رواية للقدر راي اخر ورد واكرم الفصل الرابع 4 بقلم خولة
رواية للقدر راي اخر ورد واكرم الفصل الرابع 4 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة خولة رواية للقدر راي اخر ورد واكرم الفصل الرابع 4 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية للقدر راي اخر ورد واكرم الفصل الرابع 4 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية للقدر راي اخر ورد واكرم الفصل الرابع 4
رواية للقدر راي اخر ورد واكرم الفصل الرابع 4
أكرم بزعيق:إنتي بتقولي إليه إنتي اتجننتي يا ورد
ورد :لا أنا بقولك طلقني يا أكرم روح شوف إلي تنفعك
وأنا أتجوز إلي بيحبني و احبوا
أكرم مسك إيدها بقوة:نجوم السما أقربلك يا ورد فاهمة
ورد بألم:سيبني أنا عايزة سراج
أكرم بجنون ضربها قلم: هو مين ده يا ورد إنطقي
ورد عيطت:سيبني أنت بتخوفني منك
أكرم هزها بعنف: أنا حقتلك لو فكرتي حتى فحد فاهمة
كانت بترجف من الخوف فجأة دخلت سميحة
سميحة:سيبها يا أكرم إنت إتجننت
عيطت ورد بقوة:طنط سميحة أنا خايفة
فاق على نفسوا وسابها
سميحة زعقت: أنت حصل لعقلك حاجة إزاي تعاملها كدة
أكرم بغضب:سبيني فحالي يا ماما أنا مش طايق نفسي
طلع من الأوضة وسابهم
ساعدت سميحة و خلتها تتسطح وغطتها كان صوت شهقاتها
بيعلى
سميحة:إهدي يا حبيبتي
ورد:ما تسبيهش يدخل ثاني يا طنط والنبي
سميحة:مش حسيبوا يا حبيبتي بس حصل إيه يا روحي هو
إتجنن ليه
عيطت:أنا سمعتكم لما كنتوا بتتخانقوا قدام الأوضة و
عرفت إنوا مغصوب عليا ومش عاوزني فطلبت يطلقني
ويتجوز إلي يحبها وأنا أتجوز إلي بحبوا
سميحة بعتاب:مكانش لازم تعملي كدة يا ورد
ورد:أنا عايزة يطلقني يا طنط والنبي
سميحة:أهدي يا ورد
ورد: بس هو زعقلي و ضربني عشان قلتلوا عايزة سراج
سميحة:إستهدي بالله يا ورد أكرم إتجنن عشان إنتي جبتي
سيرة حد غيروا عشان كدة عمل كل ده هو بيحبك والله
ورد ببكاء: أكرم مش بيحبني يا طنط هو إتجوزني بس
عشان يطلعني من بيت عمي هو حيحب عيلة ليه هو
اتغاض مني عشان جبت سيرت سراج ابن خالتي بس
سميحة حضنتها:طيب إهدي يا روحي
أكرم ركب العربية وساق بسرعة مش فاهم هو بيعمل كل ده
ليه فقد أعصابوا و ضرب السيارة بغضب ساق وراح لعند
حمزة دق الباب فتحلوا ودخل
حمزة:مالك يا أكرم فيك إيه
أكرم بغضب:الست ورد عايزة تطلق وتتجوز إلي يحبها
وتحبوا
حمزة:طب إهدى كدة إنت حتنفجر
أكرم:وربنا ما ناقصك يا حمزة
حمزة:إنت حبيتها يا أكرم
أكرم بعناد: لا
حمزة بمكر:بعد كل ده بتقولي لا أنت وشك مش بيتفسر
لمجرد إنها طلبت تطلق
أكرم فقد أعصابوا: أيوة إتنيلت حبيتها من أول ما شوفتها
حمزة:طيب حاولت تفهم طلبت تطلق ليه
أكرم:مش قلتلك عشان تتجوز إلي تتزفت تحبوا سراج
