رواية غلبني جمالها الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم دعاء حجاج

رواية غلبني جمالها الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم دعاء حجاج


رواية غلبني جمالها الفصل الثاني والثلاثون 32 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة دعاء حجاج رواية غلبني جمالها الفصل الثاني والثلاثون 32 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية غلبني جمالها الفصل الثاني والثلاثون 32 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك الشبحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية غلبني جمالها الفصل الثاني والثلاثون 32

رواية غلبني جمالها بقلم دعاء حجاج

رواية غلبني جمالها الفصل الثاني والثلاثون 32

فهد شال زينه وقال:انا هقولك كنت بعمل اي٠٠٠٠فهد حط زينه على السرير وراح عند الباب وطلع عالطول وقفل الباب بالمفتاح ٠٠٠٠زينه طلعت تجري وحاولت تفتح الباب لكن مفتحش 
_فهد افتح الباب فهد انا مش بهزر فهد 
_اسف يا طفلتى بش مينفعش تعرفي 
زينه خبطت على الباب جامد وقالت:فهد افتح الباب 
زينه قعدت على السرير وحطت أيدها على دماغها وقالت:ماشي يا فهد بس والله لاعرف انت بتعمل اي 
في المساء✨
فهد فتح الباب وزينه كانت قاعده وبتبص عليا ومتنرفزه اوى
_تصدقي نسيت خالص انى قافل الباب عليكى 
زينه كانت متعصبه اوى وقالت:واي اللى مخليك تنسي أن شاء الله ؟
_مش عارف والله 
_انا هقولك الين صح ؟
فهد خد نفس عميق وقال بكل هدوء:انتى ليه مش عايزه تفهمى انى بحبك والين بتحب تيم 
_ما انتوا بتعملوا كده عشان احنا عملنا كده 
فهد رفع حاجب وقال:وانتوا عملتوا اي 
_معملناش حاجه طبعااا
_واحنا كمان كذلك ٠٠٠٠٠زينه مسكت فهد من لياجته وقالت:انا مصدقك بس عايزه أعرف روحت عندها ليه 
فهد مسك ايد زي اللى شبه الأطفال وقال: خصوصيات 
زينه زقت فهد وقالت:قول كده بقاااا ويا تري الخصوصيات اللى ما بينكم ده زي اي 
_انتى غاويه نكد صح
_انا اللى غاويه ولا انت ما تقول وتريح نفسك اصلا انا فضوليه اوى وصدقنى لما اعوز اعرف حاجه بعمل المستحيل عشان اعرفها 
_يخربيتك انتى مجر"مه على كده 
زينه حطت أيدها على رقبه فهد وقالت:واكتر كمااان خصوصا لما الموضوع يتعلق بيك 
_للدرجه ده بتحبي فهد الكيلانى 
_فوق ما تتصور حضرتك هاا مش هتقول بقا كنت بتعمل عند الين اي ويا ريت متكدبش عشان عيونك ساعتها هتفض"حك
_أقول اي 
زينه اتعصبت وراحت بعدت عن فهد وقالت:انت ليه بتعمل كده 
_تعالى هنااا
_لا مش جايه 
_تعالى هقولك على حاجه 
_طب ما تقول هو في حد معانا هنا ولا اي 
_الحيطان ليها ودان 
زينه قربت وقالت:عايز اي 
فهد ضر"ب زينه على دماغها وقال:ما تتكلمى عدل يا بت 
_انجز يا عم
فهد قرب من زينه وهمس في ودنها وقال:اي رايك نطلع نتمشي سوا ولوحدنا
