رواية جوازة الاسد اسد وحور الفصل الاربعون 40 بقلم شهد عبد السلام
رواية جوازة الاسد اسد وحور الفصل الاربعون 40 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة شهد عبد السلام رواية جوازة الاسد اسد وحور الفصل الاربعون 40 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية جوازة الاسد اسد وحور الفصل الاربعون 40 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية جوازة الاسد اسد وحور الفصل الاربعون 40
رواية جوازة الاسد اسد وحور الفصل الاربعون 40
بعد10 سنوات
سليم:بابا
اسد:ايه يا حبيبي
اسد بياخد الفون من سليم
مالك:صبا في المستشفى وانا هروح انا وتاليا
اسد:ماشي وانا هنزل انا وحور
اسد:حور صبا في المستشفى
حور:يلا
في المستشفى
مالك:بس يا سليم شوف ابنك يا اسد
اسد مسك سليم:في ايه يا حبيبي
سليم:عمر بيضحك علي تميم
اسد:عمر و تميم اخواتك
تاليا:يا عمر سليم و تميم اخواتك
عمر:ازاي يا ماما سليم و تميم امهم حور وانتي ماما
تاليا بتوتر:معلش هفهمك بعدين
مالك:لسه
اسد:احمد جوا
بعد شويه
احمد طلع:الحمد لله جابت بنوته ذي القمر
سليم:انا هتجوزها
كلو ضحك
عمر:لا انا
اسد:عيب كده
حور:صحتها عامله ايه
احمد:الحمد لله
سليم:عايز اشيلها
بعد 17 سنه مالك واسد و ليلة قدام المقابر
ليلة بعياط:واحشتوني اوي كان نفسي اشوفكم كان نفسي اوي يا ماما تبقي جنبي وانت يا بابا عمو اسد وعمو مالك دايما بيكلموني عليك يا بابا وقد ايه انت حلو وشجاع وانتي بردو يا ماما طنط حور و طنط تاليا دايما بيكلموني عليكي و بيقوله قد ايه بابا كان بيحبك
اسد وبيحضنها:كفايه يا حبيبتي
مالك:حبيبت قلب عمها وبيحضنها
في الفيلا
اسد:فين سليم
حور:فوق وبيزعق عشان
(اسد وحور اولادهم سليم 27 سنه واخد كل صفات اسد بس عصبي زياده و صارم في قرارته وتميم و جوليا )
(مالك وتاليا اولادهم عمر و لؤلؤ )
( صبا وأحمد في ذمة الله و بعد إنجاب ليلة ب 3 سنوات و ليلة 17 سنه )
ومحمد وليلي في ذمة الله بعد قرار محمد ان لازم مالك و اسد يعيشه سوا في مكان واحد عشان ليلة تتربه بينهم وبعد حلول كتير اتاكده ان مش هينفع غير الحل ده
سليم ونازل علي السلم:ليلة
ليلة بخوف:نعم يا ابيه
سليم:كنتي فين
ليلة:كنت مع عمو
اسد:في ايه يا سليم كانت معايه
سليم:مش تقولي
اسد:وتقولك ليه هي جايه معايه
سليم:انا المسؤل عنها وكان لازم تقولي
اسد:تقولك لو مع حد غريب
سليم:حاضر يا بابا تعالي
ليلة دخلة وراه
ليلة:نعم
سليم:كنتي فين
ليلة:كنت عند بابا وماما
سليم:فين حجابك
ليلة:كنت لابسه بس..
سليم:بس ايه
ليلة:كنت بعيط وكنت مخنوقة وقلعته
سليم:ليلة لو شوفتك من غير الحجاب هاا...
ليلة:خلاص حاضر
سليم :بتصلي صح
ليلة:لا
سليم:ايه
ليله:لا كنت تعبانه
سليم:تعبانه طب مافيش خروج مع لؤلؤ و جوليا
ليلة:ليه يا ابيه
سليم:عشان تعبانه اتفضلي علي فوق وتخلصي مذاكرتك
ليلة:خلصتها بليل فاضل الديناميكا بس وانا م...
سليم:عارف هرجع من الشركة هذاكرلك
ليلة:شكرا اطلع
سليم:اطلعي
اسد:مالك يا حبيبتي
حور:ليلة عامله ايه انا خايفه عليها اوي مش عايزها تروح هناك تاني
اسد: اعمل ايه هقولها لا
حور:دي بنت يا بابا
اسد:هحاول معاها
حور:طيب
اسد وبيحضنها:واحشتني اوي
حور:انت لسه سايبني من شويه
اسد:دول شويه كتير اوي عليا
حور:فاكر زمان
اسد وبيقلدها:اول ما تخلف وتشوف عيالك هتنساني خالص نسيتك فين بقا اتاكدي انك هنفضلي كل حاجه بحبك
حور:وانا
اسد:البسي ويلا
حور:فين
اسد:بيتنا
حور:دلوقتي
اسد:يلا
اسد متعود بياخد حور كل فتره دهب عشان بتحبها وفي فتره حملها في سليم كانت دائما هناك ودائما يروح هو وهي وهناك فيلا خاصه محدش بيدخلها غير حور و اسد بس حتي اولادهم ميعرفهاش
اسد:انا هنزل يا حور
وهينزل
حور:حبيبي
اسد:ايه يا روحي
حور:معلش ينفع تأجيلها عشان امتحان جوليا
اسد بعصبيه:بردو عيالك براحتك يا حور وهينزل
حور بتعيط
اسد:بتعيطي ليه دلوقتي
حور حضنته:صدقني غصب عني
اسد:عارف يا حبيبت قلبي بس لازم نرتاح شويه عايز ابقي معاكي لوحدك وانتي تبقي براحتك
حور:طب نروح بس نبقي نتصل علي جوليا مش هنقفل التليفون ذي كل مره
اسد:ماشي يلا بقا بسرعه انا حاجز الطياره
حور بطفوله:بس بشرط
اسد ضحك:مهما تكبري هتفضلي في عيني بنتي بنت 18 سنه
حور:مش هتعاقب
اسد ضحك بصوت عالي:لسه بتخافي
حور بكسوف:العقاب بيبقي قليل الادب اوي
اسد:مش هقدر اقول لا
ونزل
مالك مسكها:راحه فين
تاليا:اصل ..
مالك:اصل
تاليا:كنت هشوف عمر
مالك:لا شوفي بابا عمر
تاليا:ومال بابا عمر بقا
مالك:بابا عمر بيحبك
تاليا:وانا بموت فيه
بليل
جوليا:هو فين بابا
مالك:هتلاقي سافر
تميم:نفسي اعرف فين الفيلا دي
مالك:مش هتسبهم مع بعض
تميم:ولا يوم
وبيدخل عمر وسليم
مالك :اهلا صايعين العيله
سليم:انا صايع يا مالك عيب تقول كده انا مهندس محترم
عمر:يعني انا اللي تاجر مخدرات انا بردو ظابط محترم
سليم:فين ليلة
لؤلؤ:فوق مش جعانه
سليم اتجه ل ليلة
سليم بيدق الباب
ليلة بزعيق:قولتلك مش جعانه مش هاكل
سليم فتح الباب بعصبيه:ايه صوتك ده
ليلة بخوف:ابيه
سليم:صوتك عالي ليه
ليلة:اسفه
سليم:انزلي
ليلة:حاضر وهتنزل
سليم:استني
ليلة:نعم
سليم:غيري
ليلة بتوتر:مش هغير
سليم وبيقرب:نعم
ليلة:هقول ل عمو اسد
سليم ضحك:عمو اسد سافر
ليلة:انا هدخل اغير هدومي
سليم:كان من الاول
عند اسد وحور
اسد:كنتي واحشاني اوي كل حاجه فيكي
حور:انا طول الوقت معاك
اسد:بس هنا بتبقي مختلفه بتبقي علي راحتك اكتر وبنبقي بعيد عن المشاكل وأحلا حاجه ان مش بشوف حد غيرك قدامي
حور:ينفع اقولك حاجه
اسد بمشاكسه:لا
حور:بحبك
اسد حضنها:بتحبيني بس
حور:بعشقك وبموت فيك وكل حاجه
اسد وشيلها:مينفعش اعمل عقاب صغنتوتي خالص
حور:صغنتوتي اوي
اسد بخباثه:اوي
حور:هو انا عملتلك حاجه
اسد :بس انا عملتلك وفتح باب الغرفه وكانت متزينه بشكل رائع
حور:الله ايه ده وبتمسك البوم صور من علي السرير
اسد:ده ذكرياتك انا وانتي و سليم و تميم و جوليا اللي كنتي طالبه
حور:الله حلو اوي كنت بحسبك نسيت
اسد:كل كلمه بتقولِيها بتبقي متخزنه في دماغي انتي بذات كل كلمه بتقولِيها بتبقي محفوظه في قلبي وعقلي
وبيقبلها
حور:انت فعلا تستاهل كل حاجه حلوه انت احلا حاجه في الدنيا
انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا