رواية غلبني جمالها الفصل العشرون 20 بقلم دعاء حجاج

رواية غلبني جمالها الفصل العشرون 20 بقلم دعاء حجاج


رواية غلبني جمالها الفصل العشرون 20 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة دعاء حجاج رواية غلبني جمالها الفصل العشرون 20 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية غلبني جمالها الفصل العشرون 20 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية غلبني جمالها الفصل العشرون 20

رواية غلبني جمالها بقلم دعاء حجاج

رواية غلبني جمالها الفصل العشرون 20

مالك بحده:محدش يعرف هنا انك مراتى عشان صورتي قدام الشباب 
_تقصد عشان صورتك قدام البنات ٠٠احب اطمنك أن انا كمان اتبرا انى اقول عليك زوجى عن اذنك 
مالك حط ايدو في جيبوا وقال:طيب وربنا لتكون ايامك الجايه سو"ده معايا
_سمر اخبارك اي يا بنتى والدتك رنت عليا من يومين كده وقالت انك مرجعتيش من المدرسه هو اي اللى حصل 
_سما انا رايحها الحمام عن اذنك 
سما باستغراب: انا اول مره اشوفها مضايقه كده 
_بنات بنات 
_في اي ويا ريت تختصري وبلاش مقدمات 
_مالك اخيراا وصل 
_بجد فين ؟؟
_هناك اهو بس الكل قال إن سمر كانت راكبه معا في العربيه 
_ههه سمر متعجبش مالك واعتقد اللى في بالك مستحيل يحصل
_وليه لا ؟؟
_مستحيل طبعا ولو حصل اعتبري سمر ما"تت
في شركه الكيلانى ✨✨
زينه قامت وقالت:مودل ؟؟
_انا عارف انك مصدومه بس المودل الاصليه والدتها اتو"فت ولازم  العرض يتقدم بعد ساعتين والمواصفات اللى محتاجنها فيكى انتى 
زينه راحت حضنت فهد عالطول وقالت:انا فرحانه اوى 
فهد ضم حواجبه وقال:فرحانه 
زينه بعدت عنو عالطول وقالت:انا كان نفسي اكون مودل واخيرااا الحلم اتحقق
_تعالى هنأ هو انتى مفكره انك هتبقي المودل بتاعت الشركه 
زينه قالت بغرور:ايوه طبعااا 
_لا يا زينه انتى فاهمه غلط دول ساعتين بس لان المودل الاصليه والدتها اتو"فت واعتذرت 
_اممممم٠٠٠٠وفجاه الباب خبط 
_ادخل !!
_الفساتين كلها يا بيه مع التصاميم الجديده  
_تمااام ٠٠٠
زينه بصت على الفساتين وكانوا قصيرين جدااا وحطت أيدها على بطنها وقالت:بطنى بتوجعنى اوى 
__بتقولى حاجه يا زينه ؟؟
زينه بابتسامه تدل انها متنرفزه:ولا حاجه 
بعد شويه٠٠٠
_فهد بقولك 
_امم
_انا مش عايزه اكون مودل وغيرت رأيي شوف واحده تانيه
فهد باستغراب:ليه ما كنتى فرحانه من شويه 
زينه بصت على الفساتين وبلعت ريقها وقالت:انا اسفه بس مقدرش البس الفساتين ده 
فهد بص على الفساتين ورفع حاجب وقال:وانا يعنى هسمحلك تلبسي كده ؟؟
قلب زينه كاد أن يخرج من مكانه وقالت:يعنى اي 
_ده مش فساتين العرض يا زينه فساتين العرض هتكون هنا لسه خلال ربع ساعه وبعدين ده عرض فساتين للمحجبات!!
_فهد هو انا لو لبست الفساتين ده ممكن تعمل اي ؟؟
_اعمل اي ؟؟
زينه كانت بتحاول تعرف اذا كان فهد بيحبها ولا لا
فهد كان رايح يتكلم ولكن حسام دخل 
_الفساتين اهاااا والمفروض المدام زينه تجهز عشان العرض قرب يبدااا 
_حياه !!
