رواية كياني المكتوب كيان واسد الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية كياني المكتوب كيان واسد الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة الصغيرة


رواية كياني المكتوب كيان واسد الفصل الثاني 2 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة الكاتبة الصغيرة رواية كياني المكتوب كيان واسد الفصل الثاني 2 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية كياني المكتوب كيان واسد الفصل الثاني 2 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية كياني المكتوب كيان واسد الفصل الثاني 2

رواية كياني المكتوب كيان واسد الفصل الثاني 2

انا وفيت بوعدي ونزلت بارت كمان بس ياريت التفاعل يزيد
ليث:خلاص اقابلك في الشركه
اسد:تمام
عند كيان
عشق:احكيلي يا قلبي الي حصل
كيان:حكتلها الي حصل
عشق :معلش كويس انك عملتي كده واعتزرتي بقولك
كيان:ايه
عشق:فكك شويه من النكد ده وتعالي عشان نروح عشان متأخره علي اخواتي
كيان يلا يا روحي
عند اسد:وصل لشركه والكل واقفلوا ولما لا فهو صاحب اكبر شركات تصدير الآلات الطبيه للمستشفيات 
اسد قال لسكرتيره 
اسد:سوزان لما ليث يجي دخلهولي وهاتيلي قهوتي
سوزان بمياعه:تحت امرك يا اسد بيه
اسد دخل المكتب وبعد شويه الباب خبط ودخل ليث
ليث:صاحبي ياابو الصحاب راح حضن اسد
اسد :ولا انا لسه شايفك الصبح ملحقتش اوحشك
ليث:ماشي ياعم مقبوله منك قولي بقا في ايه مالك مخنوق من ايه
اسد:حالوا علي الي حصل في مكتب العميد
ليث:انت وقعت ولا ايه
اسد :ليث انت اكتر واحد عارف اني بكره الستات كلها
ليث:انسي يا اسد هما مش كلهم زيها
اسد:لا كلهم زي بعض ومتجبليش سيرتها
ليث:براحتك 
فجأه الباب خبط ودخلت سوزان بالقهوه وقالت بمياعه حاجه تاني يا اسد بيه 
اسد:لا اطلعي برا ومشفكيش تاني بالي لبساه ده احنا في شركه محترمه مش كباريه هو فوزان كانت تردي فستان يكشف اكتر مما يستر
ليث:اهدي يا اسد مش كده
اسد:تمام روح علي شغلك ومتنساش معاد الغدا
ليث:حاضر هبقي اعدي عليك
عند كيان وصلت البيت وقالت بعلوا صوت يا أهل البيت فجأه لقيت ابو ورده في وشها
كيان:ليه كده يا ست الحبايب هو انا عملت ايه
والده كيان(سهير):مالك بت*جع*ري ليه جمو*سه داخله سمعتي بينا الجيران
كيان :معلش يا ماما بقا الا بقولك هو الواد حازم اخويا جه ولا لسه
سهير:لا لسه خشي غيري عبال مخلص الغدا
كيان:حاضر ويكون كمان بابا جه
كيان دخلت غيرت هدومها
عند عشق:وصلت البيت ودخلت تجهز الغدا عبال ما أخواتها يجوا من المدرسه وبعد شويه أخواتها وصلوا
عشق:اهلا اهلا وحشتوني
زين وزينه اخوات عشق:وانتي كمان يا ابله عشق
عشق:خشوا غيروا عبال مااحط الغداء
زين وزينه :ماشي
عند اسد
جه وقت الغدا ولقا ليث داخل
اسد:يابني ابقي خبط علي الباب امال هما عملينوا ليه 
ليث:وانا اخبط ليه اكنش داخل عليك الحم*ام
اسد:يخربيت تشبيهاتك يلا عشان الغدا جه وقرب يبرد
ليث:يلا عشان انا ميت من الجوع
اسد:طول عمرك ميت من الجوع عمري ما شفتك شبعان
ليث:والي يشوفك يا اخويا يشبع اوي وانا الي بقول انا خاسس ليه اتاريه من عين الناس خمسه وخميسه عليا
اسد :هههههههه بطل بقا عشان مش قادر
ليث:يلا بسم الله
عند كيان
امها بناديه
سهير:كيان يا كيان يلا يابت عشان ناكل
كيان:جايه جايه هو انا في آخر الدنيا دا ناقص تجيبي ميكرفون وتندهي فيه 
سهير:بطلي لماضه احسن بالشبشب
كيان : شايف ياحج مراتك بتعمل فيا ايه ولا اكنها لقياني علي باب جامع
محمود (والد كيان):معلش ياروحي ثم وجه كلامه لحازم اخو كيان وسهير محدش ليه دعوه بنتي تاني
سهير:اعه يا اخويا دلع فيها وفي الاخر شيلي يا سهير
محمود :خلاص بقا خلينا ناكل 
الكل :بسم الله الرحمن الرحيم 
عند عشق اكلت أخواتها وذاكرتي ووادتهم عند جارتهم عبال ما تروح الشغل جارتهم دي ست غلبانه وعايشه لوحدها
عشق:زين زينه متعب شوي خالتكوا ام محمد
زين وزينه حاضر
عشق ودتهم وراحت علي الشغل
وخلصت شغلها وجابت عشا جاهز ليه هي وأخواتها
روحت جابت أخواتها وعشتهم ونيمتهم واقامت تذاكر شويه وبعدين نامت
عند كيان  خلصت غدا وذاكرت شويه لحد ما جه الليل ونامت بعد ما فكرت في اسد وعلي الموقف الي حصل
عند اسد خلص الشغل وروح وطول اليوم وكيان مش عايزه تروح من باله
اسد:ايه في ايه متثقش فيها كلهم شبه بعض اكيد هيا مش احسن منها
زحاول اسد ينام لحد ما بصعوبه نام
اما ليث خلص الشغل وراح يسهر في النايت كلاب هو بيسهر بس لكن مبيعرفش الزنا عشان هو عارف ان ده حرام
جه تاني يوم يحمل الكثير من المفاجأت.....

للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا  
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-