رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثلاثون 30 بقلم ايه جميل

رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثلاثون 30 بقلم ايه جميل


رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثلاثون 30 بقلم ايه جميل رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثلاثون 30 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثلاثون 30 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثلاثون 30

رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر بقلم ايه جميل

رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثلاثون 30

عائشه : ماشي ي بنتي هتعملي ايه يعني 
دارين : مش عارفه بس هو هيتجوزها انهارده صح 
عائشه : اه يابنتي هتعملي ايه
دارين : هخطف حور واقعد مكانها واتجوزوا انا 
عائشه : حلوه الفكره دي بس ازاي وشك هيبان
دارين : سيبيها عليا 
عند جاسر ......
جاسر : الوو
شخص : الو يا جاسر باشا 
جاسر : عرفت حاجه 
شخص  : ايوه ياجاسر باشا البنت اللي في الصوره اللي ادتهالنا هي نفس البنت اللي هتتجوزه انهارده 
جاسر : انت متاكد 
الشخص ايوه يا باشا 
جاسر : تمام 
شخص : تؤمر باي حاجه دلواقتي 
جاسر : لا سلام 
شخص : سلام 
ودخل ياسر وعمر علي جاسر 
ياسر : عرفت حاجه 
جاسر : اه اسر هو اللي خطفها وطلق دارين وهيتجوز حور انهارده 
ياسر  : ايه طب هنعمل ايه
وفجاه  دخلت فاطمه بسرعه 
فاطمه : جاسر ياسر عمر الحقوا الرساله دي 
جاسر : في ايه 
فاطمه : خد شوف واقرا بنفسك 
واخذ جاسر الورقه ويقرا 
مضمون الرساله ( جاسر وياسر وطنط فاطمه انا اللي خاطف بنتكوا واختكوا حور وانهارده كتب كتابنا علشان كدا انا بعتلكم الرساله دي الحف سيقيم في **** واتمني أن تشرفونا في هذا الحفل 
                           المرسل : الخاطف)
ياسر : هنعمل ايه احنا لازم نلحقها
عمر : حلو اوي انا عندي فكره 
ياسر وجاسر : اي هيا 
عمر : نخطف اسر وانا اقعد مكانه 
ياسر : بس ازاي وشك هيبان
عمر : لا اكيد هيكون لابس قناع علشان مش تعرفوا
ياسر : صح علشان هو عارف لو عرفنا أن هو اللي خاطفها ممكن نقتله أو نسجنه 
فاطمه : بس انتوا عرفتوا ازاي أن اسر هو اللي خاطفها 
جاسر : ......( حكي لهم كل شيء )
عند زين أخذ نيره علي مطعم فخم مزين بالأزهار و البوالين في كل مكان
نيره : ايه دا الله
زين : عجبك 
نيره : اه دا جميل جدا 
زين : كل دا علشان حبيبت قلبي
نيره : ربنا يخليك ليا يا رب
زين : طب يلا تعالي نقعد 
وعندما جلسوا ..
نيره : زين ممكن اسالك سؤال 
زين : اسالي يا قلبي
نيره : مو ليه مفيش ناس في المكان 
زين : علشان انا حاجز المكان دا كله لينا لوحدينا علشان ناخد راحتنا
نيره : بجد طب يلا ناكل 
زين : يلا تحبي تأكلي ايه 
نيره : امممممم مش عارفه 
زين : تحبي اطلبلك انا 
نيره : اوك 
زين : ماشي وطلب الغداء وبعدما انتهوا جاؤه تلفون 
زين : دا اسر استني ارد 
زين : الووو
اسر : الو يا زين 
زين : ايه يا اسر في حاجه 
اسر : اه عوزك انت ونيره في المكان ***** بسرعه 
زين : دا ليه 
اسر : هتجوز 
زين : ايه انت مش متجوز 
اسر : لا ما انا طلقت دارين وهتجوز حور 
زين : ايه انت بتقول ايه 
اسر :بقول هتجوز حور سلام بقي علشان اقول لاسد واغلق الهاتف 
نيره : في ايه اسر قالك ايه 
زين : قالي هيتجوز 
نيره : ايه انت بتقول ايه وهيتجوز مين ودارين عمل معاها ايه 
زين : طلق دارين وهيتجوز حور انهارده وقالي جيب نيره وتعال المكان ******
نيره : طب يلا بسرعه ملحقه قبل ما يعمل كدا 
عند اسد وصافي ...
اسد : يلا يا صافي عايزه تأكلي ايه 
صافي : ....وقاطعها رنين تلفون اسد 
اسد : دا اسر أما ارد 
اسد : الو يا اسر 
اسر : الو يا اسد انا عاوزك تجيب صافي وتيجي علي المكان *****
اسد : ليه 
اسر : علشان هتجوز حور انا طلقت دارين وهتجوز حور
اسد : انت بتقول ايه انت اكيد بتهزر
اسر : لا مش بهزر سلام بقي واغلق الخط دون أن يلتقي رد منه 
اسد : يلا يا صافي قومي بسرعه 
صافي : ليه في ايه 
اسد : اسر هيتجوز حور 
صافي : ايه ودارين 
اسد : قالي انو طلقها يلا بسرعه نروح نلحقه قبل ما يعمل كدا وانا هتصل بزين واتصل به 
زين : الو 
اسد : الو يا زين تعال بسرعه علي المكان ده ****
زين : الحمد لله انا كنت لسه هتصل علشان اقولك أن اسر هيتجوز بس 
اسد : اه هو اتصل وقالي جيب صافي وتعال 
زين : وانا واخد نيره ورايح نتقابل هناك ماشي 
اسد : ماشي سلام 
زين : سلام 
عند اسر وحور دخل اسر علي حور الغرفه 
حور : جاي ليه يا اسر 
اسر : يلا تجهزي علشان نكتب كتابنا 
حور : مش هتجوزك يا اسر 
اسر : حور اسمعيني احنا كنا ضحيه مؤامره 
حور : دا ازاي ده 
اسر : عمر ودارين أصحاب وهما اللي حرضوا ماما علشان كدا جوزتني غصب عني 
حور : هههههه دا ايه دا الخطه الجديده 
اسر : لا لا والله طب اسمعي كلامي وانتي هتشوفي الحقيقه كلها بعنيكي والله مش هتندمي
حور بتفكير : ماشي 
اسر : حلو اوي انهارده وشوشهم الحقيقيه هتظهر قدام الكل 
حور : طب ايه الخطه 
اسر : انتي هتجهزي وكأننا هنتجوز بالضبط وكل حاجه هما اللي هيعملوها وهيفضحوا نفسهم بنفسهم 
حور : حور ماشي بس يا اسر لو كلامك طلع كدب انت مش ختشوفني تاني طول عمرك 
اسر : ماشي يا حوري علشان انا متاكد من اللي انا بقوله 
حور :  ماشي يا اسر ممكن تخرج علشان اجهز 
اسر : حاضر سلام 
حور : سلام
وبالفعل ذهب اسر لكي يجهز وحور كذلك 
بعد فتره وصل الجميع الي المكان الذي حدده اسر أما عمر كان يجهز لخطف اسر وكانت دارين تتسلل حتي تصل إلي غرفه حور وبالفعل نجحت في ذلك 
حور : دارين انتي ايه اللي جابك هنا 
دارين : مفكره ايه انك هتتجوزي اسر وتحدي كل فلوسه وتاخديه هو كمان وانا اطلع من المولد بلا حمص 
حور : ايه اللي انتي بتقوليه دا انا هتجوزهوغضب عني دا مهددني بعائلتي 
دارين : طب خلاص اقعد مكانك وانا اللي اتجوزه 
حور : لا دا اسر ممكن يقتل اهلي فيها 
دارين : خلاص انا مش عندي غير طريقه واحده 
حور: طريقه ايه 
دارين : الطريقه دي وفجاه وضعت منديل علي وجهها وخدرتها وأخذت تلفونها وبعتت رساله الي اسر
مضمونها : اسر انا هلبس النقاب ماشي
اسر : ماشي يا حوري براحتك 
وكتب اسر هذا لأنه يعلم أنها دارين أما دارين ارتدت ملابس حور والنقاب ونزلت 
اسر : الله حلو اوي النقاب عليكي يا حور كدا احسن علشان محدش يشوفك غيري 
دارين : ....
اسر : مالك يا حور انا عارف انك مجبوره علي الجوازه دي بس غصب عني والله انا مقدرش اشوفك مع غيري دارين : .....
اسر : ماشي يا حور خليكي ساكته براحتك بس بعد لما تكوني مراتي وريني هتبقي ساكته ازاي ساعتها وتركها وغادر وذهب اللي غرفه حور وجد حور ملقاه علي الارض 
اسر : حور حور حوري اصحي وأخذ الماء ورشه علي وجهها 
حور : الله يا راسي 
اسر : انتي كويسه 
حور : اه هو ايه اللي حصل 
اسر : دارين خدرتك يلا بسرعه تجهزي علشان تشوفي كل حاجه وانا هنزل علشان متشكش في حاجه 
حور : ماشي 
اسر : بسرعه وتعالي ورا الفيلا علشان جاسر وياسر هيكونوا خطفني هناك 
حور : ليه 
اسر : علشان يخلوا عمر يتجوزك بدالي دي خطتهم فساعتها انتي تقوللهم أن دي خطه ويسبوني
حور : ماشي 
اسر قبل حور قبله سريعه : خدي بالك من نفسك وغادر اسر وذهب الي الحديقه حتي يخطفه عمر 
وبالفعل أخذه عمر وربطه علي كرسي خلف الفيلا 
اسر : سيبوني 
عمر : تؤتؤ عاوز تاخد حاجه مش ملكك لا يا اسر حور ملكي ملكي انا وبس 
اسر : لا يا عمر مش هتعرف علشان حور مش ملكك 
عمر : .......

عمر : لا هتجوزها انهارده بدالك وهتبقي ملكي وساعتها وانت مش هقدر تعمل حاجه 
اسر : دا في احلامك 
واخذ عمر القناع وإرتداه بدل اسر وغادر 
اسر : ياسر انت وجاسر فكوني 
جاسر : لا علشان تتجوز حور لا 
اسر : العروسه اللي جوه دي مش حور دي دارين واحنا عاملين مؤامره علشان نكشفهم 
جاسر : حلو الكلام ده بس برضوا مش هتضحك علينا وفجاه جارت حور 
حور : جاسر فكوه 
جاسر : حور حبيبتي انتي كويسه 
حور : اه كويسه 
ياسر : عملك حاجه 
حور : لا بس فكوه 
جاسر : لا مش هنفكه 
حور : جاسر : فكه احنا عاملين خطه علشان نكشف دارين وعمر 
جاسر : ايه 
حور : هتعرف كل حاجه دلواقتي بس فكه بسرعه 
جاسر : حاضر وبالفعل فكوه 
اسر : يلا بينا واستخبوا حتي تم كتب الكتاب وقال المأذون كلمته الشهيره بارك الله لكما وجمع بينكما في خير 
عمر : جري علي دارين علي أساس أنها حور وقال : اخيرا بقيتي ليا وملكي لوحدى 
دارين : حتي انا مش مصدقه نفسي 
عمر : مال صوتك ي حوري 
دارين : انا مش حور يا اسر انا دارين 
عمر : ايه انتي بتهزري
دارين : لا مش بهزر واهو هوريك كمان وخلعت النقاب 
عمر بصدمه : لااااااااا ازاي ازاي كل ده يحصل ازاي 
دارين : اسر عارفه انك مصدوم انا بحبك يا اسر ومستحيل تخليك لغيري
عمر : اسكتي بقي اسكتي 
دارين : ليه يا اسر
عمر : اسكتييييييي انا مش اسر انا عمر 
دارين : عمر انت بتعمل ايه هنا 
عمر : انتي اللي بتعملي ايه 
دارين : انا جايه اتجوز اسر
عمر : وانا جاي علشان اتجوز حور بس احنا اتجوزنا بعض ازاي المفروض اكون يتجوز حور مش انتي 
دارين : وانا المفروض اكون يتجوز اسر مش انت 
دارين : ايه 
عمر : بااااااس خلاص انا فهمت احنا الاتنين فكرنا نقعد مكان حور وأسر علشان كدا اتجوزنا بعض 
دارين : انت صح كل دا بسببك مقلتليش ليه انك هتعمل كدا 
عمر : انتي اللي مقلتليش ليه ما انتي دائما بتقوللي علي كل حاجه 
 دارين : علشان انت مكنتش تعرف أن اسر هو اللي خاطف حور ولو عرفت كنت هتقتله زي ما عملت قبل كدا وانت فاكر لما حور تعرف انك انت اللي قتلت ابوها هتسامحك اهو هترضي تتجوزك 
عمر : انتي بتتكلمي عليا ما تشوفي نفسك ما انتي خططتي وخدعتي طنط عائشه علشان تتجوزي اسر ولما ما رضيتش عملتي فيديوهات مفبركه أن حور بتضحك على اسر وكمان بتخونه وانتي خليتك وراها لحد ما صدقتك 
دارين : ما انت كنت معايا في كل ده 
عمر : وكان أكبر غلطه عملتها وفجاه خرجت حور من مخبأها
عمر بصدمه : حور 
حور : ايوه حور حور اللي قتلت ابوها وهي عندها تسع سنين ليه ليييييه هو عملك ايه عملك ايه ليه قتلته
عمر : .....
حور وهي تضربه في صدره قول ليه قتلته ليه علشان خاطري قول قتلته ليه هو عملك ايه قووووول لييييييييه 
عمر بعصبيه : علشان كان دائما بيحضنك ويبوسك وكمان لما قولتله مبتعملش كدا قالي ملكش دعوه دي بنتي 
 Back
عمر : عمو ينفع مش تبوس وتحضن حور تاني 
عمه : ليه بقا دي بنتي وانت مالك أبوسها ولا لاء
عمر : لا علشان بغير عليها وانا بحبها وهتجوزها لما اكبر 
عمه : لا يناس حبيبتي مش نخليها تتجوز وتعيش معايا طول العمر وانا معنديش بنات للجواز 
عمر : طب هتجوزها وهخليها تعيش جنبك هنا 
عمه : لامس هتتوزها يعمر ويلا ومشوفكش بتتكلم معاها تاني علشان وكمان عيب اللي انت بتقوله ده حب ايه انت لسه صغير ومتفهمش في الكلام ده 
عمر : لا انا مش صغير 
عمه : لا صغير ويلا بقي 
 Back
عمر : ساعتها انا قررت اقتله علشان اتجوزك
حور : ليه ليه لييييييه هو اب زي كل الاباء بيخاف علي بنتوا وبيحبها وساعتها هو قلك كدا علشان كان مفكر أن دي فتره اعجاب وبس مش حب بجد انا ايه انا بكرهك بكرهاااااااااااك 
عمر : حوري اهدي علشان خاطري 
حور: ابعد عني متلمسنيش ايه عني ابعاااااااااااااد
وفجاه خرج اسر هو الآخر
دارين : اسر حبيبي كنت فين 
اسر : ابعدي عني وذهب الي حور 
اسر : حور انتي كويسه 
حور : اه كويسه بس عاوزه استريح شويه 
عمر : ابعد عنها متلمسهاش 
حور : ابعد انت عني ابعد وملكش دعوه بيه ولعلمك انا هتجوزه 
اسر شعر بفرحهمن كلام حور وأكمل : وكمان هنكتب كتابنا انهارده 
عمر : لا لا مستحيل 
دارين : اسر حبيبي انت مش هتسيبني 
حور : ابعدي عنه هو انا عملتلك ايه علشان تاذيني كدا 
دارين : قولي معملتيش ايه حبيت عمر وطلع بيحب وقولت اتجوز اسر واخد فلوسه بس اسر حبك وعايز يتجوزك ليه ليه انتي خدتي مني كل حاجه ليه انتي احسن مني في ايه 
اسر : في انها طيبه وبتضحي بكل حاجه علشان راحه غيرها انتي عارفه مكنتش عوزاني أطلق واتجوزها بس انا قولتلها أن احنا هنعمل خطه علشان نكشفكم 
عمر : تكشفنا
اسر : اه 
Back
اسر : ماما دارين فين 
عائشه : جوه في الأوضه
اسر : ماشي 
وعندما أن يفتح الباب سمع دارين وهي تتحدث 
دارين : ايوه ياعمر كل حاجه تمام الخطه ماشيه وخليته طنط عائشه تكره حور ولسه نخليها اكرها لحد ما تكره حتي تشوفها قدامها 
Back
اسر : سمعتها في اليوم ده وتابعت الموضوع لحد ما عرفت خطتكم وفي الاخر انا قلبت الخطه عليكم 
حور بضحكه مليئه بالسخريه : بس تصدقوا انتوا ليقين علي بعض في مثل الطول بيقولوا
عارفين ايه هو انا هقولكم بيقول ( الطيور علي اشكالها تقع) ههههههه بس والله المثل لائق عليكم 
وفجاه دخلت الشرطه
اسر : اهم 
دارين : لا يا اسر لااااااااااااا
الضابط :..............

انضم لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-