_نعم يا فهد بيه 
_خدي زينه عشان تجهز نفسها وبلاش التاخير 
_حاااضر يا بيه
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨  
_اخيرااا سالتى كل ده عشان تفتكري أن عندك اخت 
_طالما حضرتك فاكره مجاتيش ليه 
_انتى عارفه اني بكر"ه زوجك ده 
_جمال دخل السجن يا حنان 
_طب وربنا فرحتنى هو ده الكلام اللى يبسط على الصبح صحيح اللى سمعتوا ده يا زينب 
_سمعتى اي 
_بقا تجوزي فهد ومالك وانا معرفش للدرجه ده يا زينب امال لو مكنتش اختك كنتى عملتى اي 
_والله كل حاجه حصلت عالطول وبعدين فين العيااال 
_صباحكم عسل 
_هو ده اللى في عائله الانصاري 
_على فكره يا خالتى جمال اتحبس لمده سنتين 
_اي ده استنوا بقا يا محمود متقوليش أن الز"فت ده انحبس 
_ماما انتى فاضيه انتى كل يوم عند الكوافير ٠٠
_بس سنتين شويه اوى يا محمود ده المفروض ياخد اعدا"م 
_قريب أوى يا خالتى بس نكشف الجر"ائم المختفيه امال  البت فين ؟!
_بت مين 
_احم لا ولا حاجه انا رايح الشغل يلا عايزين حاجه ؟؟
_سلامتك خد بالك من نفسك 
_خالتى زينب عندنا هناااا 
_ساره الهبله 
_متقوليش كده يا خالتى ده انا كيوته الا صحيح فين صاحبي 
_في المدرسه 
_ينهااار اسو"د ده انا وهو دفعه واحده وانا دخلت جامعه والمعلم قاعد بس تصدقي وحشنى اوى 
_روحى شوفي انتى رايحها فين أمشي 
_انتى بتسبيها كده عادي يا حنان 
_ده قرده يا زينب ده تاخدك البحر وتجيبك عطشانه 
_بس بردو مينفعش ممكن حد يطلع عليها 
_لا يا خالتى في ده غلطانه انتى ناسيه اني اخت اشطر ظابط في البلد ولا اي 
_والله كلها لسان أمشي يا بت 
_حاااضر بس عايزه 200 جنيه الاول 
_عايزهم ليه 
_شايفه يا خالتى لازم تسال انا عايزه اي انتى وليه غريبه اوى
_وليه تعالى هنااا لما اخوكى يرجع بس 
ساره جرت على امها عالطول ومسكت أيدها وبتوسل:لا والنبي الا محمود انا اسفه اقولك مش عايزه حاجه سلااام 
_والله مجنونه ٠٠
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في المدرسه الثانويه ✨✨
سمر خلصت كل الحصص وكانت واقفه بتبص على مالك بس اختفي 
_راح فين ده ؟؟
_انتى واقفه ليه مش يلاااا 
_روحى انتى !!
_متاكده ٠٠٠سمر هزت راسها 
_طب خدي بالك من نفسك 
_يعنى هيكون راح فين ؟؟
سمر طلعت من المدرسه وكانت واقفه مستنيه عربيه 
_مساء الخير 
سمر بصت وراها وبلعت ريقها وخدت خطوه لورااا 
_في اي يا جميل ممكن مساعده 
_اتفضل 
شاب قرب منها وهمس في ودنها:بس متنفعش هناااا ممكن في شقتى
_😳😳٠٠٠٠٠سمر تخرج من صمتها وضر"بت الشاب بالقلم 
الشاب حط ايدو على خدو وقال:تؤ تؤ كده انتى اللى جبتى لنفسك ٠٠٠
الشاب كان رايح يمسك أيدها ولكن ايد مالك كانت أسبق 
_في اي يا حلو 
_مالك 
_في حاجه ؟؟
_انت تعرفها 
مالك بص على سمر وقال:تؤ بس تلزمنى 
سمر بصت على مالك وكانت عايزه تضر"به ولكن مسكت نفسها 
_طالما تلزمك اشطاااا سلاام 
مالك بعصبية:انتى مش ملاحظه انك مدلوقه على الشباب
_اي الكلام الفارغ ده هو اللى جي هناا وقال كلام مش لطيف 
_انا مش عارف فيكى اي مخلى كل الشباب تجيلك هو انتى شغاله في الحر"ام لامواخده 
وفجاه سمر ضر"بت مالك بالقلم 
_😳😳
في شركه الكيلانى ✨✨
_خلصت !!
