رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل السابع والعشرون 27 بقلم ايه جميل
رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل السابع والعشرون 27 بقلم ايه جميل رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل السابع والعشرون 27 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل السابع والعشرون 27 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل السابع والعشرون 27
رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل السابع والعشرون 27
اسر : حاضر هبعد بس اهدي وتركها اسر وخرج ممن الغرفه وظلت حور تبكي بشده وبعد فتره هدئت حور
حور : انا لازم تمشي من هنا اللي اسر بيعملوا دا غلط وكمان انا اول مره اشوفه عصبي كدا وفجاه خلط الباب
حور : مين
اسر : دا انا يحوري
حور : عاوز ايه انا مش عاوزه اشوف وشك تاني
اسر وهو يتمالك عصبيته فتح الباب ودخل : خدي كلي علشان تاخدي دواكي
حور : مش جعلته ومش عاوزه اخد ادويه انا كويسه
اسر بعصبيه : انا قولت تأكلي يعني تأكلي والأكل كله يخلص
حور وحي تري عينه تتحول إلي اللون الاسود : حاضر بس سيبني لوحدي
اسر : ماشي انا هخرج ونرجع بعد ربع ساعه يكون الاكل خلص فاهمه
حور : اه فاهمه وتركها اسر وخرج من الغرفه
حور لنفسها : انا لازم اعمل حاجه بس لازم اسمع كلامه لحد ما اهرب من هنا علشان مش ياذيني واكلت حور الطعام وظلت تفكر كيف تهرب حتي انتهت الربع ساعه وجاء اسر
اسر : حلو اوي خلصتي الاكل شاطره يا حورى خدي الدواء بتاعك اهو وأخذته حور دون أن تقل اي شي وكل ما يشغل عقلها كيف تهرب منه
اسر : حور انا عاوز اتكلم معاكي
حور : ...
اسر : حورى اسمعيني انا اسف والله مكنش قصدي امد ايدي عليكي بس انتي اللي عصبتيني وانا الغضب عماني سامحيني يا حور والله مش هعملها تاني
حور : ....
اسر : علشان خاطري يا حوري والله مش هعملها تاني
حور : ماشي خلاص سامحتك
اسر : بجد واخذها في حضنه وظل يبكي ويعتذر منها لفتره طويله
حور : اسر
اسر : نعم يا قلب اسر
حور : انا عاوزه انزل تحت
اسر : بس انتي تعبانه
حور : لا انا كويسه بس عاوزه انزل
اسر : ماشي تعالي وأخذها ونزل وجلس بها في الحديقه
وبعد فتره رن هاتف اسر
اسر : عن اذنك يا حوري هرجعلك تاني
حور : ماشي
وذهب اسر بعيد عن حور واستغلت حور بعده عنها وحاولت الهرب ولم تجد اي طريقه أمامها غير القذف من علي السور
حور لنفسها : يلا بقا هنط وامري علي الله وكلما تنظر تجد المسافه طويله وتخاف وترجع لا انا لازم انط قبل ما اسر يأخذ باله وفجاه قفذت ولكن لم تتوجع
حور : هي تغمض عينيها اي ده ولا كان حد شايلني وكمان متعورتش ولا حتي حصلي حاجه وكانت تفتح عيناها ببطئ وفجاه صدمت بأسر يحملها
حور : اسر
اسر : اه انا ايه اللي انتي عملتيه ده
حور : دا انا كنت بشوف هيحصلي ايه لو نطيت من علي السور الكبير ده
اسر وهو يكتم ضحكته : انا هعرفك ايه اللي هيحصلك واخذها ودخل الفيلا
حور : اسر والنبي متعمليش حاجه والله مش هعمل كدا تاني والنبي يا اسر
اسر : هتتعاقبي يا حور يعني هتتعاقبي
حور : عقاب ايه دا
اسر : هتعرفي دلوقتي
حور : ماشي انا جاهزه للعقانب بس مش تتضربني تاني
اسر بحزن لأنها فكرت أنه سيضربها مره اخري بعد اعتذاره :ماشي بس اسكتي بقي مش عاوز اسمع صوتك
حور : حاضر
وأخذها اسر الي غرفتها وجعلها تجلس أمامه واغمض عينيه وبعد مرور فتره
حور : اسر
اسر : نعم
حور : انتي هتعاقبني ازاي
اسر : هعقبك عقاب حلو اوي
حور بخوف : دا اللي هو ايه
اسر : تحبي تتعقبي دلوقتي
حور : ايه
اسر : يلا علشان تتعاقبي وظل يقرب منها وحور ترجع للخلف
حور : هو ايه العقاب
اسر : هتعرفي دلوقتي
حور وهي تلتصق بالحائط : اسر انت هتعمل ايه ابعد كدا
اسر : تؤتؤ انتي لسه مش اتعاقبتي
حور وهي تحاول الهرب : لا انا مش عاوزه اتعاقب
اسر : وهو يمسكها ويحاوطها مش بمزاجك
حور : لا ب....وقاطعها اسر في قبله طويله يثبت بها انها ملكه هو وحده
حور استيقظت : ابعد كدا انت واحد قليل الادب وسافل ومش متربي
اسر : امممم وايه كمان انتي قد اللي قولتيه دا
حور : اه
اسر : طب يلا علي عقابك التاني
حور : عقاب ايه ده كمان
اسر : كل حاجه بعد كدا بعقاب
حور : ايه
اسر : ايه عجبك ولا اعاقبك أنا
حور : خلاص هنفذ العقاب ايه هو
اسر : تبوسيني
حور : ايه انت اهبل
اسر : اهبل ومالوا خعد لحد ٣ يكون العقاب اتنفذ والا ...
