رواية لم يحبني يوما رنا واسر الفصل الرابع 4 بقلم يارا علاء

رواية لم يحبني يوما رنا واسر الفصل الرابع 4 بقلم يارا علاء


رواية لم يحبني يوما رنا واسر الفصل الرابع 4 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة يارا علاء رواية لم يحبني يوما رنا واسر الفصل الرابع 4 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية لم يحبني يوما رنا واسر الفصل الرابع 4 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية لم يحبني يوما رنا واسر الفصل الرابع 4

رواية لم يحبني يوما رنا واسر بقلم يارا علاء

رواية لم يحبني يوما رنا واسر الفصل الرابع 4

محمود: اسر مفكر ان رنا هي ال قتلت مراته وابنه. 
اكرم: رنا ملهاش ذنب وكلنا عارفين اسر اتجوزها ليه عشان ينتقم منها وانا كنت هقوله بس منعتيني. 
محمود: مكنش هيصدقك يا اسر لانه كان معمي بحبها ومش هيصدق وممكن كنتم تخسروا بعض. 
اكرم بتنهيده: عارف ان هي عقربه من يومها كنت بحذره بس مكنش بيسمع. 
محمود: المهم دلوقت يا اكرم عاوزك تعرف مكان اسر فين. 
اكرم: مش هعرف لانه هيكون عمال حسابه. 
محمود: تمام. تعالي عشان نشوف حل. 
اكرم: تمام مع السلامه. وقفل. 
_______
عند اسر كان شال ابنه بيهديه بس مش عارف. 
الداده: يا ابني الواد ممكن لقدر الله يموت. 
اسر بعصبيه: يعني اعمل اي. 
الداده: خده لامه هو اي طفل كده وكمان ده طفل لسه مولود. 
اسر بتنهيده: تمام. 
واتصل بشخص وقاله يحجز طياره خاصه.
اسر: لو سمحتي يا داده خلي الخدم يحضروا الشنطه علي السريع. 
الداده: ماشي يا ابني ومشيت. 
المهم اسر جهز نفسه واخذ ابنه وطلع علي الطياره. 
اسر وهو في الطياره باصص لابنه بحزن وقال: خلاص يا حبيبي شويه ونوصل  مع انها متستاهلش انك تكون ابنها. 
________
(في بيت الالفي) 
وصل اكرم البيت ودخل لقاهم سلام وقعد. 
الجد: هو اي ال حصل يا اكرم في الموضوع ال قولت عليه. 
اكرم: لسه يا جدي لانه صعب شويه. 
الجد: تمام 
المهم هما فضلوا يتكلموا وشويه وهبه دخلت من البيت. 
هبه: السلام عليكم (بس قبل ان تكمل كلامها شافت اكرم وبصتله بكره). 
اكرم بصلها بحزن والجد ومحمود لاحظوا كده. 
الجد احنا هنقوم وانتم اتكلموا. 
هبه: مش عاوزه اتكلم انا طالعه. 
محمود: هبه اسمعي الكلام. 
هبه قعدة ببرود وهما مشيوا. 
اكرم بحزن: عارف انك مش طايقاني بعد ال حصل. 
هبه ببرود: مش مهم انت متهمنيش. 
اكرم: هبه اسمعيني انا مكانش قصدي اخونك والله. 
هبه بسخريه: اممم واضح لما شوفتك. 
اكرم هبه اديني فرصه نرجع لبعض انا مكنتش عاوز اطلقك بس انتي ال طلبتي. 
هبه بعصبيه: وانت عاوزني اكون ازاي وانا شايفاك بتخوني مع وحده وفي بيتي وبكل بجاحه بتقول انتي ال طلبتي. 
اكرم: هبه انا ندمان والله. 
هبه بسخريه: عارفه بالاماره لما شوفتك مع نفسك البنت في المطعم بتضحكوا. 
اكرم ببرود: واي يعني انتي ليه مكبره الموضوع انتي مش اول ولا اخر ست جوزها يعمل كده مش كفايه اني مستحملك وانتي مبتخلفيش. 
هبه بكره: للدرجه دي كنت هم علي قلبك ومستحملني عشان مش بخلف ولا عشان كنت بتحط حبوب منع الحمل في العصير عشان محملش. 
اكرم بصدمه: اي ال انتي بتقوليه ده انا عمري ما اعمل كده. 
هبه بسخريه: تمام. وطلعت 
اكرم في نفسه:هي عرفت ازاي. 
وقام مشي. 
_______
(في اوضة هبه)
اول ما طلعت انهارة وقالت:ليه كل ده وفوق كل ده حاطط الحق عليا ويقولي مش بخلف  امال لو مكنتش عرفت كنت هعيش كل حياتي مخدوعه.(غمضت عنيها وهي بتفتكر.) 
( فلاش بااااك) 
هبه: طمنيني يا دكتوره اقدر اخلف ولا مفيش امل. 
الدكتوره: انتي معندكيش اي مشكله بس تقريبا كان في حد بيحطلك حبوب منع الحمل. 
هبه بصدمه: حبوب منع الحمل يعني مش مشكله غي الرحم. 
الدكتوره: لا لو في مشكله في الرحم كنتي هتحسي بوجع وكان لو في حاجه في الرحم هيتشال. 
هبه بسرحان: تمام. شكرا ليكي. ومشيت. 
هبه كانت سرحانه وهي ماشيه لغايت لما وصلت البيت دخلت من باب الشقه وسمعت الصوت وراحت ناحيته واتصدمت لما شافت اكرم وهو بيخونها. 
(باااااك) 
هبه: الحمدلله ربنا كشفلي حقيقته قدام عنيا لاما كنت هكون مخدوعه بحبي ليه. 
_______
اما رنا كانت فاقت ودموعها نازله. 
سماح بحزن: خلاص يا بنتي صحتك.
رنا: مش مهم صحتي انا كنت عاوزه ابني هو ايه بيعمل كده انا حبيته وهو حب صحبتي واخذ مني ابني ومفكرني قتلتها وانا مليش ذنب. 
سماح: منها لله حتي وهي ميته مش سايبه حد في حاله. 
رنا: عشان خاطري ياماما خليه يرجع ابني انا مش هقدر اعيش من غيره حتي قلبي وجعني حاسه ان هو فيه حاجه 💔
سماح بحزن: لا يا حببتي ان شاء الله خير وهما هيشوفوا هو فين. 
رنا: انا اسر طلقني بتلاته. 
سماح بصدمه: يعني انتي مبقتيش مراته. 
رنا اه وانا اول ما هو يرجع هاخد ابني وامشي. 
سماح: ما تعقلوا انتم الاتنين في اي واحد يجي والتاني يمشي. 
رنا: انا مش هحرمكم من حفيدكم بس هبعد عن اسر لاني مش هقدر اعيش معاه هو خلاني اكره وهو عمره ما هيحبني في يوم. 
سماح سكتت بحزن. 
_____ 
بعد ساعه اسر نزل من الطياره وركب العربيه وراح البيت واول ما دخل محمود والجد قاموا بصدمه انه رجع. 
اما رنا جوه سمعت صوت طفل ف طلعت تجري وناسيه الجرح بتاعها. 
اسر دخل ببرود
الجد: كنت فين يا استاذ  بدال راجع مشيت ليه 
اسر ببرود: انا مرجعتش حبا فيها او خوف عليها لا رجعت عشان الولد. 
محمود انت متعرفش حالتها كانت (بس قبل ما يكمل سمعوا صوت رنا )  
رنا وهي بتجري بدموع عند اسر وبتاخد الطفل منه. 
رنا اول ما شالته فضلت تبوس فيه وتحضنه 🥺
اسر بسخريه: وحشك اوي. 
رنا بعصبيه: كفايه خلاص انا سبتك تعمل ال انت عاوزه بس خلاص انا مش هفضل معاك ثانيه وحده. وطلعت. 
محمود: اسر في كلام مهم لازما تعرفه......... 
يتبع.......... 

للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا  
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-