_خلصتى اي الفستان واسع اوى 
_حضرتك انتى اللى رفيعه جدا 
_طب مفيش أضيق من كده 
_هو انتى جاي تشتري والنبي تخلصي 
_خلاص خلاص مش مهم واسع واسع بس والله لو وقعت هقول انتى السبب 
وفجاه الباب خبط 
_خلصتوا 
_تعالى يا فهد شوف القر"ف ده 
فهد بص على زينه ومسك نفسه بالعافيه 
_طلعها الا تزور 
_روحى انتى 
_حاااضر يا بيه ٠٠
_هو ده الفستان اللى عايزين تعرضوا للناس وربنا ما ارضي اشتريه 
فهد شد زينه من ورااا 
_😳😳٠٠٠٠
زينه بصت على الفستان لقيتوا اتظبط وقالت:اي ده ؟؟
_الحزااام 
_امال الهبله اللى كانت هنا قالت ليا أن الفستان كده ليه 
_هتقولك ازاى وده مش بيسكت {فهد يقصد فمها}
_امممم٠٠٠٠٠زينه بصت في المرايا وفهد كان وراها وقالت:احنا افضل ثنائي صح 
_نعم
_احم ولا حاجه هو انا هفضل هنااا كتير 
_اه طبعااا انتى معايا طول الليل 
زينه بصت لفهد واترعشت مره واحده وقالت:نعم 
_ايوه مش انتى المودل 
_بس انت قولت ساعتين بس 
_خلاص لو تحبي تمشي بعد ساعتين تمااام 
_خلاص انا عايزه اكون معاكم 
فهد بص ليها والابتسامه اترسمت على وشهك وفجاه الباب خبط 
فهد:ادخل 
_فهد بيه الكل وصل فاضل تقديم العرض بس 
_تمااام زينه جاهزه 
_خااايفه 
_من اي 
_انا بتكسف اوى 
فهد حط ايدو على خدها وقال:طول ما انا جنبك عايزك تكونى واثقه في نفسك 
_تمااام بس المقابل 
فهد ضم حواجبه وقال:مقااابل 
_اه طبعاااا لازم يكون في مقابل مش انا بساعدك 
_اللى انتى عايزه
_اشطااا 
_لو فضلنا نتكلم كده العرض هينتهي انجزي ٠٠٠٠
_حاااضر 
فهد طلع وقعد مع الشركاء وبدأ المودل يدخلواااا 
زينه كانت واقفه وخايفه اوى وكل ما تفتكر كلام فهد تطمن 
_اخيرااا اخر مودل والمودل الاساسيه بتاعت الشركه 
فهد مسك أعصابه بالعافيه وقال في سره:غبي ازاى تقول المودل الأساسية بتاعت الشركه غبي٠٠٠
زينه دخلت وفجاه النور قطع واتخضت 
_في اي هو انا في فيلم ر"عب ؟؟
وفجاه النور سلط على زينه بس 
زينه مكنتش شايفه حد ولكن كل اللى قاعدين شايفنها 
زينه وقفت ومكنتش عارفه تعمل اي وقالت في سرها:اعمل اي ؟؟
_زينه واقفه ليه اتحركي 
زينه مكنتش عارفه تعمل اي وفجاه افتكرت فيلم سمعتوا كان بيتكلم عن العروض اللى تشبه ده 
زينه خدت نفس عميق ومشت بكل ثقه وعملت زي عارضات الازياء 
زينه خلصت عرضها والشركاء قالوااا 
_اثبت انك جدير بالثقة يا فهد بيه والعرض كان أكثر من رائع خصوصا المودل الاخير 
فهد حس بالغيره وقال:شكرااا 
زينه جرت عليهم عالطول 
الشاب مد ايدو لزينه وزينه مدت أيدها 
_كنتى اكثر من رائعه واكيداا هيكون بنا شغل كتير 
فهد شد ايد زينه وقال:هي مش بتاعت شغل ده مراتى 
_احم انا اسف 
احد الشركاء: تمااام العقود كلها هتتوقع بكره والف مبروك مره تانيه 
وبالفعل الشركاء ماشوااا 
في مكتب فهد ✨✨
زينه دخلت وقالت:كنت اي ؟؟
_تمااام
زينه رفعت حاجب وقالت:يعنى اي مش حلوه ؟؟