حور : والا ايه
اسر : والا هعقبك عقاب طويل اوي وانا نفسي اعملوا
حور وهي تفهم قصده : لا خلاص هنفذ العقاب
اسر : شاطره يلا
حور ى حاضر واغمضت عيونها ووضعت يدها علي عيون اسر
اسر : يلا بقا
حور : حاضر وبسرعه باسته من خده وجريت من أمامه
اسر : انتي بتضحكي عليا يا حور والله العظيم لاوريكي وظل يجري وراها
حور : اسر خلاص بقا والنبي انا تعبت
اسر : لا لما اخد حقي انا هعرفك ازاي تضحكي عليا
حور : أما مضحكتش عليك انت اللي مقولتش عاوز البوسه فين وانا مالي
اسر : بقي كدا
حور وهي تضع يدها في وسطها : اه كدا هو دا اللي عندنا
اسر : ماشي وفجاه جري بسرعه ومسكها وحاوطها
حور: اسر ابعد عني
اسر : تؤتؤ لما تتعقبي
حور : اسر انا .... وقاطعها اسر في قبله طويله ولكن فجاه بعدته حور عنها وذهبت الي غرفتها مسرعه
اسر : ايه اللي حصل ليها دي أما اروح اشوف مالها
عند جاسر....
جاسر : الو
شخص : الو يا جاسر باشا
جاسر : عرفت حاجه
شخص : لا والله هو اتخانق مع أمه وسابها وراح الفيلا بتاعته
جاسر : تمام ماشي شوفلي في حد عايش معاه في الفيلا ولا لاء
شخص : حاضر يفندم تؤمر بحاجه تاني
جاسر : لا سلام
شخص : سلام
جاسر : حلو اوي يارب تكون حور معاه انا عارف ان هو بيحبها وان هو مستحيل يخليها ملك لغيره علشان كدا انا متاكد ان هو اللي خطفها
عند زين وأسد .....
اسد : زين عرفت حاجه
زين : اه حور طلعت مع اسر بجد
اسد : ايه طب فين
زين : معاه في الفيلا
اسد : بجد طب هنعمل ايه
زين : مش عارف بس لازم نخليه يسببها أو نحاول نهرب حور
اسد : وانتي ده بقا
زين : مش عارف هفكر واقولك وفكر انت كمان ولو لقيت خطه قولي فوراً
اسر : تمام ماشي انا هروح اشوف صافي علشان هيا لوحدها وكمان مش عاوزها تعرف أن اسر هو اللي خطف حور
زين : وانا كمان هروح نيره علشان مش عاوزها تعرف بردوا
اسد : ماشي سلام
زين : سلام
عند عائشه ......
عائشه : انا اتصل بأسر اشوف ايه اللي عمله مع دارين ده واتصلت به
اسر : الو ياماما
عائشه : تعال يا اسر علشان عوزاك
اسر : في ايه يا ماما
عائشه : لما تيجي هقولك
اسر : قولي يا ماما في ايه بصراحه كدا
عائشه : ماشي يا اسر هو انت لسه مدخلتش عل دارين
اسر : ااااه قولي كدا هي قالتلك
عائشه : لا مكنتش راضيه تقولي بس انا اللي خليتها تقول وكمان انت عاوزها تخبي عليا
اسر : بقولك ايه يماما سلام دلوقتي وانا هاجي كمان ساعه ونحل الموضوع ده
عائشه : ماشي يا اسر سلام
اسر : سلام
حور : في ايه يا اسر
اسر : مفيش حاجه انتي نزله من اوضتك ليه
حور : بصراحه انا عاوزه امشي من هنا
اسر : انتي مش هتمشي يحور
حور : لا همشي يا اسر علشان قاعدتي هنا غلط وعيب متنساش انك واحد متجوز
اسر ى خلاص يا حور انا هطلق دارين انهارده وبعدين هتجوزك
حور : لا يا اسر مش تطلقها انا مش هتجوزك
اسر : لا يا حور انا مستحيل اخليكي لغيرى انتي ملكي انتي ملكي انا وبس فاهمه
حور : لا مش ملكك يا اسر ولا هتجوزك ومتنساش أن انا مقروء فتحتي وهتجوز عمر
اسر : مش هتتجوزيه يا حور يعني مش هتتجوزيه وحصري نفسك علشان انهارده هنكتب كتابنا
حور : ايه ددا لو اخر يوم في عمري مستحيل اعمل كدا
اسر : خلاص يبقي تودعي امك واخوكي
حور بصدمه : ايه انت قصدك ايه
اسر : قصدي زي ما انتي فاهمه يا اما تتجوزيني ياما انا هقتلهم يا حور
حور : انت بتهزر انت اكيد مش اسر لا انت مش اسر اللي انا حبيته
اسر : لا انا هو اسر يحور بس ده وشي التاني مش بحب أظهره وانتي اللي خلتني أظهره ليكي يا حور علشان اي حد بيقرب من حاجه تخصني انا بعرفه مين هو اسر
حور :.....
لالنضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا