رواية احببتها كما هي هاجر وادم الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم ميرا ابو الخير

رواية احببتها كما هي هاجر وادم الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم ميرا ابو الخير


رواية احببتها كما هي هاجر وادم الفصل الثاني والثلاثون 32 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة ميرا ابو الخير رواية احببتها كما هي هاجر وادم الفصل الثاني والثلاثون 32 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية احببتها كما هي هاجر وادم الفصل الثاني والثلاثون 32 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية احببتها كما هي هاجر وادم الفصل الثاني والثلاثون 32

رواية احببتها كما هي هاجر وادم بقلم ميرا ابو الخير

رواية احببتها كما هي هاجر وادم الفصل الثاني والثلاثون 32

هاجر بصراخ وبتزق ادم بعيد عنها: آااااااه لاااا والنبي كفاايةةةة ابعده عني يا عزت ه هو السبب لاااا لاااا يا مااااامااااا  يا رب انا خلاااااص مش قادرة مش عايززززااككك انا بكررر"هككك يا ادددم لاااااااا. 
الممرضه داخلت والدكاترة بسرعه وعزت وادم مرعوبين ومش فاهمين حاجه. 
الدكتوره: بسرعه هاتي مهدا. 
هاجر برعب وبتبص ع ادم وبتصراخ: لااااا ابعدوووووووه لااااا ه هو ل... 
نامت ع اثر المهدا. 
عزت بص لادم بغضب ومسكه وخرج. 
ادم بعدم فهم:  هي بتقول ايه انا م... 
كف نزل ع وش ادم:  كله فعلا بسببك انت السبب غور بقا من حياتنا وحياتها. 
ادم بصدمة وغضب:  انت اتجنتت يا عزت. 
عزت ببرود:  لا متجننتش ابعد عن اختي احسن لك البت جابت اخيرها تقدر تقولي ليه لما شافتك عملت كده هااااه. 
ادم بحيرة وبيضرب دماغه بايده:  صدقني معرفش انا ك... 
عزت بعصبيه:  قولتلك هاجر مش ليك يلي بيعمل كده مش عايزاكم مع بعض حرام عليك بقا سابها في حالها. 
ادم بجمود:  خلصت. 
عزت برفع حاجب:  اه. 
ادم ببرود وحط ايده في جيبه:  اختك مش هسيبها ايلا ع موتي تمم. 
عزت غمز لادم وادم فهمه من الاول:  لا هتسيبها وايلا هقت'لكككككك. 
ادم ببرود:  اعلي م في خيالك اركبه. 
عزت سابه وداخل عند هاجر وادم بيشوف هو اد له ايه وهو بيضربه بالكف. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند المجهول. 
كانت بيتفرج ع يلي حصل وهو مبتسم انه وقعهم كلهم في بعض. 
امنيه:  عاصم فين. 
المجهول ببرود:  مش انتي كنتي شغالة لادم عشان تتج'سسي عليا يا حلوة بتسالي عليه ليه. 
امنيه بتوتر: ا انت ب بتقول ايه لا طبعا. 
المجهول بسخريه:  هههههه فاكراني غبي انتي وعاصم كرت واتحر*ق خلاص. 
امنيه بخوف وبترجع لورا: ق قصدك ليه. 
قام وبيقرب عليها بخطوات خبيثه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند فريد. 
رجالته رايحين يمسكوا عاصم لاقوا البنت طلعت سك'ينه ولسه هتقت'له وتهرب مسكوها بسرعه. 
فريد:  هاتوهم الاتنين. 
عاصم بسكر وعدم فهم: ابعدوا عني انتو عايزين ايهههههه. 
فريد ببرود:  يلا. 
الرجالة ركبتهم ومشيوا راحوا مخزن ادم وفريد اتصل ع ادم وعرفه. 
فريد قاعد وحاطط رجل ع رجل:  جرا ايه يا عاصم هو انت ناوي تبقا عاجز خالص ولا ايه. 
عاصم بخوف وبوقه مليان د"م:  لا ه هقول ع كل يلي اعرفه. 
:  هو دا المطلوب. 
عاصم بخضه: ادم. 
ادم داخل وفك حزامه وبص ع عاصم وعيونه كلها نار. 
عاصم بخوف وعياط: ه هتعمل ايه. 
ادم ببرود: هتعرف دلوقتي. 
قرب ادم منه ونزل فوقه ضر"ب مم"يت اوي مخلاش ح'ته سليمه فيه: ررررضاااا. 
جاه شخص من الحراسه وناوله سلك كهرباء. 
عاصم بتعب: ه هتعمل ايه. 
ادم بخبث:  هتعرف دلوقتي لو منطقتش. 
عاصم بخوف وتعب اوي :  يلي عمل كل دا انا وامنيه وحد تاني. 
ادم ببرود مميت:  احب اعرفه. 
عاصم بخوف:  ه هو كان طول الوقت حاطط مسك ومحدش يعرفه لكن انا عارف هو فين دلوقتي. 
ادم:  شطور ها يلا. 
عاصم بخوف وتعب:  العنوان ******* ورا المخازن. 
ادم خرج بسرعه وركب عربيته وفريد بينادي عليه هو خلاص غضبه عماه. 
فريد راكب وراح وراه بس تاه منه اتعصب: لااااا يااااا ادددم. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند هاجر. 
هاجر بتصحا بتعب:  ع عزت. 
عزت بيروح بسرعه:  مالك. 
هاجر بعدم ارتياح:  هو ادم فين. 
عزت برفع حاجب:  انتي طردتيه من شويه. 
هاجر بصدمة:  طردت ايه انا اخر حاجه فاكرها انه كانت في الاوضه بجيب حاجه ولاقيت يلي اتحط ع بوقي ومش فاهمه هو فين يا عزت هاتوه والنبي قلبي مقبوض عليه. 
عزت بحيرة وصدمه:  كده فهمت كل حاجه. 
هاجر بدموع:  ادم فين انا عايزة ادم يا عزت. 
عزت بهدؤء:  هتصل عليه ياجي اهدي. 
بيفتح فونه وبيتصل ادم مبيردش. 
ادم بيداخل المكان يلي قاله عزت مبيلاقيش حد بيشوف حد وقع ع الارض بيقرب: ا امنيهةةةة. 
بيروح يشوفها بيلاقيها مقتو"لة بطريقه بش'عه بيرجع لورا وبيخرج بسرعه عشان فهم انه فخ. 
ادم رايح ناحيه العربيه في عربيه جات عليه بسرعة ووووو..... 
هاجر بتصراخ: اددددددددددددددددددددم. 
وقف بيتفرج وابتسم بشر:  العد التنازلي بدء تيك... توك... تيك.. تووووككك... هههههه 

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-