_حلوه يا زينه ويا ريت تسكتى 
زينه دخلت وقعدت وقالت:هو انا عملت حاجه غلط ؟؟
_لا يا زينه معلش ورايا شغل 
_طب الاتفاق 
_اتفاق اي مش واخد بالى 
زينه اضايقت وقالت :انا لازم أمشي
_استنى نص ساعه ونمشي سوااا 
_لا انا هرن على عمو جاااسر سلام
فهد قفل الباب بجهاز معاااا 
زينه بتحاول تفتح الباب معرفتش 
_فهد الباب شكلو علق 
فهد:_____________
_فهد انا بكلمك 
_معلش مخدتش بالى في اي ؟؟
_الباب مش راضي يفتح 
_ما انا قفلتوا 
زينه باستغراب:ليه
_مزاج 
_هو اي اللى مزاج بقولك عايزه امشي تقولى مزاج 
_زينه اسكتى عشان اعرف اخلص اللى في ايدي 
زينه اضايقت اوى وفضلت واقفه تبص على فهد ومتعصبه اوى 
_تعالى اقعدي مش عارف اشتغل من خيالك ده 
زينه قعدت على الكرسي وحطت أيدها على خدها وفضلت بصه على فهد بتتامل في ملامحو
عند مالك وسمر ✨✨
مالك فاق من الصدمه وقال:انتى ازاى تمدي ايدك عليااا 
_اقل حاجه اعملها عشان انت شخص قليل الادب
_انا شخص قليل الادب وربنا لوريكى القليل الادب ده هيعمل اي 
مالك مسك ايد سمر وكان متعصب اوى 
_مالك انت بتعمل اي ؟؟
_مش عايز اسمع صوتك فاهمه 
_انا عايزه اروح عند أهلى 
_لا مش هتروحى والقلم ده هدفعك تمنه غالى اوى وهعرفك مين قليل الادب ده 
الدموع نزلت من عين سمر عالطول خوفاا من جنان مالك لما يكون متعصب 
مالك كان سايق العربيه باقصي سرعه وسمر كانت خايفه اوى من سرعه العربيه
_مالك انا بخاف من السرعه ده 
مالك زود السرعه اكتر كأنه بيعاند فيها 
_مالك الله يخليك اهدااا انا اسفه 
_قولتلك مش عايز اسمع صوتك 
سمر بدأت ترتعش بسبب الخوف اللى كان ممتلكها 
وفجاه مالك وقف العربيه وحط دماغو على الدركسون وقال:انزلى 
_اي ؟؟
_بقولك انزلى 
_ليه 
_سمر انزلى انا متعصب اوى وممكن إذ"يكى 
_لا انا مش هسيبك 
_سمر بقولك انزلى مش هقول تانى ٠٠
_لا مش نازله 
مالك نزل من العربيه وراح فتح الباب لسمر ومسك أيدها وطلعها من العربيه ووقف تاكسي 
_شوفها عايزه تروح فين 
سمر كانت بصه على مالك والدموع نازله من عينيها 
_اركبي معاااااا 
سمر ركبت معا بالفعل ومالك ركب العربيه وطلع باقصي سرعه ٠٠
في المساء✨✨
في قصر الكيلانى ✨✨
زينب رجعت ومالقتش حد رجع لسه 
_محدش جاي يا جاااسر؟؟
_مفيش الا الانسه بتول الباقي مرجعش 
زينب دخلت وقالت:الوقت تأخر اوى ازاى مرجعوش لحد دلوقتى 
_كنتى فين يا ماما ؟؟
_كنت عند خالتك 
_بجد انا كنت عايزه اروح معاكى 
_انتى طول عمرك بتكر"هي تروحي هناك اي اللى تغير 
_هااا لا مفيش 
_رني على اخواتك شوفيهم فين 
_ماما فهد ومالك مش صغيرين اي الخوف ده كله 
_لو مخفتش عليكم هخاف على مين بس 
_كفايه محن يا ماما هرن على الطايش الاول 
_متقوليش عليا كده 
_انا مش عارفه بتحبي الواد ده على اي 
_ده اخوكى يا هبله 
_قطيعه !!
_امشي من قدامى امشي !!