_لا مش عايزه 
_خلاص ماااشي انا هروح مع الين 
زينه بصت حواليها ومسكت الس"كينه وحطتها على رقبه فهد وقالت:على جث"تك 
_اهون عليكى 
زينه رمت الس"كينه وقالت:أوعك تفكر عشان بحبك هسيبك تعمل كل حاجه 
_هو انا بعمل اي يا زينه عشان تقولى كده 
_ما انا عايزه اعرف بقااا روحت عند الين ليه 
_زينه انا فعلاا مش قادر انا هنزل عايزه تيجى تعالى
زينه شبكت أيدها في بعض وقالت:طب عشر دقائق مش هتاخر 
فهد ابتسم وقال:اشطااا 
زينه وهي بتطلع هدومها قالت:أوعك تفكر انى هنسي الموضوع 
_طب اخلصي يا هبله 
زينه دخلت الحمام وفهد كان منتظرها برا 
عند الين ✨
_الين اخبارك اي من حق إللى سمعتوا ده الناس بتقول انك هربتى من فرحك 
_نور مش وقته خالص المهم معاكى رقم حسن 
نور ضمت حواجبها وقالت:عايزه رقم حسن ليه 
_نور اخلصي 
_ما انا عايزه اعرف عايزه رقم الشاب ليه خصوصاً انك هربتي يوم الفرح 
_طب سلااام 
_اهدي اهدي حاااضر اكتبي يا ستى
الين راحت جابت ورقه وقلم وكتبت الرقم فعلاا وقفلت التليفون من غير ما تقول سلام حتى  
الين كتبت رقم حسن على التليفون ورنت عليا عالطول
_الوو مين 
_حسن أنا الين 
_الين مين 
_حسن انا الين بنت عمك 
_عايزه اي مش كفايه جر"حتينى يوم الفرح 
الين بتمثيل:حسن تيم طلع بيخدعنى وشفتوا وهو بيخو"نى انا محتاجلك اوى يا حسن 
_بعد اي يا الين خلاص كل اللى بنا انتهى 
الين قعدت تعياط وقالت:حسن انا مش عارفه اروح فين خصوصا أن تيم طلع خا"ين وكان بيمثل عليا أنه بيحبنى 
_انا كنت عارف ان الواد ده بيضحك عليكى 
_فعلاا كنت مخدوعه فيا حسن ارجوك تعالى رجعنى مصر انا في الامارات اتصرف انا مقدرش اعيش مع الشخص ده ابدا 
_الين انا عايز اقولك على حاجه 
الين مسحت دموعها وقالت:سمعاك 
_انا في الامارات الصراحه لما عرفت انك جيتى الامارات قررت اجى وراكى مش عشان انتقم لا كنت حاسس ان الواد ده هيعمل كده في يوم من الايام 
الين في سرها:فهد كان معا حق فعلا طلع موجود هنا 
_الووو الين انتى معايا 
_ايوه معاااك حسن انا عايزه ارجع مصر بس الطيران واقف 
_متخافيش هنرجع سواا مصر وهنتجوز 
_يا ريت يا حسن وانا اسفه اوى على اللى عملتوا يا ريت تسامحنى 
_انا مسامحك يا الين واتمنى نبدا صفحه جديده 
_اه طبعاا اقابلك فين 
حسن:________
_بكره أن شاء الله هنتظرك في المكان ده 
_خدي بالك من نفسك 
_حاااضر 
الين قفلت التليفون وقالت:كده كل حاجه تمام انا لازم اطلع اقول لفهد على المكان اللى حسن هيكون موجود فيا 
الين طلعت بالفعل وراحت عند فهد وخبطت على الباب 
فهد طلع والين كانت رايحه تتكلم ولكن فهد مسك أيدها وخدها على جنب وقال:كلمتى ؟
_ايوه وهيبقا موجود في ٠٠٠٠٠
_حلو اوى 
زينه طلعت من الحمام ومالقتش فهد وقالت:معقول يكون نزل من غيري ٠٠٠٠٠زينه سمعت صوت فهد والين ووقفت جنب الباب وللاسف معرفتش تسمع حاجه عشان صوتهم كان واطى اوى 
_خلاص يا الين هكون موجود أن شاء الله 
زينه حطت أيدها على قلبها وقالت:هيكون موجود فين ينهااار اسو"د معقول عايزين يكونوا لوحدهم ؟
فهد كان داخل وزينه كانت طالعه وفجاه دخلوا في بعض 
_اعاااااا ٠٠٠٠٠في اي يا زينه حد يقف على الباب كده 
زينه دخلت وقعدت على السرير وقالت:معلش اصلا طلعت من الحمام ومالقتش حضرتك قولت اطلع اشوفك فين ومع مين 
فهد رفع حاجب وقال:مع مين 
_انسي كلامى خالص 
_طب مش يلاااا 
_مش عايزه اروح الصراحه حسيت انى عايزه انااام 
فهد قعد جنبها وقال:مش هنتاخر وبعدين عجبك قعدة الاوضه ده 
_اه عجبانى 
_طب غيرتي رايك ليه ما كنتى فرحانه 
_اصلا حسيت انى سقعانه وعايزه اناام 
فهد خد زينه في حضنه وقال:هاخدك في حضنى وساعتها مش هتحسي بحاجه خالص 
زينه زقت فهد وقالت:قولتلك مش عايزه اروح 
فهد قام وقال:خلاص ماشي هروح انااا 
_اوعك تقعد مع حد 
فهد ضم حواجبه وقال:اقعد مع حد 
_اصلا عينك مش مليانه للاسف على رغم أن عندك زوجه زي القمر 
فهد قعد يضحك وقال:اي الكلام ده كلوا يا هبله 
_انا مش هبله والكلام اللى مش عاجب حضرتك ده هو الحقيقه 
_انا كده فهمت 
_فهمت اي ان شاء الله انك بتاع بنات 
_يا بت يخربيت لسانك اللى عايز مقص ده 
_هههه دمك خفيف 
_شوفتينى واقف مع الين صح 
_وانا مالى واقف مع مين 
فهد قرب منها وقال:انا حاسس ان في حد هنا غيران اوى 
_انا مش غيرانه على فكره وروح شوف كنت عايز تروح فين 
فهد شد زينه من وسطها وقال:وانا مقدرش اروح مكان من غيرك 
_اوعك تفكر انك هتاكل بعقلى حلوه 
_يخربيتك وانتى تربيه شوارع 
_على الاقل احسن منك ومن عائلتك كلها 
فهد رفع حاجب وقال:اعتقد احناا بدأنا نغلط 
زينه بعدت عن فهد وقالت:اعتقد ان اللى بدأ الاول انت
فهد خد نفس عميق وقال:طيب يا زينه عايزه تعرفي انا كنت بقول اي لألين
_لا مش عايزه 
_استغفر الله العظيم امال مالك 
_ماليش الله يسهلك يا عم 
_هو انا جاي اشحت منك بصي انا جالى صداع انا نازل سلام 
زينه اتنرفزت اوى وقالت:كنت مفكره انك هتقول مستحيل انزل من غيرك بس لا مش فارقه معاك خالص 
_ما انا بقالى ساعه بتحايل عليكى وانتى مش عايزه تروحى 
_كان لازم تفهم انى عايزه اروح إنما حضرتك عايز تطير عشان تروحلها 
_زينه كفااايه انتى رجعتى شربتي تانى اصلا مش معقول تكونى في واعيك ابدااا 
_انا في واعى ١٠٠% كمااان 
_تماام انا واحد مجنون مش يلاا بقاا 
_طب قولى كنت بتقول اي لألين 
_اي رايك لما نرجع الاول اصلا لو قعدنا نتكلم النهار هيطلع 
زينه اتنرفزت وقالت:خلاص ماااشي 
فهد مسك أيدها وقال:تعبت وربنا أمشي بقااا 
_براحه الله
بالفعل طلعوا وفهد قفل الباب ورا 
في منزل والد سمر ✨
سمر كانت واقفه مع امها بتحضر الاكل وفجاه الباب خبط 
_روحى يا سمر افتحى الباب ده شكله مالك 
_ما تفتحى الباب انتى وانا مالى 
_امشي افتحى الباب يا بت
_اوف بقااا ٠٠٠٠٠٠سمر راحت وفتحت الباب ومن غير ما تشوف مين اللى على الباب قالت:أوعك تفكر عشان مقولتش لاهلى ابقااا مسمحاك 
_اي ؟
سمر رفعت عينها لفوق وقالت:بابا 
_اي الكلام ده واي اللى كنتى عايزه تقولى لينا 
سمر بارتباك:هو ٠٠هو 
والد سمر قال بكل هدوء:بنتى انتى كويسه 
سمر هزت راسها وقالت:ايوه انا كويسه والكلام اللى قولتوا ده كان في مسلسل تركي وحبيت اقلد البطله وهي بتقول كده للبطل 
والد سمر زقها وقال:الله يخربيت التركى اللى هيجننك 
سمر كانت هتقع ولكن لقت نفسها مرميه في حضن مالك 
سمر حست بأمان ولا اكنها في حضن امها وفجاه فاقت لنفسها وبعدت عن مالك عالطول 
_مش قولتلك مالناش الا بعض
_ههه ظريف اوى ٠٠٠٠٠مالك مسك ايد سمر وقال:وحشتينى 
جس'م سمر كله اترعش وحست بكهربا وارتبكت جداااا 
مالك قرب منها وقال:بحبك 
سمر كادت أن تقع وفجاه والد سمر قال:مالك اتفضل يا ابنى 
مالك دخل وبص لسمر وغمز وسمر كانت حاطه أيدها على قلبها وقالت في سرهاا:أوعك تستسلمى لواحد زي ده ابدااا 
مالك في سره:ده البدايه يا منال وربنا ما هر"حمك ولاخليكى تقعى في حبي وتعيشي نفس الاحساس اللى عيشتوا بسببك
سمر دخلت المطبخ عالطول ومسكت الكوبايه وفجاه وقعت من ايدهااا من الارتباك والخوف اللى كان مسيطر عليها 
_سمر انتى كويسه 
سمر:________
والده سمر حطت أيدها على كتفها وسمر انتفضت عالطول وقالت:مالك شيل ايدك 
ام سمر باستغراب:سمر انا امك مش مالك 
سمر بصت لامها وقالت:انا اسفه يا ماما 
_ للدرجه ده مالك كان واحشك 
سمر بغباء:لا طبعاااا 
_نعم 
_ماما بصي انا حاليا مرتبكه جدااا عن اذنك 
_خدي يا هبله 
سمر دخلت اوضتها وقالت:ينهااار اسو"د اي اللى بيحصل ده من كلمه واحده كنت هقع فيها 
سمر دخلت الحمام وغسلت وشها وقالت:اهدي كده والله شكلوا هو اللى هيضحك عليكى مش انتى اللى هتضحكى عليا 
_سمرر 
_جايه يا ماما 
سمر مسحت وشها بالفوطه وطلعت 
_ادخلى اقعدي مع زوجك 
سمر رفعت حاجب وقالت:ليه ما بابا قاعد معااا 
_في حد ندا على ابوكى 
_طب ما تروحى تقعدي معا انتى وانا هحضر الاكل اي رايك 
_امشي يا ام لسان انا مش عارفه بتعملى كده ليه 
سمر طلعت وقالت:اهدي كده وخليكى واثقه من نفسك 
_اي يا قلبي 
سمر وقفت مكانها وقالت:ده صوت مالك ؟
سمر وقفت عند الباب وبصت على مالك وقالت:حيوا"ن بيتكلم مع بنات في التليفون وفين في بيت بابا 
_لا خليها بكره احسن اهو نقعد مع بعض شويه 
_😳٠٠٠٠٠سمر هزت راسها وقالت:وصلت لكده كماااان 
_عندك اشطااا خلاص ماشي 
_وكمااان عندها اه يا قليل الادب يا سا"فل 
_قميص ؟
سمر طلعت وخدت التليفون من مالك وقالت:انت ناقص تقولها اوصفيلى شكلك وج*مك
_نعم
_مش مكسوف من نفسك وانت في بيت اهلى وبتقول الكلام ده 
مالك خد منها التليفون وقال:اي يا أمير معلش اصلا التليفون كان مع الزفته احم اقصد مراتى
سمر شدت منه التليفون وقالت:امير مين يا كداااب 
_الووو مالك 
سمر بصت في التليفون وسمعت صوت الشاب فعلاا ورمت التليفون على الأرض عالطول ومالك مسك أيدها وشدها ليا وقال:في اي ؟
سمر بارتباك:لا مفيش 
_غيرانه صح 
سمر بارتباك: اغار اغار من اي ان شاء الله 
مالك غمز ليها وقال:يعنى مكنتيش مفكره انى بكلم بنت 
سمر بارتباك:لا طبعااا 
_امال اخدتى التليفون ليه واي الكلام اللى قولتى ده 
_اصلا اصلاا 
مالك قرب من سمر اللى غمضت عينها وهمس في ودنها وقال:اعترفي انك بتحبينى 💖
نبضات سمر ازدادت وقالت من غير تفكير:مش عارفه 
_احم ٠٠٠٠٠مالك زق سمر عالطول وكانت هتقع على الأرض ولكن مالك مسك أيدها وقال:انا اسف بس اتخضيت 
_حتى لو واحشين بعض مينفعش بردو قدامنا 
سمر بصت في الأرض ومالك كذلك من الإحراج 
_سمررر٠٠٠٠٠سمر فرحت اوى وقالت بفرحه جنونيه: ماما بتنادي عليااا عن اذنكم ٠٠٠٠سمر طلعت تجري عالطول وقالت:ينهاري انا كنت بقول انشقي يا ارض وابلعينى 
_في اي مالك 
_لا مفيش كنتى بتنادي ليه 
_عشان انقذك من الموقف 
_تنقذينى من الموقف مش فاهمه تقصدي اي 
_مش عيب عليكى انتى وزوجك وخصوصا برااا 
{تطلع من موقف تدخل موقف تانى والله همو"ت 😂}
_والله ما حصل حاجه ده كان بيرجع شعري مش اكتر 
_طيب ياختى حضري الاكل لحد ما اغير هدومى 
_طيب 
سمر وقفت ووشهاا كان احمر اوى من الكسوف وقالت:اي الموقف الخرا ده مره قدام بابا والتانى مع ماما والله كده كتير 
عند زينه وفهد ✨
فهد كان واخد زينه في حضنه وقاعدين على شاطىء البحر 
_مش قولتلك الجو هيكون سقعه 
فهد خد زينه اكتر في حضنه وقال:طب كده 
زينه زقت فهد وقالت:انت مجنون يا مجنون
_بقولك اي يا زينه ؟
_ارغي 
_بلاش الكلمه ده والنبي بحس بتشائم منهااا 
_قول يا روح قلبي حلو كده 
_عال كده المهم هتعملى اي لو اتجوزت عليكى في يوم من الايام
الدموع نزلت من عين زينه في ثانيه وقالت:هموو"ت 
_زينه انا اسف ٠٠٠٠فهد اخدها في حضنه وقال:مش قصدي 
_متقولش كده تانى انا مقدرش اشوفك في حضن واحده تانيه 
فهد بأس زينه على رأسها وقال:وانا مقدرش اكون في حضن واحده تانيه 
زينه رفعت عينها وبصت في عين فهد وقالت:بجد 
_عندك شك 
_مش عااارفه ٠٠٠٠فهد باس زينه وقال:طب وكده ؟
زينه حضنته جامد وقالت:انا بحبك اوى يا فهد 
_وانا بعشقك 
_فهد انت كنت بتقول اي لألين
{البت ده مفسده أوى للحظات الجميله  😂}
_في اي يا زينه ما كنا حلوين رجعنا تانى ولا اي 
_مش قصدي يا حبيبي بس الفضول هيق"تلنى
_بصي يا ستى ٠٠٠٠زينه انعدلت وحطت أيدها على خدها وقالت:امممم 
_هو انا قا"تل يا حضرت الظابط 
_ليه ؟
_بتبصي لياا بطريقه غريبه اوى 
_طب ابص ازاى 
فهد ابتسم وقال:بهزر معاكى المهم احنا عاملين خطه عشان نعرف مكان حسن فين 
_حسن ابن عم الين ؟
_بالظبط ٠٠٠٠٠زينه: كمل
_حسن السبب في اللى حصلك وحصل لتيم
_بس ازاى ده في مصر 
_لا طلع في الامارات ولما كنت واقف مع الين من شويه كانت بتقولى أن حسن فعلا موجود هنااا 
_طب هتعمل اي ؟
_الين هتروح تقابل حسن وساعتها هنقدر نمسكوا  
زينه حضنت فهد وقالت:بس ده شكلو خطير وانا خايفه الا يعملك حاجه 
_عشان كده مردتش اقولك زينه انا مش صغير 
_وانا ماليش حد غيرك في الدنيا ده يا فهد 
فهد باسها على رأسها وقال بحب:وانا هكون جنبك عالطول يا قلب فهد 
_صحيح احنا هنرجع مصر بكره 
فهد هز رأسه وقال:ايوه 
زينه بصت لتحت وقالت بحزن:طيب 
فهد رفع راسها لفوق وقال:مش عايزه ترجعى ولا اي 
_مش قصدي بس احنااا وقتنا كلواا كان خناق 
فهد مسك ايد زينه وقال بحب:بوعدك يا زينه انى مستحيل اشك فيكى تانى ولا هزعلك في يوم من الايام ولو زعلتك من غير ما اخد بالى قوليلى 
_وهتعمل اي 
_انتي عايزه اعمل اي ؟
زينه قربت من فهد وقالت:عايزه عايزه وكانت شفايفهم هتتلامس ولكن قاطعهم بتاع الدره 
_دره يا استاذ 
فهد بعد عالطول وكان محرج اوى وقال:اي رايك 
زينه ابتسمت وهزت رأسها وقالت: ماااشي
فهد اشتري فعلااا وقعدوا يتكلموا ويضحكوا وكانت من اجمل الأوقات اللى بنا فهد وزينه
{السوال هل السعاده ده هتستمر أما القدر لهو رأي آخر}
عند مالك وسمر خصوصاً في اوضه سمر ✨
_المره اللى فاتت انت نمت على سريري بس المره ده مش هسمحلك
_طيب 
سمر رفعت حاجب وقالت في سرها:غريب اوى انا كنت مفكره أنه هيرفض وهيعاند كالعاده
سمر قعدت على السرير ومالك كان قاعد على كرسي وفاتح التليفون ومبتسم 
والفضول كان عنوان سمر وكان نفسها تعرف هو بيضحك على اي 
_بيضحك على اي ده ؟
سمر قامت بحجه الكتب اللى محطوطه جنب مالك 
سمر راحت عند الكتب وكانت جنب مالك وبتحاول تبص وتعرف هو بيتفرج على اي لكن مش عارفه 
_في حاجه ؟
_لا مفيش ! سمر عملت نفسها بتجيب الكتب وهي في الحقيقه عايزه تعرف مالك بيضحك على اي 
سمر زهقت لأنها معرفتش تشوف حاجه خالص وكانت ماشيه ولكن مالك مسك ايدهااا 
وفجاه نبضات سمر ازدادت كالعاده ودقات قلبها كانت مسموعه٠٠٠٠٠مالك قام وقرب منها وقال:كنتى بتعملى اي 
سمر بارتباك:كنت بجيب الكتب 
_يعنى مش بتشوفي انا بعمل اي 
سمر ارتبكت اكتر وقالت:لا محصلش 
_لا حصل تحبي تشوفي انا كنت بشوف اي ؟
سمر بغباء:اه يا ريت احم اقصد لا طبعااا 
مالك فتح التليفون وقال:كنت بشوف ده 
سمر بصت في التليفون وفرحت اوى لان صورتها كانت في التليفون 
_فرحانه كده ليه ؟
_لا مش فرحانه وبعدين اخدت الصوره ده امتى وبتضحك ليه
_اخدتها وانتى نايمه وبضحك لأن البنت اللى موجوده في الصوره مصدر فرحيتى حتى لو كانت جر"حتنى كتير بس مش مهم هفضل احبها وهتفضل مصدر سعادتى بردو 
سمر ابتسمت وقالت:بجد 
مالك حط ايدو على وسطها وقال:بجد 
سمر سابت نفسهااا خالص ومالك استغل ضعفهااا وقرب منهااا وقبلهاا 
واخيرااا سمر رجعت قوتها وزقت مالك وقالت:انت ازاى تعمل كده 
_عملت اي ؟
سمر بارتباك:ازاى ٠٠٠ازاى تقرب منى 
_اعتقد انا مقربتش منك الا بأرادتك 
سمر معرفتش ترد على كلامه وقالت انا داخله الحمااام 
سمر دخلت الحمام عالطول وقلبها كاد أن يطلع من مكانه من سرعته 
سمر غسلت وشها وقالت:لا يا سمر لو مكنيتش فوقتى كان حصل اكتر من كده فوقى كده وبلاش تضعفي قدام الحيوا"ن ده 
بعد شويه سمر طلعت ومالك كان نام على السرير٠٠٠٠سمر قربت من السرير وقعدت وكانت بترتعش يمكن خايفه أنها متقدرش تسيطر على اعصابها خصوصاً أنها بتحب مالك فعلاا بس هي مش عارفه 
سمر نامت جنب مالك وشعرو كان نازل على عينه جعلوا وسيم اكتر 
سمر قربت منه وحطت أيدها على شعرو وده اول مره تلمس شعر مالك 
_شعرك زي البنات بالظبط سبحان الله بتاع بنات وهو شبه البنات 
سمر ابتسمت ومن غير ما تسيطر على أعصابها دخلت في حضن مالك وناامت 
عند زينه وفهد ✨
_فهد 
_اممم 
_انا عايزه اناااام 
فهد قام ومد ايدو لزينه وقال:يلااا 
زينه حطت أيدها في ايد فهد وشدهاا لتترمي في حضنه 
زينه زقت فهد وقالت:حد بيشد حد كده يا مجنون
فهد ابتسم وقال:مش هعمل كده تانى 
_لا اعمل عشان اترمي في حضنك 
فهد ابتسم تانى وحط ايدو على كتفها وقال:يلااا 
زينه هزت راسها وقالت:يلااا 
في صباح اليوم التالى ✨✨
مالك فتح عينه ولقي سمر في حضنه وابتسم وقال:اعتقد النهارده اليوم هيبقا عسل 
سمر فتحت عينها أيضا وبعدت عن مالك عالطول وقالت:هو 
مالك قام وبأس سمر من شفايفها وقال:صباح الخير 
سمر سكتت ومقدرتش ترد ومالك قام ودخل الحمااام وسمر حطت أيدها على شفايفها وابتسمت
_اي ده انا اتجنيت ولا اي 
وفجاه الباب خبط سمر قامت وفتحت الباب 
_صباح الخير 
_صباح النور 
_امال مالك فين ؟
_في الحمام ليه في حاجه 
_الساعه ٦ 
_وبعدين 
_مش هيسافر يا بنتى ؟
سمر حطت أيدها على دماغها وقالت:اه والله كنت ناسيه 
مالك طلع من الحمام وكان لافف فوطه بس عليااا وكان بيصفر 
سمر بصت علياا وفتحت بوقهاا وكانت مصدومه 
مالك مكنش عارف يقول اي ؟
_غير هدومك يا ابنى وانا في انتظارك والد سمر قفل الباب ورا وطلع 
_شكله اتكسف 
سمر راحت عند مالك وقالت بعصبية:ازاى تطلع كده مليون مره قولتلك ده مش بيت ابوك 
مالك ببرود: بابا في السجن 
سمر اتنرفزت وقالت:المهم بابا صدق انك فعلاا مسافر 
_امممم 
_انا مش بهزر على فكره هتعمل اي 
مالك رفع صوبعه في وش سمر وقال:السوال ده المفروض اساله ليكى مش انتى اللى تسالينى 
سمر مسكت صوبع مالك ونزلته وقالت: انت السبب في اللى بيحصل ايوه انت 
_انا ليه إن شاء الله
