رواية الضابط والدلوعة عشق ومهند الفصل الخامس 5 بقلم ياسمين سالم
رواية الضابط والدلوعة عشق ومهند الفصل الخامس 5 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة ياسمين سالم رواية الضابط والدلوعة عشق ومهند الفصل الخامس 5 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية الضابط والدلوعة عشق ومهند الفصل الخامس 5 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية الضابط والدلوعة عشق ومهند الفصل الخامس 5
رواية الضابط والدلوعة عشق ومهند الفصل الخامس 5
وفجأة واحد منهم ضرب نار و الرصاصه جت في مهند واتصاوب في دراعه ولسه الراجل هيضرب تاني وفجأة عشق اخدت المسدس وضربت بيه الراجل
عشق / انت كويس خلاص انا قضيت عليه ههههه 🤣 الله يخربيتك خلتني قاتله وقامت تنطط زي الاطفال هي هي هي أنا الي قالتوا
مهند بيضحك عليها وعلي طفولتها / الله يخربيتك دا أنا فكرتك هتتصدم ولا هيغموا عليكي
عشق / نينيني يا خويا احنا موش في روايه ولا فلم نحن علي ارض الواقع فوق يا بابا
وريني كده دارعك تعالا اوديك علي المستشفى
مهند / ومين الي هيسوق احنا موش معانا حد تاني
عشق /هو حضرتك أعمي ليه موش شيفني أنا الي هسوق يا عسل
مهند/أنا عسل والله انت الي عسل يا عسل
عشق بتبرق وترفع حاجبها / انت قولت ايه
مهند بيمثل أنه خاف / لا يا ماما ولا حاجه أنا اسف هههههه هههههه هههههه
عشق اول مره تاخده بالاها منه اد ايه شكله حلو وهو بيضحك
مهند بيشاور ادمها ايه هو انا للدرجاتي حلو عشان تسرحي فيا
عشق بتمثيل عشان متبينش / نعم يا خويا اسرح في مين أنا بفكر ازاي قدرت اضرب نار
مهند/دراعي مش قادر اه اه مش قادر
عشق /طيب يلا بسرعه وركبه السياره بتاع مهند وعشق هي الي كانت سائقه وكانت بتسوق بسرعه علي الاخر لانه مهند كان بيفقد الوعي
ووصلت المستشفى ونقلوا على النقاله ودخل غرفه العمليات وطلعولوا الرصاصه من كتفه
عشق فضلت مستنيه فجاه تليفونه رن وعشق ردت
عشق / الو مين
سيف /أنا سيف مين معايا مش دا تلفون مهاب
عشق /مهند اتصاوب في ذراعهيا سيف تعال بسرعه
سيف /طيب اديني العنوان
عشق /مستشفى*****
سيف /تمام جايه بسرعه
سيف راح المستشفى وشاف عشق والدكتور طمنهم ان هو كويس وعادي يقدر يخرج بس بعد ما يفوق من البنج
بعد خمس ساعات مهند فاق من البنج وعشق وسيف دخلوا له
سيف /أنا عرفت الي حصل من عشق ليه مش قولتلي
مهند /عادي محبتش اشغلك
مهند /أنا عايز أخرج حالا أنا مش بطيقك المستشفيات
عشق /طيب خلاص نمشي الصبح كده كده الجو اتأخر
سيف /صحيح خالتي هناء اتصل وانا طمنتها بس محكتلهاش
مهند صمم علي أن يطلع وبالفعل طلعوا وراحه البيت
هناء أم مهند / ايه دا يا مهند ايه الي عمل فيك كده وبدأت تبكي
ابو مهند/ ايه دا يابني ايه اي عمل فيك ده
مهند / داوود الكاشف هو الي بعت رجالته عشان يقتلوا عشق بس انا لحقتهم والحمد لله جت على قد كدا
هناء أم مهند/شاورت عي عشق مين دي يا مهند
سيف /عشق يا خلتوا ال كانت مقصوده تتقتل
هناء /يعاني عليكي يا بنتي يعني انتي كنت ممكن تكوني ميته دلوقتي لولو مهند
عشق /اه يا تنط
سيف /ايه هتفضل واقفين أنا هموت من الجوع
مهند /تملي كدا همك علي بطنك
كلهم ضحكوا عليه
و مهند ودا عشق اوضتها ودخل اوضه وقعد يفكر عشق اد ايه بريئه وطيبه بس مش بتحاول تظهر كدا وبتحب تبان قويه
مهند / هو انا ايه الي جرالي أنا بفكر فيها ليه اوووف ونام بعد اما نفض الأفكار دي من دماغه
تاني يوم الصبح
هناء/ قوم يا مهند عامل ايه
مهند / الحمدلله يا ماما
هناء / دائما يا حبيبي طيب يلا بقي عشان تفطر معانا
مهند /طيب بس ابعتي حد يصحي عشق ولا خلاص انا هصحيها
هناء/ لا عيب يا مهند هتدخل عليها الاوضه وهي نائمه
مهند اتحرج لانه نسي أن مينفعش يدخل يصحيها / خلاص يا ماما صحي انتي
هناء راحت صحت عسق وعشق غيرت هدومها ولبست فستان قصير يصل للرقبه ورفعت شعرها وكانت قمر اوي
ونزلت
وكان قاعدين علي السفره كلهم واول ما عشق نزلت مهند وسيف بصوا عليها وتنحه
و مهند لاحظ أن سيف بيبصلها اوي ومعجب بيها ومهند ادايق جدا هو ميعرفش ليه ادايق
مهند / نحن هنا ايه مصدقت
سيف اتحرج منهم/ طيب خلاص يا خويا
وعشق ضحكت عليهم
وقعدوا يفطروا
سيف / يلهوي علي العسل بقي أنا كل يوم هشوف العسل دا وانا بفطر هي مصر فيها قمر كدا
عشق / بس انا مش من مصر
كلهم اتفاجئه / ازاي بس بتتكلمي نفس اللغه ونفس اللهجه المصريه