رواية لم يكن قراري سيلا وقصي الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم ميرا ابو الخير

رواية لم يكن قراري سيلا وقصي الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم ميرا ابو الخير


رواية لم يكن قراري سيلا وقصي الفصل التاسع والعشرون 29 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة ميرا ابو الخير رواية لم يكن قراري سيلا وقصي الفصل التاسع والعشرون 29 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية لم يكن قراري سيلا وقصي الفصل التاسع والعشرون 29 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية لم يكن قراري سيلا وقصي الفصل التاسع والعشرون 29


رواية لم يكن قراري سيلا وقصي الفصل التاسع والعشرون 29

:  بس دا مينفعش حد يتجوز واحدة متجوزة وكمان مرات اخوه بردو يا عاصم بيه.
بصوا كلهم ناحيه الصوت بصدمه. 
:  بقا عايز تتجوز مراتي يلي اسمك اخويا وتكتب عليها كمان. 
الكل بصدمه وسوزي كانت نازلة اتشلت:  ق قصي. 
داخل بهيبته ووقف جنب سيلا تحت صدمة الكل وفرحه سيلا:  مفيش حمدلله علي السلامه. 
عاصم جري حضنه:  ا ازاي وحشااااني اووي. 
قصي بهدؤء حضنه:  هقولكم كل حاجه بعديت عايز ارتاح. 
سيلا بلهفه:  تعالى اوضتنا يا حبيبي. 
قصي ابتسم بجمود: تمم. 
بص علي جمال باصه طويلة واتنهد ومشي مع سيلا. 
سوزي برعب وهو وقف قدمها:  انت لسه عايش. 
قصي لارد. 
سيلا ابتسمت واخدته الاوضة واول ما داخل رمي الجاكت بقرف:  اسمعي يا بت انتي انا طيف تمم جيت ونفذت يلي طلبتيه وكده خلصنا حلي عن دماغي بقا. 
سيلا بابتسامة:  يعني بردو مش فاكرني ولا فاكر اهلك يا قصي. 
طيف بتافف:  ام الزفت بقااا قولتلك طيف تمم. 
سيلا بحزن: تمم بس مش هينفع تمشي هيجوزوني عاصم وانا بحبك انت. 
قلبه دق بس تجاهل الامر وبص برفع حاجب:  افندم. 
سيلا بحزن: خلاص اسفه بس فترة صغيرة وانا هقولهم الحقيقه ممكن. 
طيف ببرود:  لا انا ماشي. 
مسكت ايده بدموع لامعه اثرت فيه:  هعمل كل يلي تطلبه ارجوك. 
طيف بزهق: خلااااص موافق. 
ابتسمت بحب وهو بص الناحيه التانيه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند رهف ومصطفي. 
الشاب2بخبث: مراتك بتعر"ض نفسها علينا دي اخرة اختيارك. 
رهف بغضب: والله محصلش هما يلي اتحر"شوا بيا في الاسانسير يا مصطفى. 
مصطفى قرب منها بغضب وشدها لحضنه: مصدقك يا حبيبتي اطلعوووا برااا. 
الشباب بصوا لبعض بغضب وخرجوا. 
رهف بدموع:  اسفه عشان خبيت عنك بس خوفت. 
باس دماغها بحب: حد يخاف وحبيبه معه بردو. 
رهف ضحكت بكسوف. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند سوزي كانت خلاص هتولع: اعااا عايششش بعد كل يلي عملته عايش لو يعرف اني السبب في يلي حصل هيعمل ايههه لازم اتصرف وبسرعه معاهم. 
طلعت فونها:  نفذ. 
المجهول: اؤمرك. 
سوزي بشر:  وحياة امكم محدش هينجئ مني النهارده. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند نهال. 
الشخص بعن'ف:  يلا يا سعديه ابدي العملية. 
سعدية بقرف: يلا. 
قربت منها ونهال بتصوت علي اخريها. 
حازم كان ورا امه وقلبه بياكله علي نهال والظابط كلمه:  كله تماما متقلقش. 
بعد شوية وصلوا لمكان ما. 
امه نزلت وبتداخل وحازم نزل وراها وفي راجل كان وراه ولسه هيضربه حازم بحركه ذكيه وقعه علي الارض. 
والبوليس جاه واخده. 
ام حازم لسه بتفتح الباب البوليس بيمسكها: ايه دا في ايهه. 
حازم بغضب بعدها عن الباب وداخل اتصدم صدمة عمره نهال فاقدة الواعي وشبه عا"ريه ووو..... 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند طيف. 
طيف كان بيتفرج علي الصور وصور سيلا بابتسامه. 
سيلا بحب:  دي انت اقصد قصي جوزي. 
طيف بابتسامة:  شبهي اوي فعلا عندك حق تقولي انا. 
سيلا طلعت هدية قصي كان جيبها لها: بص دي عبارة عن ازازة فيها ورقه مكتوب فيها بحبك بردو من قصي. 
اخدها منها بابتسامة. 
سيلا بدوخه:  هقوم اجيب حاجه اكلها لانه حاسه بدوخه شويه. 
طيف بقلق:  تحبي تاكلي ايه طيب. 
سيلا ابتسمت: شوكولاته ممكن. 
نزل يجيب الشوكولاتة لها بابتسامة. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند سالي. 
طه بغضب:  مانتي لو محترمه مكنوش يعاكسوكي. 
سالي بدموع:  تسلم بجد. 
قامت وقلعت له الدبلة بحزن:  انا محترمه غصب عن اي حد تمم مش عشان جيت لاقيت اتنين بيعاكسوني تعمل كده بجد مش عارفه اشكرك ازاي. 
طه بهدؤء:  سالي انا اتعصبت بس. 
سالي بكسرة:  عن اذنك شوفلك واحدة محترمه في نظرك. 
سابته ومشيت بحزن وهو زعل اوي من نفسه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند عاصم كان فرحان انه قصي عايش بس قلبه وجعه عشان حبه لسيلا. 
قام راح الشركه عشان يشتغل فيها شويه يمكن ينسى حبه لها. 
عاصم راح الشركه بتاعته وساب ابوه في البيت وسوزي ابتسمت بشر:  بدء العد. 
في اوضه طيف وسيلا. 
سيلا كانت بتاكل شوكولاته وهو قاعد بزهق من عمايلها طلع فونه وعمل مكالمه:  ايه يا حبيبي لا قربت اخلص تمم. 
قفل وهي الشرارة بتطلع من عينها: كنت بتكلم مين. 
طيف ببرود: ميخصكيش. 
سيلا زعلت وقامت نزلت الجنينه بحزن ودموعها نازلت: معقول ميكونش هو قصي معقول يكون حبيبي مات لا قلبي بيقولي انه هو قصي حبيبي يارب دلني يارب. 
طيف نزل عشان حس انه عايز يصالحها بص لاقها بتعيط زعل من نفسه قرر يروح يجيب لها ورد عشان يصالحها خرج وسابها. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
بعد ساعتين سيلا كانت قامت ولاقت حاجه غريبه عربيات بوليس. 
عند سيلا كانت داخله الفيلا لاقت البوليس متجمع وجمال علي الارض سا"يح في د*مه. 
البوليس:  مطلوب القبض عليكي بتهمة قت'ل جمال المغربي حما حضرتك. 
سيلا بصدمة: ايهههه محصلش عمييي. 
سوزي بخبث:  ايوا خدوها من هنا دي مجنونه وانا شوفتها وهي بتزوقه واسالوا الخدم. 
البوليس قرب منها وهي بترجع بخوف لورا وو...... 

للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-