_مش انت اللى كنت عايز تد"مر حياتى وتخلى صحابك يتحر"شوا بيا 
_انا مسمحش لصحابي يلمسوكى ابدااا ثم كمل وقال:انا بس 
سمر زقت مالك وفجاه الفوطه وقعت 
_😳😳
سمر أديرت عالطول وقالت:والله ما كنت اقصد انا اسفه 
_انتى مكسوفه ليه انا زوجك 
_بس يا قليل الادب 
مالك راح عند سمر وشأل أيدها من على وشها ورفع حواجبه لفوق وقال:مالك 
سمر بصت لقت مالك لابس شورت ٠٠٠٠٠سمر خدت نفس عميق وقالت:اوف قلبي كان هيقع 
_هو انا حد غريب ؟ انا زوجك على فكره 
_ايوه حد غريب واوعك تنسي أننا هنطلق 
_وانا قولتلك لا 
_بأرادتك مش بأرادتك هطلقنى يا مالك 
_وانا قولت لا 
سمر اتعصبت ومسكت مالك من رقبته جامد وقالت:تبقااا تمو"ت 
_اعااا٠٠٠٠يا بت المجنونه 
سمر زقت مالك وقالت:طب والله كنت هعملها 
_طب ما عملتيش ليه 
سمر:_________
_اقولك انا  مالك حط كوع ايدو على كتف سمر وقال: عشان بتحبينى 💖
_لا طبعااا الكلام ده مش صح 
_امال اي اللى صح 
_عشان مش عايزه ادخل السجن مش اكتر 
مالك مسك أيدها وحطها على رقبته وقال:اقت"لينى وانا مش هقول انك السبب 
_وده ازاى أن شاء الله انت هتكون مي"ت 
مالك خد ورقه وقلم وكتب 
{انا مالك الكيلانى احب اقول انى انتحر"ت عشان كر"هت الحياه ومش حابب اعيش فيها اكتر من كده الا لما البت اللى بحبها تحن شويه }
_انت دخلتينى بردو وهكون في التحقيقات 
_محدش هيعرف انك حبيبتي 
سمر بغباء:ليه إن شاء الله 
_اي ده انتى عايزه تكونى حبيبتي ولا اي 
_لا طبعااا بس استغربت رد فعلك 
_انا مالك معروف انى بحب البنات يعنى محدش هيعرف ابدااا انك انتى المقصوده 
_فعلاا عندك حق عمرك ما هتتغير 
مالك شد سمر ليا وقال:لا اتغيرت وكل ده يرجع ليكى 
سمر ابتسمت وقالت:فرحتلك 
_مالككك ابنى 
_حاااضر يا عمى٠٠٠٠مالك طلع قميص من الدولاب وبنطلون وكان رايح يقلع الشورت 
_انت بتعمل اي ؟
_بغير 
_انت مجنون ولا اي اهدا لما أطلع 
_طب اطلعى هو انا ماسك فيكى 
سمر خدت هدوم المدرسه ودخلت الحمام بتاع البيت وغيرت هدومها وقالت:ماما انا رايحه المدرسه 
_طب خدي بالك من نفسك 
_حاااضر سلاام 
_سمرر 
سمر وقفت وقالت:خير 
_مش هتودعينى مالك كمل بتريقه:اصلا انا مسافر 
_وعايز اي 
مالك بخبث:كتير ٠٠٠٠٠سمر بصت لأمها اللى كانت واقفه واتكسفت 
والده سمر مشت عالطول وسمر قالت بعصبية:انت متخلف 
_انااا خودي يا بت 
_مش يلا يا مالك صحيح فين شنطتك 
_شنطتى اه واحد صاحبي هيكون في انتظاري في المطار متعذ"بش نفسك يا عمي انا هروح 
_متاكد
_انا مش صغير يا عمى روح انت شغلك
_طب خد بالك من نفسك 
_حاضر يلا عن اذنكم 
بعد مرور نصف ساعه سمر وصلت المدرسه والكل كان بيبص عليها وهي كانت مستغربه نظراتهم ليها 
ودخلت جوا المدرسه وانصدمت بمعنى كلمه انصدمت 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-