقول لمراد ويجوا سوا
عائشة: طيب تمام حلو
//////////////////
داليا باندهاش: انتي يا بت راكبك عفريت مش قلتلك الصبح نخرج النهاردة قولتيلي لا
مرام : يعني اخرج معاكي ولا اروح بيت عمي ماما كان مصممة اروح اتغدي معاهم وانا مستحيل اروح
داليا: اها قولتيلي  ماشي هنروح فين بقي
مرام : المطعم اللي متعودين نروحه علطول
داليا : خلاص تمام
/////////////////////
في قسم الشرطة
ياسين لامخبر بعصبية: ازاي يفلت منك يا غبي انت ضيعت مجهود 3 شهور
المخبر بخوف: والله يا فندم كان تحت ايدي بس فجاة ظهرت واحدة معرفش منين واغمي عليها في الشارع والدنيا انقلبت في ثانية واختفي هو
ياسين بصراخ: انا اللي هخفيك صحيح لو معرفتليش لما عرب منك عمل ايه وقابل مين انت سامع  غور من وشي
المخبر : تمام يا فندم وخرج
سليم: ايه يا ابني حصل ايه صوتك جايب اخر الدنيا
ياسين بعصبية: الغبي ضيع سعيد بركات من المراقبة بعد ما كنا خلاص هنمسكه  اخو سمير ودراعه اليمين يا سليم
سليم: طيب اهدي اكيد هيغلط تاني غلطة توديه ورا الشمس اصبر بس بكرة يقع في شر اعماله
ياسين بقهر: يا سليم انا بتابعه بقالي 3 شهور وكان خلاص هيقع في ايدي
سليم: والله هيظهر تاني متقلقش  احنا هنتابع الاماكن اللي كان بيتردد عليها تاني ونراقبه من غير ما يحس ومسيره هيقع تاني في غلطة
ياسين بتنهيدة: يارب يا سليم يارب
مراد دخل: ايه مش يلا بقي يا بوس اتاخرنا جدا عليهم
ياسين : اوك يلا  عن اذنك يا سليم
سليم : اتفضل
مراد : سلام
سليم: سلام
/////////////////////////
في المطعم
داليا: ما يلا بقي يا بنتي بقالنا اكتر من ساعة قاعدين شكلنا بقي وحش اوي
مرام: الله يا داليا هو احنا يعني قاعدين ببلاش ما احنا اتغدينا وحلينا وشربنا كمان يعني قاعدة بخسارة
داليا: طيب انا ذنبي ايه انك مفجوعة انا يا ستي بطني وجعتني من الاكل والشرب
مرام: الله اكبر عليكي حسداني علي اللقمة
داليا : ههههههههههههه علي الله بس يجيب نتيجة
مرام :بايخة مووت
داليا: الله يسامحك اووووف يلا بقي
مرام: خلاص متنفخيش اصبري هرن علي مراد عشان رنيت علي ماما كتير وقفشتني فخايفة تحلف عليا اروح دلوقتي
داليا: يا بنتي انتي هبلة  ما مسيركم كده كده هتتقابلوا بطلي شغل العيال ده بقي
مرام: مانا عارفة بس محتاجة وقت اخد علي الوضع
داليا : طيب رني علي مراد بقي
مرام: اوك  ومسكت التليفون وبترن
مراد: الو
مرام: ايوا يا مراد ازيك يا حبيبي
مراد: هههههههههه حبيبي اخلصي عاوزة ايه
مرام : الله هو انا اول مرة اقولهالك يعني
مراد: لا بتقوليهالي بس كل ما بتبقي عاوزة حاجة
مرام: ههههههههههه ايه ده هو انت اخدت بالك
مراد : شفتي انجزي عاوزة ايه
مرام: انتو لسه في بيت عمي
مراد: لا احنا لسه رايحين اهو
مرام بإستغراب: الله رايحين ايه هي ماما مش هناك
مراد: اقصد انا وياسين يا غبية
مرام بخضة : ها طيب ماشي سلام
مراد : استني هنا انتي فين كده انتي مش شغلك خلص من زمان
مرام : اه خلص بس خرجت انا وداليا نتغدي بري وشوية وهنروح
مراد: طيب متتاخريش المغرب خلاص هيادن
مرام: حاضر يلا  مع السلامة
مراد: مع السلامة
ياسين بإستغراب : هي اختك فين دلوقتي
مراد بخبث : معاك رقمها اسالها
ياسين بحزم : انا مبهزرش يا مراد سالتك جاوب
مراد: يا ساتر عليك اما بتقلب جد
ياسين : اخلص
مراد : بتتغدي برة مع واحدة صاحبتها
ياسين : وهي متعودة علي كده
مراد: لا خالص بس كل فترة يعني
ياسين : اها اوك
///////////////////
في بيت منال بعد ربع ساعة
ياسين ومراد: السلام عليكم
منال وعائشة: وعليكم السلام
ياسين : عن اذنكم يا جماعة هطلع اغير هدومي
عائشة : اتفضل يا حبيبي
طلع اوضته" غداء ايه دلوقتي دي بتخرج الساعة 3 ودلوقتي خمسة ايه ساعتين بتتغدي
مسك تليفونه ورن عليها
عند مرام : يا لهوي الحقيني يا داليا بيتصل
داليا: طيب ردي
مرام: لالالا انا هبلة  انا عارفة هيقول ايه مش راده
داليا: ايه يا بنتي شغل الاطفال ده ردي شوفيه هيقول ايه
وفجاة جه مسج " ردي عارف انك شايفة اتصالي"
مرام: يا ماما هو قاعد معانا لالا والله ما هرد
داليا: اسمعي كلامي متكبريش الموضوع وردي
مرام : لا
////////////
ياسين" ماشي يا مرام ورحمة ابويا لاوريكي واخليكي تحرمي تتطنشي اتصالي مرة تانية ماشي"
محدش بيفقدني اعصابي زيها مااالشي
///////////////
في المطعم
داليا: شوفتي نستيني ايه
مرام: ايه
داليا: ماما مدياني ليسته قد كده اجيبها ونسيتها خالص
مرام: الله يخربيت دماغك بقالنا ساعتين قاعدين ولسه فاكرة ده المغرب هيادن
داليا: عادي روحي انتي وانا هجيبهم
مرام: بطلي استهبال لا طبعا هنروح سوا وبعدين ماما مبتقوليش حاجة وانا معاكي
قامو وحاسبوا
مرام ماشية تكلم في داليا : ههههههه انتي عارفة اوقات كتير بحس انك بتعملي لمخك ايقاف تشغيل
داليا: ما خلاص بقي بطلي رخامة
مرام: ههههههههه ..اه مش تفتح يا استاذ
الشخص بلم فيها : اسف جدا يا فندم بجد اسف
مرام بزهق: خلاص حصل خير  ومشيوا
مدير المطعم: اهلا يا سعيد بيه حصل حاجة
سعيد : لالا مفيش حاجة ايه الاخبار يا مسعد
المدير : كله تمام يا فندم كل حاجة ماشية كأن حضرتك موجود بالضبط
سعيد بسرحان : قلي يا مسعد هما البنتين اللي لسه خارجين دول اول مرة يجوا زلا بيجوا علطول
المدير: لا هما مش بيجوا علطول بس كل فترة كده بيجوا بيتغدوا وبيمشوا
سعيد: اها تمام طيب ان جم تاني وانا مش هنا ترن عليا اول ما يدخلوا سامع
المدير: حاضر يا فندم

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا 

رواية طبيبة قلبي مرام وياسين الفصل الخامس عشر  15 بقلم فاطمه احمد


رواية طبيبة قلبي مرام وياسين الفصل الخامس عشر  15 هى رواية من كتابة فاطمه احمد رواية طبيبة قلبي مرام وياسين الفصل الخامس عشر  15 صدر لاول مرة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك رواية طبيبة قلبي مرام وياسين الفصل الخامس عشر  15 حقق تفاعل كبير على الفيسبوك لذلك سنعرض لكم رواية طبيبة قلبي مرام وياسين الفصل الخامس عشر  15

رواية طبيبة قلبي مرام وياسين بقلم فاطمه احمد

رواية طبيبة قلبي مرام وياسين الفصل الخامس عشر  15

في بيت منال العصر
منال: بقلك ايه يا عائشه
عائشة: خير اتفضلي
منال: ايه رايك نتغدي كلنا سوا النهاردة
عائشة: مش هترضي مرام هتتكسف تيجي
منال: اهو نجرب يا ستي مش هنخسر حاجة ونكلم مريم ويوسف برده
عائشة: خلاص ماشي
عائشة تتصل : الو
مرام : ايوا يا ماما خير يا حبيبتي
عائشة: ايه انتي لسه قدامك كتير
مرام: يعني ساعة كده
عائشة: طيب انا عند طنط منال وعاوزانا نتغدي كلنا سوا النهاردة
مرام: ايه لا طبعا مش هاجي اتغدوا انتو
عائشة: ليه بس يا حبيبتي
مرام : ماما انا نادرا لما اجي عندك ودلوقتي مخطوبة امبارح اروح ازورهم النهاردة طبعا لا وكمان داليا عزماني النهاردة علي الغداء بمناسبة الخطوبة
عائشة: خلاص يا حبيبتي  ان كان كده ماشي في رعاية الله
مرام: مع السلامة
منال : ها قالت ايه
عائشة: قالت داليا  عزماها علي الغداء النهاردة بمناسبة الخطوبة
منال: خلاص يبقي مرة تانية نتجمع بمرام ان شاء الله هنتصل بالولاد وناكل سوا برده
عائشة: خلاص ماشي اما ارن علي مريم
منال: وانا هكلم ياسين
في خلال خمس دقايق
عائشة: مريم بتقول مش هيعرفوا يجوا
منال: وكلمت ياسين قال هيقول لمراد ويجوا سوا
عائشة: طيب تمام حلو
//////////////////
داليا باندهاش: انتي يا بت راكبك عفريت مش قلتلك الصبح نخرج النهاردة قولتيلي لا
مرام : يعني اخرج معاكي ولا اروح بيت عمي ماما كان مصممة اروح اتغدي معاهم وانا مستحيل اروح
داليا: اها قولتيلي  ماشي هنروح فين بقي
مرام : المطعم اللي متعودين نروحه علطول
داليا : خلاص تمام
/////////////////////
في قسم الشرطة
ياسين لامخبر بعصبية: ازاي يفلت منك يا غبي انت ضيعت مجهود 3 شهور
المخبر بخوف: والله يا فندم كان تحت ايدي بس فجاة ظهرت واحدة معرفش منين واغمي عليها في الشارع والدنيا انقلبت في ثانية واختفي هو
ياسين بصراخ: انا اللي هخفيك صحيح لو معرفتليش لما عرب منك عمل ايه وقابل مين انت سامع  غور من وشي
المخبر : تمام يا فندم وخرج
سليم: ايه يا ابني حصل ايه صوتك جايب اخر الدنيا
ياسين بعصبية: الغبي ضيع سعيد بركات من المراقبة بعد ما كنا خلاص هنمسكه  اخو سمير ودراعه اليمين يا سليم
سليم: طيب اهدي اكيد هيغلط تاني غلطة توديه ورا الشمس اصبر بس بكرة يقع في شر اعماله
ياسين بقهر: يا سليم انا بتابعه بقالي 3 شهور وكان خلاص هيقع في ايدي
سليم: والله هيظهر تاني متقلقش  احنا هنتابع الاماكن اللي كان بيتردد عليها تاني ونراقبه من غير ما يحس ومسيره هيقع تاني في غلطة
ياسين بتنهيدة: يارب يا سليم يارب
مراد دخل: ايه مش يلا بقي يا بوس اتاخرنا جدا عليهم
ياسين : اوك يلا  عن اذنك يا سليم
سليم : اتفضل
مراد : سلام
سليم: سلام
/////////////////////////
في المطعم
داليا: ما يلا بقي يا بنتي بقالنا اكتر من ساعة قاعدين شكلنا بقي وحش اوي
مرام: الله يا داليا هو احنا يعني قاعدين ببلاش ما احنا اتغدينا وحلينا وشربنا كمان يعني قاعدة بخسارة
داليا: طيب انا ذنبي ايه انك مفجوعة انا يا ستي بطني وجعتني من الاكل والشرب
