رواية معادلة العشق نسمة واسد الفصل السابع والعشرون 27 بقلم مروة مرزوق
رواية معادلة العشق نسمة واسد الفصل السابع والعشرون 27 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة مروه مرزوق رواية معادلة العشق نسمة واسد الفصل السابع والعشرون 27 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية معادلة العشق نسمة واسد الفصل السابع والعشرون 27 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية معادلة العشق نسمة واسد الفصل السابع والعشرون 27
رواية معادلة العشق نسمة واسد الفصل السابع والعشرون 27
الكل كان واقف قدام أوضة العمليات في اللي دموعه مش مفارقاه واللي الغضب بدأ تدريجيا يسيطر عليه وفي اللي على وشك الانهيار
حور بدموع....... ماما هو بابا فين ماما
انجي مقدرتش ترد على حور وكانت بتعيط بس
حور راحت لنسمه
حور بدموع....... عمتو عمتو هو بابا فين أنا مش شيفافه
نسمه بصت الناحيه التانيه وفضلت تعيط
حور دموعها زادت و راحت لفرح
حور بدموع......... هو بابا فين مفيش حد راضي يقولي ليه هو بابا زعلان مني علشان كدا مش موجود 🥺🥺
سلمي راحت ومسكت حور بغضب
سلمي بغضب....... عايزه تعرفي فؤاد فين، فؤاد في العمليات جوه بسببك انتي عارفه ليه لإنك مشكــ...ــله كبيره دخلت على حياته و ياريت تقعدي بقى لأنك السبب في حالة فؤاد اخرسي مش عايزه اسمع صوتك
حور كانت بتعيط وخايفه من سلمي ومرعوبه
أسد بغضب...... سلميييييي احترمي نفسك واياكي تقولي كدا تاني واعرفي حور بنت فؤاد وهو انقذ بنته اي اب كان هيعمل كدا علشان ينقذ بنته فاااهمة واياكي تعاملي حور كدا تاني فاااهمة وبصلها بنظرات غضب وراح لحور وشالها
أسد بهدوء........... الجميل بيعيط ليه
حور بدموع......... أنا انا عايزه بابا
أسد بهدوء.......... حاضر هجبلك بابا بس بلاش تعيطي اتفقنا
حور بدموع........... هو هو ليه مش راضي يجي هو زعلان مني يعني هي حور زعلت بابا
أسد بحزن على حالها.......... لا يا حور حور مزعلتش باباها فؤاد بيحب حور وهو راح علشان يجيب ليها هديه جميله
حور وهي بتمسح دموعها بكفوفها الصغيره...... بجد يعني هو مش زعلان مني
أسد بهدوء.......... ايوه يا حور فؤاد مش زعلان منك بس هو عايزك تبقى شاطره وهاديه لحد لما يرجع
حور نزلت من ايد أسد وراحت قعدت جنب انجي
حور........ ماما انكل أسد قال إن بابا راجع بلاش تعيطي بقى ومسحت دموعها
انجي حضنت حور وفضلت تعيط
أسد راح للشباب
أسد بغضب جهنمي................ عايز اعرف مكان محمود بأي شكل
مراد بغضب...........تمام
حازم بهدوء................اللي يقدر يقول لينا على مكان محمود هو صابر
أسد...... مين صابر دا
حازم......... الشخص اللي احنا مسكناه
أسد غضبه زاد وطلع هو الشباب ناحيه صابر
نسمه بدموع......... يا رب رجعلي اخويا بالسلامة يا رب وقامت وراحت علشان تتوضي و تصلي وتدعي لفؤاد
انجي كانت قاعده بتفتكر ذكرياتها مع فؤاد والزاي انقذها يوم حا*دثه الانانيب الضخمه والزاي ديما كان بيبقى خايف عليها والزاي رجع حور ليها وخلها تفضل جنبها واخيرا الزاي ضحى بحياته علشان ينقذ حور وافتكرت كلام فؤاد يوم ما عرض عليها الجواز
فلاش باك
فؤاد بهدوء....... انجي تتجوزيني
انجي بصدمة....... افندم انت بتقول ايه
فؤاد بهدوء....... انجي ارجوكي اسمعيني للآخر
انجي فضلت باصة ليه وساكته
فؤاد كمل كلامه.......... هيكون جواز على ورق انا عندي سبب للجواز دا وعلشان أوافق وانتي عندك سبب
انجي....... واللي هو
فؤاد...... حور انا عندي استعداد إني اتبنى حور وتفضل حور جنبك بس بشرط
انجي........... اللي هو
فؤاد...... توافقي تتجوزيني لمده تلت شهور على ما المشكلة اللي عندي تتحل وأنا بوعدك أن حور هتفضل معاكي وفي خلال الفترة اللي هي هتعشها معايا وانتي كمان انا بوعدك إني احميكوا بروحي لو الأمر تطلب بس موافقتك ضروريه
انجي بغضب....... حضرتك بتقول ايه إذا على حور فأنا هروح وابنها من الدار أنا مش مضطرة اتجوزك علشان حور تفضل معايا
فؤاد بهدوء...... انجي سلمي بنت عمي بتحبني بس أنا مش ببادلها نفس المشاعر وهي مصممه إني اتجوزها ولو اتجوزتها حياتها وحياتي هتتد*مر
انجي بهدوء........ربنا معاها ويهديها بس أنا دخلي ايه بالموضوع دا
فؤاد بهدوء....... سلمي مفكره ان السبب اللي مخليني مش متقبلها هو إني بحبك
انجي بصدمة...... نعمممممم
فؤاد......... ايوه وانا علشان ابعدها عني واخليها تنساني قولت ليها واكدت المعلومة دي وقولتها إني بحبك
انجي بغضب......... دا كدا كد*ب أنا آسفة بس انا مش هشترك في اللعبه دي في الف طريقه تانيه غير دي
فؤاد بهدوء..... انجي ارجوكي وانا هعمل كل اللي انتي عايزاه المبلغ اللي تطلبيه هدفعه
انجي بغضب أكبر........ حضرتك بتقول ايه أنا مش بتاعة فلوس خالي فلوسك لنفسك ولعيلتك وأنا ابعد عني انا هقدم استقالتي وتركته وجات تذهب فؤاد مسك ايدها
فؤاد بهدوء..... انجي انا آسف مكنش قصدي بس انتي الأمل دلوقتي علشان سلمي تنساني وتكمل حياتها وزي ما قولت ليكي حور هتبقى مسئوليتي و هحميها بحياتي ارجوكي وافقي
انجي فضلت واقفه تفكر في اللي بيحصل والزاي الوضع وصل بيها لكدا
انجي سحبت ايدها من ايد فؤاد وردت
انجي بهدوء...... تمام يا مستر أنا موافقه بس لمده تلت شهور
فؤاد بابتسامه......... لمده تلت شهور، وتركته انجي وذهبت
عوده للحاضر
انجي بدموع وفي سرها........ نفذت وعدك يا فؤاد وحميت حور بس دلوقتي لازم توفي بالوعد التاني اللي انت قولته وتفتكره
فلاش باك
انجي بصدمة و دموع...... حووووووووووووور لااااااااااااااااااااااااااا، بس انصدمت هناك من وقف حاجز فاصل بين حور والرصا*صة وكان فؤاد انجي طلعت جري عليه
انجي بدموع..... فؤاد فؤاد أمانه عليك فوق فؤاد فؤااااااااااااااد
فؤاد بألم..... إن ان انجي أنا وفيت بالوعد و وعدتك إني احمي حور و وووفيت بالوعد
انجي بدموع...... ارجوكي اهدي اسعاااااااااف
فؤاد بألم.......... انجي اهدي دموعك غاليه عندي
انجي بدموع....... لو غاليه ارجعلي يا فؤاد
فؤاد بابتسامه ألم............ مش هقدر اوعد في دي يا انجي
انجي بدموع......... لا اوعد وانت هتوفي بالوعد لان وعد الحر دين اوعدني إنك هترجلعي أنا عندي كلام كتير عايزه اقوله ليك
فؤاد وهو على وشك إنه يغيب عن الوعي....... بوعدك اجي ليكي حتى لو في الأحلام وغاب عن الوعي
انجي بدموع........ لااااااااااااااااااااااااااا وبصت على حور لاقتها اغمى عليها أثر الصدمه والخضة
الإسعاف جات وخادت فؤاد للمستشفى ودخل غرفه العمليات علشان يطلعوا الرصا*صة وينقذوه
عوده للحاضر
انجي بدموع...... ارجعلي يا فؤاد ارجعلي ارجوك أنا محتاجة وجودك جنبي ارجوك
فرح ونسمه كانت خلصت صلاة جات وراحت لانجي وحضنوها علشان يهدوها شويه وسلمي شافت الحب في عيون انجي لفؤاد والحب في عيون فؤاد لانجي اتأكدت إنهم لبعض وخلاص هي اتقبلت أن فؤاد ابن عم ليها مش اكتر وراحت لانجي