_هرن عليا وهمشي ٠٠
في الطريق ✨✨
مالك كان سايق العربيه باقصي سرعه ومش قادر يمتلك أعصابه وفجاه تليفونه رن 
مالك مسك التليفون وقفله 
_مالك قفل التليفون
_ينهار اسو"د اللى يكون جرا ليا حاجه 
_والله مالك عنده ٢٠ سنه يعنى مش صغير يا ناااس دلعك ده اللى مخلى الواد يعمل كده 
_طب رني على فهد 
_والله الله يكون في عونه يلاحق شغل ولا يلاحق اخوه 
_اخلصي يا لمضه 
_حاااضر 
بتول رنت على فهد وفجاه مالك دخل 
زينب جرت عليا عالطول وقالت:انت كويس ؟؟
مالك طلع على اوضته من غير ما يرد 
_امال فين سمر 
زينب بغضب:اكيداا زعلت ابنى بس لما تيجى بس 
_هو مين اللى يزعل مين ده ابنك شيطا"اان 
_قولتلك أمشي من قدامى امشي ٠٠٠
مالك دخل الاوضه ومالقاش سمر رجعت وقال بعصبيه:يعنى راحت عند اهلها حلو اوى
عند فهد وزينه✨✨
فهد بص على زينه وقال:اعتقد مفيش نكته على وشي 
زينه انعدلت عالطول وقالت:هاا٠٠٠
فهد فتح الباب وقال:هتفضلى واقفه مش يلاااا 
زينه قامت عالطول وبالفعل نزلوا وركبوا العربيه ومشوااا 
_اي رايك نتعشا برااا 
_تماام 
بعد مرور عشر دقائق 
زينه وفهد نزلوا من العربيه ودخلوا المطعم 
_اقعدي واقفه ليه 
_هو مش انت بطل حكايتى 
_نعم 
_يعنى قوم اعمل زي البطل ما بيعمل مع البطله قبل ما تقعد على الكرسي 
_بابا اقعدي مش ناقص 
_لا مش قاااعده ٠٠٠٠٠فهد خاد نفس عميق وقام وعمل زي ما زينه طلبت 
_اتفضلى !!
زينه قعدت وقالت:مش كده منظرك احسن قدام الناس
_زينه اسكتى خالص مش عايز اسمع صوتك 
زينه بصت لتحت وقالت:حاضر
_اتفضل يا فندم 
_لسه هنشوف المنيو
_تمااام 
_شوفي اي اللى انتى عايزه تاكلى
زينه مسكت المنيو ومكنتش عارفه تقراا لان الكلام كان بالانجليزي 
_هااا اختارتي اي ؟
زينه كانت مكسوفه اوى ومش عارفه تقول اي 
فهد لاحظ كسوفها وقالها اسماااء الاكل الموجود في المنيو 
_خلاص انا هاكل من اللى انت تأكلوا 
_ممكن الاكل اللى اطلبوا ميعجبكيش 
_كل حاجه فيك بتعجبنى 
_😳😳٠٠٠٠
_احم اقصد أن شاء الله هيعجبنى 
بالفعل فهد طلب الاكل وبدأوا ياكلوا 
وفجاه تليفون فهد رن 
زينه بغباء:الله يخرب بيت التليفون اللى بيقطع دايما اللحظات الحلوه اللى ما بنااا 
_بتقولى حاجه يا بابا 
_لا مش بقول انا عايزه اروح 
_ما لسه بدري 
_لا والنبي انا تعبانه اوى 
_خلاص تماام ٠٠٠٠فهد حط الفلوس على السفره وركبوا العربيه ومشوا
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
الباب كان بيخبط جااامداوي ام سمر قامت مفزوعه وقالت:بسم الله الرحمن الرحيم مين 
_انا يا ماما 
ام سمر فتحت الباب وبخوف:انتى كويسه 
_وحشانى اوى 
_انتى كويسه يا قلبي 
سمر اترمت في حضنها وقالت:انا تعبانه اوى يا ماما 
_سمر حد زعلك هناك
سمر فاقت لنفسها عالطول وقالت:لا بالعكس دول حلوين اوى معايا خصوصا مالك 
_امال اي اللى جابك انتى متجوزه امبارح 
_مش عارفه طلعت من المدرسه قولت أن ماما وبابا وحشنى اوى فجيت
_طب جوزك يعرف 
سمر بارتباك:اه يعرف 
_طب تعالى انا عامله الاكل اللى انتى بتحبي 
_لا انا مش عايزه اكل عايزه ارتاح بس 
_ماااشي
سمر دخلت اوضتها وقفلت الباب ووالدتها كانت مستغربه اوى 
والده سمر:انا لازم ارن على مالك عشان قلبي مش مطمن
مالك كان واقف في البلكونه وبيشرب سيجاره 
بتول دخلت وقالت:ينهااار اسو"د بتشرب سجائر 
مالك جري عليها عالطول وحط ايدو على فمها وقال:اششش الا حد يسمعك 
_ده فهد لو رجع وعرف انك بتشرب ممكن يق"تلك 
مالك بعصبية:فهد فهد هو مفيش إلا فهد هنا ولا اي 
_لو على الأخلاق ايوه مفيش إلا فهد 
_عارفه على رغم أنه اخوي بس بدأت اكر"ه 
_😳😳٠٠٠٠مالك انت بتقول اي 
_بقول اللى سمعتى لو اطول امو"ته همو"ته
بتول مسكت مالك من لياجتو وبعصبيه:فوق انت مجنون ازاى تقول كده قبل ما تفكر في كده أوعك تنسي أن فهد ضحي بنفسه عشانك واستحمل قر"فك
مالك زق بتول وقال:حتى انتى كمااان بكر"هك من الاخر انا مش بحب الا ماما 
_انانى وهتفضل طول عمرك انانى والله لتندم ٠٠٠ صحيح سمر فين عملت فيها اي البت مرجعتش لحد دلوقتى 
مالك ببردو:معرفش 
_متعرفش اي ده مراتك وملزومه منك وشرفها من شرفك 
مالك بتريقه:مش لما يكون عندها شرف الاول 
_لا لا مش ده مالك اخوي الشرب مخليك شر"ير اوى وانانى اوى 
_بالعكس ده بيعمل مزاج اوى وبيخلينا انسي اقر"فكم 
وفجاه التليفون رن 
بتول بصت ليا بقر"ف وخدت بعضها ومشت 
مالك بصوت بيدل على أنه شارب:الووو
_ابنى انت كويس ؟؟
مالك بص في التليفون عالطول وقال:خالتى 
_انا اسفه يا ابنى انى رنيت عليك في الوقت ده 
مالك في سره:ينهار اسو"د الا تكون البت مرجعتش 
_مالك انت معااايا
_اه انا معاكى 
_انت وسمر متخانقين يا ابنى ؟؟
مالك بارتباك:ليه ؟؟
_اصلها جت من شويه وكانت زعلانه اوى 
_لا يا خالتى مفيش حاجه حتى لو مش مصدقه اكلمها 
_لا يا ابنى مصدقك 
والده سمر في سرها:ممكن يكون الشاب عايز يكلمها 
_استنى يا مالك هروح ادي التليفون لسمر 
مالك حط ايدو على السماعه وقال:مين قالك انى عايز اكلمها هو انا ناقص 
_سمر !!
_تعالى يا ماما 
_خدي زوجك عايز يكلمك 
سمر بغباء:زوجى مين ؟؟ احم هاتى يا ماما 
سمر بالفعل خدت التليفون ووالدتها طلعت 
_خير 
_انا مش عايز اكلمك عشان تبقي عارفه ده امك السبب 
_طيب سلام 
_بقولك 
_خير 
_اقعدي عندك أوعك ترجعى ماشي 
سمر بعصبية:لو عليااا كنت عملت كده لانى بكر"هك 
_بحبك💖
_😳😳٠٠٠نعم 
_مش بكلمك اهدي 
_اي يا قلبي 
_عامل اي يا روحى 
{للتوضيح مالك معااا تليفونين واحد يكلم اي حد بيا وواحد مخصص للبنات 🙂}
_تمام يا قلبي 
سمر كانت متنرفزه اوى
_تمام يا قلبي هكلمك بعدين ٠٠
_ماشي يا حبيبي
_عايزه اي يا منال ؟؟
_عايزه اسمع خبرك 
_ياما اي الكلام ده يا بت انا زوجك حتى المفروض تقولى عايزه سلامتك يا حبيبي
_جاتك القر"ف ٠٠٠٠سمر قفلت التليفون ورمتوااا جنبها
_يا بت ال 🐕 وربنا لعرفك ازاى تقفلى في وشي ومش ناسي القلم بردو 


انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-