حمزة:دي عيلة وبتقول أي حاجة وخلاص إنت سألتها حاولت
تكلمها
أكرم إتعصب: لا أنا إتجننت وزعقتلها ولولا ماما كنت حقتلها
حمزة:أكرم دي عيلة أنت إتجننت
أكرم:والله مش عارف مبقيتش عارف حاجة
رن تيليفون حمزة
حمزة:ألو يا خالتو
سميحة:حمزة أكرم معاك
حمزة:آه يا خالتو
سميحة:إديهولي عشان مش بيرد
حمزة:تمام
إدالوا التيليفون
سميحة:أكرم إنت كويس مش بترد ليه
أكرم:نسيت تيليفوني فالعربية
سميحة بخوف :يا أكرم هي مش كويسة يا حبيبي هي ما
وقفتش عياط ولما طلعت أجيبلها مية رجعت لقيتها قفلت
أوضتها
أكرم:طيب أنا جاي يا ماما
قفل وادى التيليفون لحمزة
أكرم:أنا لازم أروح البيت
حمزة:طيب سلام
قام وطلع ركب العربية وروح البيت وصل ركن العربية ودخل
أكرم:ماما هي فين
سميحة:جوة مش راضية تفتح عشان خايفة يا حبيبي ورد
عيلة وهي قالت كل ده عشان سمعتك وانت بتتكلم معايا
وعرفت إنك إتغصبت عليها
أكرم: عشان كدة كانت حتطلع من البيت عشان سمعتنا
سميحة:آه وسراج ده إبن خالتها فاكروا
أكرم بندم:آه إفتكرتو أنا فهمت غلط واتجننت
سميحة:حاول يا ابني يمكن تفتح
دق الباب:ورد ممكن تفتحي
ورد عيطت:لا مش عايزة
أكرم:ورد إفتحي
ورد:إنت حتزعقلي ثاني وتضربني
أكرم بندم:لا يا روحي والله افتحيلي
ورد عيطت: أنا خايفة منك
أكرم:والله مش حعملك حاجة افتحيلي
سميحة:أنا مش حسيبوا يعمل حاجة يا روحي إفتحي ترضي
تخوفيني كدة
فتحت الباب دخل أكرم وسميحة
قرب منها بس هي بعدت برعب
ورد:ما تقربش
أكرم: طيب طيب إهدي أنا والله مش حعملك حاجة
سميحة:حبيبتي أنا هنا مش حسمحلوا يعملك حاجة
أكرم بندم: أنا آسف جدا يا ورد أنا إتجننت و محسيتش على
نفسي أنا كنت فاهم غلط والله
ورد زعقت:مش مسامحاك أنت ضربتني ممكن تطلع مش
عيزاك هنا
سميحة:إطلع يا أكرم وأنا حكلمها
طلع أكرم وسابهم
سميحة:إهدي يا روحي تعالي نقعد
قعدت ورد وقعدت جنبها
ورد:طنط هو ممكن أكلم سراج محتاجة أكلموا أوي
سميحة:طبعا يا روحي بس إنتي مكلمتيهش قبل كدة ليه
ورد:عمي مانعني من التيليفون حاولت أكلموا وما ردش
وعمي قفشني وضربني
سميحة:طيب اتفضلي يا حبيبتي
إدتها تلفونها ودقت عليه
سراج:ألو مين معايا
ورد: سراج
سراج:ورد حبيبتي إزيك أنا سحبوا تلفوني فالمخيم الشهر ده
وما عرفتش أكلمك إنت وماما نجوى بس رجعوه من يوم
وحاولت أكلمك وما حدش رد
إنفجرت بكى: سرااااج
سراج بقلق:مالك يا ورد في إيه يا حبيبتي أنا كنت حنزل
مصر بعد بكرة كنت عاملهالك مفاجأة إنتي زعلانة عشان ما
كلمتكش إتكلمي يا روحي
ورد:ماما ماتت يا سراج
سراج إتصدم:إيييييييييه
ورد عيطت:ماما ماتت أنا محتاجاك جدا أنا محتاجاك يا
سراج
سراج حاول يبين كويس: أنا جاي بكرة يا ورد
للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا