رواية شغف شغف ورحيم الفصل الرابع 4 بقلم نورا فريد

رواية شغف شغف ورحيم الفصل الرابع 4 بقلم نورا فريد


رواية شغف شغف ورحيم الفصل الرابع 4 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة نورا فريد رواية شغف شغف ورحيم الفصل الرابع 4 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية شغف شغف ورحيم الفصل الرابع 4 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية شغف شغف ورحيم الفصل الرابع 4

رواية شغف شغف ورحيم بقلم نورا فريد

رواية شغف شغف ورحيم الفصل الرابع 4

رحيم نط فى البسين من دون تردد و طالع شغف من المياه ايناس نظرت لها بغضب و صدمة ( و باظت الحفلة قبل ما يلبسو الدبل و ربنا يقدرني على فعل الخير 😍)
ام شغف.. بنتي حصلها ايه
ام رحيم.. اهدى هى كويسة 
نسرين.. هى عاملة كده ليه مش بترد ليه يا رحيم 
رحيم سبهم و دخل على جوها و هو شيل شغف و راح على غرفته و نسرين وراه 
فى غرفة رحيم شغف نايمة أو مش فى وعيها 
شغف.. كح حاااا كح كح 
شغف.. منك لله يا رحيم يا ابن ام رحيم بقا تسبني انا و تروح تتجوز ست شمام دى فيها ايه زيادة عني مع انى دمي خفيف عنها و احلى منها بس انتوا كده زى الارع
نسرين.. هى بتهلوس
رحيم.. تقريبا كده خليك معها انا شوية وراجع
شغف مسكت ايد رحيم.. طلامة بتحبنى ليه سبتني يا رحيم انا بكرهكك عمري ما ها سمامحك و ها حرق قلبك
رحيم نظر ليها بحزن 
نسرين.. دى بتخرف بتخرف اخرج انت دلوقتي و لم تفوق ابقا انادي عليك يلا 
رحيم لسه بينظر لى شغف بحزن 
نسرين.. يلا بقا يباي عليك 
و خرج رحيم 
رحيم كلام شغف بيتردد في اذنه 
رحيم بوجع.. (سامحيني يا حبيبتي غصب عني سبتك زمن علشان الفرق بينا حاكم بكده افتكرت لم اسافر و اهرب ها نساكي طالعتي حته مني اتجوزت واحدة مش بحبها افتكرت ها نساكي بيها بس انا بتعلق بيكي اكتر حتى دلوقتي مينفعش اسيب ايناس لان بيينا شغل لو سبتها ها خسر كل حاجة )
رحيم واقف على باب الغرفة 
قولت انساكي بالرحيل تذكرت انك روحي 
قولت الوقت بينسي تذكرت انك حضري
قولت المستقبل بينسي تذكرت انك مستقبلي 
قولت احب غيرك تذكرت انك ليس لكى بديل تذكرت انك
 روحي التى تسكن بدخلي تذكرت انك عالمي الخاص تذكرت انك عمري الذي مرفقني إلى الأبد لا يستطيع شخص يفرق بينا يوما 
قولت اكرهك لكنني تذكرت انني احبك اكثر ما تتخيلي شغفي 
ايناس كانت دخلها الغرفة
رحيم مسكها من دراعها.. رايحة فين
ايناس.. دخلها اوضي ممنوع دى كمان
رحيم.. اه 
ايناس.. و ده ليه
رحيم .. شي ميخصكيش شغف من النهاردة ها تنام في اوضي ابقي اختاري اي اوضة
ايناس.. يعني انا اطلع بره اوضي علشان شغف ترتاح ما الاوضا كتير
رحيم نظر ليها بغضب.. اظن كلامي واضح امشي من وشي يلاا 
و نزل رحيم لى عيلتو
ابو رحيم.. ها تخدها ازاي بس يا عماد انت مش شايف حالتها
ام شغف.. القصر في وش القصر و 
رحيم .. و ايه يا عمتي و بعدين احنا اهل و شغف متربية معنا يعني مش ها تبات عند حد غريب
ابو شغف.. و مين جاب سيرة الغربة يا بني بس 
رحيم .. مفيش  بس يا عمي شغف ها تبات هنا و من دلوقتي انتوا الاتنين مسافرين بكرا و مينفعش تقعد لوحدها
ام رحيم.. رحيم بيتكلم صح و بعدين اهو توانس نسرين بدل ما هى قعدة على النت اللى ها يجيب اجلها انا خايفة عليها ل  تجنن
ابو شغف.. بس 
ابو رحيم.. ها تزعلي منك تانى شغف دى بنتى زى ما هى بنتك انا اللى مربيه اصلا و ها خاف عليها اكتر منكم 
و مشوا أهل شغف بعد ما رحيم قدر يقنعهم يخلو شغف تقعد معهم
و في غرفة رحيم في التواليت شغف اخيرا فاقت 
نسرين.. انتى كويسة
شغف.. مش قادرة شكلي ها موت هو ايه اللي بيحصل
نسرين.. مفيش حاجة تعبتي شوية من وقعت البسين
شغف.. بتضحكي على ايه انا مش رايحة الكلية تلقيهم مسكين فى اللى حصل ليا
نسرين بضحك.. كان منظر تحفه بصراحة
شغف.. عليكى و على اخوكي و على ست شمام بتاعته
نسرين.. شتمك فيه ده اكبر دليل انكي لسه
شغف.. يوووه بقا انا مبحبش حد تمام و ها دفعوا التمن غالي
نسرين.. قسط ولا فوري ههههه
شغف.. نيني سخيف زى مرات اخوكي طرايني بقا علشان اخد شور و اغير القرف ده
نسرين.. تمام يا قمر 
شغف.. بره يا جزمه يا اخت الجزمة 
نسرين خرجت و تركت شغف علشان تستريح شغف خد شور و بعدين نامت
فى اليوم التالى في الجنينه
رحيم.. سمعك
نسرين بفرح.. شغف كانت بتلعب معاك يا رحيم
رحيم.. ياريت تدخلي في الموضوع من غير لف و دوران 
نسرين.. شغف امبارح مكنتش عارفه شربة ايه لكن قعدت تهلوس بكلم غريب
رحيم.. زى 
نسرين.. ان الخطوبه دى سوري و انها عملت كده علشان تدوقك من نفس الكاس علشان تحس هى عايشة في ايه 
رحيم.. يعني
نسرين.. يعني شغف و بودى مش بيحبو بعض يسسسسسسس
رحيم .. ماشى يا شغف
فى المساء طبعا كانو أهل شغف ودعو الجميع و سافروا 
شغف.. رايحة فين شمام هنام خلينا نشوف ها تروح فين 
ايناس خرجت و ركبت السيارة بتاعته
على فين يا شغف هانم 
شغف.. وراء الاخت اناناس مش وقت استفسار يا عم عبدو
امري لله 
و بعد شوية وصلت ايناس البار
شغف .. راحت فين دى عم عبدو اوع تمشي ونبي شوية مش ها تاخر 
دخلت شغف وراها و ياريتها ما دخلت و قعدت تراقب ايناس حوالي ساعه
شغف.. رحيم

للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-