رواية احببت معاق ملاك واوس الفصل الخامس 5 بقلم فرحه محمود

رواية احببت معاق ملاك واوس الفصل الخامس 5 بقلم فرحه محمود


رواية احببت معاق ملاك واوس الفصل الخامس 5 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة فرحه محمود رواية احببت معاق ملاك واوس الفصل الخامس 5 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية احببت معاق ملاك واوس الفصل الخامس 5 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية احببت معاق ملاك واوس الفصل الخامس 5

رواية احببت معاق ملاك واوس بقلم فرحه محمود

رواية احببت معاق ملاك واوس الفصل الخامس 5

تاني يوم قامت  ملاك بنشاط وحضرت الفطار
ملاك = يلا عشان نفطر يا أوس وبعد كدا ننزل نتمشي علي البحر 
أوس = شكرآ 
ملاك = علي اي 
أوس = انك وقفتي جمبي ومسبتنيش فضلتي تحاربي عشاني وانا اهو زي ما انتي شايفة مش عارف حتا اقوم امشي 
ملاك وهي بطبطب علي ايدو = دا واجبي وربنا خلاك نصيبي  ، متقلقش كلها 5 ايام ونسافر امريكا عند بابا وتعمل العملية 
أوس = طب قومي البسي 
ملاك با استغراب = لي 
أوس = هنروح مشوار 
ملاك = ازاي 
أوس = متقلقيش مش معني اني مش بمشي يبقا مروحش في حتا يلا قومي 
ملاك = طيب 
خد أوس التلفون وهو بيقول 
أوس = كل حاجه جاهزة 
...= ايوا يا فندم
ملاك = انا لبست 
نزلو وطلبو اوبر 
وصلو لمكان هادي اوي عل البحر وفي ترابيزة عليها ورود واكل 
نزلت ملاك أوس 
ملاك بفرحة= اي المكان الجميل دا 
أوس با ابتسامة= عجبك 
ملاك = اكيد 
أوس =طب يلا اقعدي خلينا ناكل 
قعدو واكلو 
أوس بتوتر= ملاك 
ملاك = نعم 
أوس = انا بحبك 
ملاك بصدمة = اي 
أوس = انا عارف انك مش بتحبيني عشان 
ملاك بسرعة = استني بس طب ما انا كمان بحبك 
أوس  با استغراب = بتحبيني وانا كدا 
ملاك بحنية = ومالك انتا ما انتا زي الفل اهو يعم انا قولتلك من الأول اني مش هسيبك 
ابتسم ليها أوس 
عدت الايام وجه يوم السفر 
ركبو الطيارة 
ملاك مسكت ايد أوس وهي خايفة 
أوس = متخفيش 
وصلو أمريكا واستقبلهم محمد،
محمد = اهلآ يابني انا اسف والله مكنتش عارفة حقيقة الست دي بس انا هاخد ليك حقك متقلقش 
أوس = ولا يهمك يا بابا وسيبها عليا انا 
ملاك بمرح = طب وانا مش هتسلم عليا ولا هوا ابن البطة البيضة وانا بنت البطة السودا 
محمد وهو  بيضحك وبيحضن ملاك = دا انتي قاعدة في قلبي مربعة مش عارف اشكرك ازاي 
ملاك = لا شوف انا مبحبش حالة التأثر دي 
محمد = طب يلا بينا علي البيت يلا 
راحو علي البيت وكان تاني يوم العملية 
تاني يوم في المستشفي وتحديدآ و أوس بيجهز للعملية 
ملاك بدموع = هترجع زي الاول واحسن يحبيبي 
أوس وبيمسح دموعها وحضنها= متخفيش انا لو هعمل العملية دي ف هعملها عشانك يا ملاكي 
دخل أوس وعمل العملية وملاك كانت قاعدة عمالة تدعي ربها انو يرجع يمشي علي رجلو تاني 
طلع الدكتور وقال مبروك العملية نجحت بس محتاج يعمل علاج طبيعي 
دمعت ملاك من الفرحة ودخلت تشوف أوس = مبروك يحبيبي 
أوس وماسك ايدها = ربنا يحفظك ليا يا ملاكي 
ساعدة ملاك أوس في العلاج الطبيعي وفضلت معاه خطوة بخطوة لحد ما خف تمامآ
كان أوس واخد ملاك وبيمشيها في شوارع أمريكا 
ملاك = هنعمل اي يا أوس مش كفاية كدا قاعدة في امريكا 
أوس = هننزل مصر كلنا يوم الخميس 
ملاك =وهتعمل اي في امل ومصطفي 
أوس = متشغليش بالك انتي 
نزلو مصر و أوس كام حد يحط مخدرات في عربية مصطفي وفي الصلون الخاص با امل وبلغ عنهم واتحكم عليهم با السجن لمدة 5 سنين لكن امل في حريم في السجن ضربتها لحد ما ماتت
وبعد شهر عمل أوس لملاك فرح كبير علي اليخت وبقت مراتو رسمي  
بعد سنتين في الفيلا 
ملاك ومش قادرة تاخد نفسها من  الحمل = أوس شوف عيالك مش قاعدين ساكتين 
أوس بضحك = ما تقومي انتي 
ملاك بخنقة = اقوم ازاي با البطيخة الي قدامي دي 
أوس = بابا مازن و حبيبه مضايقنك 
محمد = لا يحبيبي 
ملاك ومش قادرة خلاص = الحقني يا أوس مش قادرة
أوس ببرود = انتي كل مره كدا اعملي حركة غيرها 
ملاك بصريخ= انا بولد يا غبي ااااااااااه 
أوس= انتي بتتكلمي بجد 
ملاك بصويت = يا بابااااااااااا الحقني انا بولد 
جريو بيها علي المستشفي 
أوس كان مع ملاك في العمليات وملاك مسكت ايدو عضتها 
أوس = ااااااه سيبي ايدي يابنت المجانين اااااااااه 
ملاك وبتاخد نفسها = انتا السبب طلقنيييييي 
أوس = حاضر 
ملاك بصريخ = انتا كمان هطلقي ااااااه 
أوس بنفاذ صبر = اسكتي بقا 
ولدت ملاك بنوتة وسموها جميلة 
أوس بملاك = هاا لسه عايزة تطلقي 
ملاك = دا في احلامك 
ضحك محمد و أوس علي المجنونة دي 
ملاك = علي فكرة انا مش بحبك 
أوس = بس انا بحبك يا ملاكي 
ابتسمت ملاك علي حبيب قلبها 
 #تمت

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا  

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-