رواية طريق العشق نور واحمد الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم يارا عبد السلام

رواية طريق العشق نور واحمد الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم يارا عبد السلام


رواية طريق العشق نور واحمد الفصل التاسع والعشرون 29 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة يارا عبد السلام رواية طريق العشق نور واحمد الفصل التاسع والعشرون 29 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية طريق العشق نور واحمد الفصل التاسع والعشرون 29 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية طريق العشق نور واحمد الفصل التاسع والعشرون 29

رواية طريق العشق نور واحمد بقلم يارا عبد السلام

رواية طريق العشق نور واحمد الفصل التاسع والعشرون 29

نور بدأت تقول لتحيه على الخطه بتاعتها وتحيه بتبصلها باستغراب من الكلام اللي بتقوله 
تحيه:هوا انتى كنتي زعيمه عصابه قبل كدا يبت اي الكلام دا
نور:لا بس بشوف في الافلام وكدا 
تحيه:طيب فهميني دلوقتي هنعمل اي
نور:انا هدخل اظبط جميله وانتي اعملى القهوة لما يجي وحطي فيها ملح مش سكر تمام
تحيه:ماشي لما نشوف
نور باستها من خدها :عاش يا عظمه
خرجت من المطبخ ودخلت لجميله لقيتها بتلبس الدريس اللي كانت مطلعاه
نور:انا عوزاكي تطلعي سنبل كدا وجميله
جميله:ازاي
نور:بس عوزاكي تعملى حاجه صغننه
جميله:اي هى
نور:اضحكي
جميله:اي مش فاهمه
نور:قصدي اخرجي اضحكي على اي حاجه باني هبله يعني علشان يطفش
جميله:مش فاهمه
نور:بصي يا أخرة صبري 
دلوقتي انا خليت امك تعمل القهوة وتحط ملح بدل السكر وامك طلعت بتحبك وعوزاكي تتجوزي الواد احمد 
وانتى دلوقتي عليكي بقيت الخطه
جميله:يعني أخرج عادي طبيعي وقدام العريس لما نقعد لوحدنا اقعد اضحك واهبل قدامه واخليه يفتكر انى مجنونه ويطفش
نور:الله ينور عليكي وزودي في رتم الهبل شويه علشان يطفش قبل ما احمد يجي 
جميله:حاضر حاضر
تحيه دخلت
_يلا يا جميله العريس جه 
جميله:حاضر ربنا يستر
خدت صينية القهوة وخرجت
جميله خرجت ولقت واحده ست قاعده وجنبها شاب 
والد جميله:تعالى يا جميله 
دي جميله بنتي في رابعه اداب وبتطلع من الاوائل كل سنه
الست:ما شاء الله ما شاء الله زي القمر
جميله :ضحكت بس ومتكلمتش
الست:طيب نسيب العرسان يتكلمو سوا
والد جميله ووالدتها:اتفضلي حضرتك في البراندا
خرجوا كلهم
وجميله بدأت في الخطه
جميله يهبل:اتفضل القهوة دانا عملهالك بايدي وبدأت تضحك وبس
هوا استغرب الطريقه دي وبصلها بقرف
وشال فنجان قهوة وبدأ يشرب
اول ما خد شفطه تفها
جميله بصتله وهى بتضحك برضو:اي دا هى معجبتكش دانا بحبها من ايدي 
_هوا اي دا انتى ازاي كدا
جميله قربت منه وضحكت برضو😂😂😂
_ازاي اي مش عجباك دانا زي القمر 
الست خرجت 
_يا امي يلا نمشي من هنا انا مش عاوز اتجوز انا مش بتاع جواز انا 
وسابهم وخرج 
ونور كانت فطسانه على نفسها من الضحك 
وخرجت وهى بتضحك
نور بضحك:يخربيتك يا جميله كنتي مسخره
والد جميله:هوا اي اللي حصل
نور وجميله سكتوا
والد جميله:اي اللي انتى عملتيه دا
جميله بمواجهه ودموع:انا مش عوزا اتجوزه انا بحب احمد
والدها:مين احمد دا ويطلع اي 
احمد من وراه:انا احمد 
والدها:انت بقى اللي واكل بعقلها حلاوة
الكل كان طلع والجد وفارس ومحمد ومديحه
الجد:لا مكالش بعقلها حلاوة الاتنين بيحبوا بعض وانا النهارده جاي اطلب ايد جميله لاحمد حفيدي ودا يزيدني شرف
والد جميله اتلجم لما شافهم وشاف هيبة جدهم 
_اتفضلوا بس ارتاحوا ونتكلم
الجد:يزيد فضلك يا ابني انا احفادى بيختاروا صح
وجميله انا معجب بيها وباخلاقها من ساعت ما شوفتها في فرح فارس ونور ويزيدني شرف انها تكون مرات حفيدي الصغير
والد جميله:وانا يزيدني شرف طالما الاتنين بيحبوا بعض انا مقدرش اقف قدام سعادتهم
الجد:طيب يلا نقرأ الفاتحه
الكل بداوا يقراوا الفاتحه وفارس طول القاعده بيبص لنور وهى متجاهلاه تماما أو عامله نفسها متجاهلاه
فارس في نفسه:ماشي يا نور 
نور قامت وزغرطت 
وحضنت جميله 
نور:الف مبروك يا حبيبتي عقبال الفرح يا رب 
ومديحه حضنتها:الف مبروك يا مرات ابني الحمد لله ربنا رزقني ببنتين مفيش زيهم 
فارس قرب من نور
فارس:عاوزك
نور بقمصه:عاوزني في اي مش عاوزه اكلمك
فارس:قولتلك تعالي 
نور بعند:لا
فارس شدها من ايديها
وقال للجد:أنا هاخد نور ورايحين مشوار وهنحصلكوا عالبيت
الجد:ماشي يا حبيبي خلي بالكوا من نفسكوا
فارس شدها من ايديها وهى كانت بتحاول تفك ايديها
نور:يا فارس سيبني 
فارس وقف :ممكن تهدى انا عاوزك تهدى علشان عاوز اتكلم معاكي شويه ممكن تيجي معايا
نور اتأثرت من كلامه ومن عينيه
انا خلاص دبت في عينيه وبقتش قادره عالتحدي والمواجهة
نور :حاضر
فارس ابتسم وخدها من ايديها 
وركبوا العربيه وخدها مكان جميل عالنيل
نور:الله المكان دا تحفه
فارس:عجبك
نور بفرحه:جدا
فارس:لسه زعلانه
نور:اه شويه علشان انت زعقتلي قدام البت ام صورم دي
فارس ضحك:ام صورم
نور:اه مهى صحيح كانت عجباك وداخله مزاجك ام صورم اللي حارقه شعرها دي 
فارس:يبنتي اهدي وبطلي كلامك كدا وأسلوبك دا
نور بدموع:هوا انا لما احبك واغير عليك ابقى وحشه 
فارس قرب منها ومسك ايديها:يا روحي انتى تعملي اللي انتى عوزاه وانا مبسوط من كدا بس كنت خايف عليكي لاتشتكيكي ودي اخر سنه ليكي 
نور بأسف:انا اسفه 
فارس:متتأسفيش وانا محضرلك مفاجاه
نور:اي هى
فارس:مش انتى كنتي عوزاني اتقدملك من اول وجديد
نور:اه
فارس قام من مكانه وقعد قدامها على ركبته وطبع من جيبه علبه اطيفه وفتحها وكان فيها خاتم جميل 
ودا لفت نظر الناس كلها وبصولهم
فارس:انا دلوقتي بتقدملك قدام الناس كلها 
توافقي تتجوزيني..

للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-