رواية طفلة في وجه الحياة الفصل الحادي عشر 11 بقلم سمية عامر

رواية طفلة في وجه الحياة الفصل الحادي عشر 11 بقلم سمية عامر


رواية طفلة في وجه الحياة الفصل الحادي عشر 11 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة سميه عامر رواية طفلة في وجه الحياة الفصل الحادي عشر 11 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية طفلة في وجه الحياة الفصل الحادي عشر 11 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية طفلة في وجه الحياة الفصل الحادي عشر 11

رواية طفلة في وجة الحياة بقلم سمية عامر

رواية طفلة في وجة الحياة الفصل الحادي عشر 11

صوتت نوران و شهقت : انتي بتعملي ايه هنا 
في اللحظه دي فاق ريان من النوم و شاف سعاد بتمثل انها نايمه جنبه 
قام من على السرير و شدها من ايديها بكل عنف و صرخ في وشها : انتي بتعملي ايه هنا و ازاي تنامي جنبي 
فهمت نور أن سعاد نامت جنبه بدون علمه عشان تدايقها 
سعاد بأحراج : انا ...انا لازم اخرج 
ريان وهو بيبص لنور : الاوضه دي و السرير ده لواحدة بس 
عيطت سعاد وهي بتبصلها بحقد : انت خطيبي 
نور بانفعال : و جوزي متنسيش
خرجها ريان و قفل الباب و بص لنور و ضحك : مين اللي بيدافع عن جوزو ها 
نور بتوتر  : جوزو مين ايدا انا اتدبست ولا ايه والله مش قصدي بس هي قليله الادب 
قرب منها و مسك ايديها و باسها بحب : متعتذريش انتي تعملي اللي انتي عايزاه 
ابتسمت و هي بتبصله 
ريان بخبث : صح انتي نمتي في الحمام ازاي و ليه ما السرير كبير
نور بتوتر و خجل : لان انت غريب عني و انا ...يعني مينفعش ننام جنب بعض ثم انك كل شويه تكون عايز تغتص"بني انام جنبك ازاي 
- انتي بقيتي مراتي يا نور 
نوران بحزن : انت أجبرتني أننا نتجوز 
قرب منها اكتر و حط أيده على رأسها و حطها عند قلبه : لو كنت سيبتك كنت هندم طول عمري 
نوران : انت ليه بتعمل معايا كده 
رفع رأسها لفوق : انتي عوضي يا نور انا زمان لما اشتريتك من أهلك مش عشان اعذبك لا ، عشان انا بحبك من قبلها بس مكنتش اقدر اقول ده او اتكلم قدامهم الضعيف عندهم بيقتلوه كان لازم اخوفك و أوهم الكل اني اتشليت بسببك 
برقت نور في صدمه و رجعت لورا : يعني انت كنت سليم وقت ما كنت عايز تعتد"ي عليا ؟؟ انت انتهكت طفولتي و خليتني اعيش خايفة طول عمري 
ريان بابتسامه خبث : كنت مراهق و طفولتك خلتني اثير لأي كلمه حلوة منك 
حطت ايديها في وسطها : طب زمان كنت مراهق و دلوقتي كل شويه تتحر"ش بيا ليه
غمزلها و قرصها من وسطها : عايز أعيد مراهقتي الله 
ضحكت على طريقتة و قرب منها عشان يبوسها لقى الباب بيخبط 
فتح الباب وهو بيشتم لقى الخدامه : استاذ ريان وقت الإفطار 
ريان : طلعيه هنا 
الخدامه : ممنوع يا فندم جد حضرتك في الانتظار 
قفل الباب في وشها و راح ل نوران : جهزي نفسك هننزل نفطر معاهم 
نوران : بس انا مش جعانة ممكن أفضل هنا 
ريان : لا مش ممكن و غيري لبسك بسرعة 
نوران بخجل : بس انا لبسي كله عند الحاجه خديجه و ... معنديش هنا 
ابتسم و طلع بدله من عنده : البسيها كده كده لبسك الضيق ده تنسيه 
شهقت من وسع البدلة و كبرها : بس دي هتبقى وحشه عليا 
باسها من خدها بسرعة : كل حاجه حلوة عليكي و يلا البسي بسرعة بدل ما البسك انا و يا ويحاااه انها اكبر امنياتي 
ضحك نور عليه و على طريقتة في إقناعها و خدت البدلة و دخلت تلبسها في الحمام 
خلصت و رفعت شعرها كعكه و خرجتله وهي بتضحك و مبسوطة : البنطلون مقاسي و القميص بس الجاكيت اللي كبير 
ريان : لفي كده 
نور : ليه ؟؟
ريان : لفي بس 
لفت بسرعة و هو برق من المنظر : بنطلون ايه و هباب ايه ده محزق ال .....
قبل ما يكمل كانت نور هاجمه عليه بايساه عشان تخليه يسكت و ميكملش الجمله ..

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-