مرام: الله اكبر عليكي حسداني علي اللقمة
داليا : ههههههههههههه علي الله بس يجيب نتيجة
مرام :بايخة مووت
داليا: الله يسامحك اووووف يلا بقي
مرام: خلاص متنفخيش اصبري هرن علي مراد عشان رنيت علي ماما كتير وقفشتني فخايفة تحلف عليا اروح دلوقتي
داليا: يا بنتي انتي هبلة  ما مسيركم كده كده هتتقابلوا بطلي شغل العيال ده بقي
مرام: مانا عارفة بس محتاجة وقت اخد علي الوضع
داليا : طيب رني علي مراد بقي
مرام: اوك  ومسكت التليفون وبترن
مراد: الو
مرام: ايوا يا مراد ازيك يا حبيبي
مراد: هههههههههه حبيبي اخلصي عاوزة ايه
مرام : الله هو انا اول مرة اقولهالك يعني
مراد: لا بتقوليهالي بس كل ما بتبقي عاوزة حاجة
مرام: ههههههههههه ايه ده هو انت اخدت بالك
مراد : شفتي انجزي عاوزة ايه
مرام: انتو لسه في بيت عمي
مراد: لا احنا لسه رايحين اهو
مرام بإستغراب: الله رايحين ايه هي ماما مش هناك
مراد: اقصد انا وياسين يا غبية
مرام بخضة : ها طيب ماشي سلام
مراد : استني هنا انتي فين كده انتي مش شغلك خلص من زمان
مرام : اه خلص بس خرجت انا وداليا نتغدي بري وشوية وهنروح
مراد: طيب متتاخريش المغرب خلاص هيادن
مرام: حاضر يلا  مع السلامة
مراد: مع السلامة
ياسين بإستغراب : هي اختك فين دلوقتي
مراد بخبث : معاك رقمها اسالها
ياسين بحزم : انا مبهزرش يا مراد سالتك جاوب
مراد: يا ساتر عليك اما بتقلب جد
ياسين : اخلص
مراد : بتتغدي برة مع واحدة صاحبتها
ياسين : وهي متعودة علي كده
مراد: لا خالص بس كل فترة يعني
ياسين : اها اوك
///////////////////
في بيت منال بعد ربع ساعة
ياسين ومراد: السلام عليكم
منال وعائشة: وعليكم السلام
ياسين : عن اذنكم يا جماعة هطلع اغير هدومي
عائشة : اتفضل يا حبيبي
طلع اوضته" غداء ايه دلوقتي دي بتخرج الساعة 3 ودلوقتي خمسة ايه ساعتين بتتغدي
مسك تليفونه ورن عليها
عند مرام : يا لهوي الحقيني يا داليا بيتصل
داليا: طيب ردي
مرام: لالالا انا هبلة  انا عارفة هيقول ايه مش راده
داليا: ايه يا بنتي شغل الاطفال ده ردي شوفيه هيقول ايه
وفجاة جه مسج " ردي عارف انك شايفة اتصالي"
مرام: يا ماما هو قاعد معانا لالا والله ما هرد
داليا: اسمعي كلامي متكبريش الموضوع وردي
مرام : لا
////////////
ياسين" ماشي يا مرام ورحمة ابويا لاوريكي واخليكي تحرمي تتطنشي اتصالي مرة تانية ماشي"
محدش بيفقدني اعصابي زيها مااالشي
///////////////
في المطعم
داليا: شوفتي نستيني ايه
مرام: ايه
داليا: ماما مدياني ليسته قد كده اجيبها ونسيتها خالص
مرام: الله يخربيت دماغك بقالنا ساعتين قاعدين ولسه فاكرة ده المغرب هيادن
داليا: عادي روحي انتي وانا هجيبهم
مرام: بطلي استهبال لا طبعا هنروح سوا وبعدين ماما مبتقوليش حاجة وانا معاكي
قامو وحاسبوا
مرام ماشية تكلم في داليا : ههههههه انتي عارفة اوقات كتير بحس انك بتعملي لمخك ايقاف تشغيل
داليا: ما خلاص بقي بطلي رخامة
مرام: ههههههههه ..اه مش تفتح يا استاذ
الشخص بلم فيها : اسف جدا يا فندم بجد اسف
مرام بزهق: خلاص حصل خير  ومشيوا
مدير المطعم: اهلا يا سعيد بيه حصل حاجة
سعيد : لالا مفيش حاجة ايه الاخبار يا مسعد
المدير : كله تمام يا فندم كل حاجة ماشية كأن حضرتك موجود بالضبط
سعيد بسرحان : قلي يا مسعد هما البنتين اللي لسه خارجين دول اول مرة يجوا زلا بيجوا علطول
المدير: لا هما مش بيجوا علطول بس كل فترة كده بيجوا بيتغدوا وبيمشوا
سعيد: اها تمام طيب ان جم تاني وانا مش هنا ترن عليا اول ما يدخلوا سامع
المدير: حاضر يا فندم

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 

للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-