سلمي بدموع...... انجي اهدي فؤاد هيرجع هيرجعلك بس ادعي
انجي بدموع...... يا رب يا رب
حور بدموع..... ماما انتي بتعيطي ليه
انجي بدموع بتحاول تداريها...... ولا حاجة يا حبيبتي بس في شوية تراب دخلوا عيوني
سلمي راحت لحور
سلمي بابتسامة بسيطة........ ايه رايك نروح نجيب حاجة للاميرة حور ولماما انجي
حور بصت ليها ببراءه........ بس أنا خايفه منك
سلمي بابتسامه........ متخافيش وانا آسفه علشان زعلتك يلا بقى
حور بابتسامه....... يلا ومشت حور مع سلمي
محمود كان مشغل أغاني وعمال يرقص وفرحان وبيشرب ومن كتر الرقص تعب وقعد
محمود بضحك...... ههههه كان قصدي البنت الصغيره تمو*ت قام ابوها هو اللي هيمو*ت بس كدا كدا أنا كنت ناوي اخلـ...ــص عليه يلا راح لحاله فوزييييي
فوزي...... أمرك يا باشا
محمود بسكر..........الرجالة كلها النهارده واخده أجازة وخليهم ينبسطوا وصح هات ليا وليهم شويه بنات تد*لعهم يلا
فوزي بابتسامة..... تحت أمرك يا باشا ديما يا باشا تكون سعيد كدا
محمود بضحك.......... قريب السعاده مش هتفارق حياتي قريب يا فوزي يلا نفذ اللي بقلك عليه
فوزي مشي وبدأ ينفذ اللي محمود قاله عليه
محمود بضحك هستيري.............. خلصنا من أول واحد فؤاد الشرقاوي طب الدور على مين مين مين ايوه على فرح مرات مراد الألفي شكلنا هنفرح يا فرح وأخذ يضحك بشده
دخل بكل غضب للزنزانة ومسكه من هدومه
أسد بغضب...... محمود فين
صابر بضحك........... معرفش
اسد ضر*به بو*كس ورجع سأله
أسد........ محمود فين
صابر بابتسامة أكبر........... معرفش بس تعرف نفسي اشوف وشك دلوقتي وانت مش عارف توصل للزعيم أنا ايوه قولت هو كان ناوي عليه مش خا*ينه ليه لا كنت عايزك توصل للوضع دا الوضع اللي يخليك عايز توصل للزعيم بس مش عارف واعرف هو مخطط يخلــ...ــص على كل واحد في عيلتك واحد واحد وانت هتكون واقف بتتفرج وانت شايف كل شخص بيقع ما*يت قدامك هههههههههههههه هههههههههههههه هههههههههههههه وأخذ يضحك
أسد بدأ يضر*ب في صابر
أسد بغضب...... أخرس أخرس اخرس وصابر كان عمال يضحك رغم ا*لمه بس فضل يضحك وبشده كمان
صابر.......... احب اقلك ان العد التنازلي لد*مار ومو*ت عيلتك بدأ يا أسد باشا بس أنا زعلان علشان مش هكون موجود علشان اشوف د*مارك وفجأة صابر بدأ يطلع سائل أبيض من بوقه وبدأ يترعش جامده بس رغم دا كله إلا أنه كان مبسوط ليسقط صابر على الأرض ما*يت وكل دا العسكري وحازم والشباب واقفين مصدومين من اللي حصل
العسكري راح يتفقد نبض صابر بس كان ما*ت خلاص
العسكري...... حازم باشا للأسف ما*ت
أسد غضبه زاد الخيط الوحيد اللي يقدر يوصله لمحمود، محمود اتخلص منه
أسد بغضب........ لااااااااااااااا عملتها يا محمود بس ورحمت امي لهكون جايبك حتى لو كان دا آخر حاجة اعملها في حياتي وترك الزنزانة وطلع وراح للمستشفى والشباب راحوا وراه
الكل رجع واتجمع قدام باب غرفه العمليات عدي على دخول فؤاد لغرفه العمليات أربع ساعات وفجأة الباب اتفتح
شكريه بدموع....... ابني ابني عامل ايه
نسمه بدموع....... طمني يا دكتور اخويا عامل ايه
الدكتور بهدوء......... الرصا*صة كانت قريبه من قلبه لدرجه كبيرة احنا قدرنا نطلع الرصا*صة والقلب و*قف عن النبض واحنا بنطلعها بس رجع ينبض تاني هو دلوقتي في العنايه المركزه لأنه بصراحة لسه متعداش مرحلة الخــ...ـطر هو دلوقتي بين الحياة والمو*ت ادعولوا هو دلوقتي محتاج دعواتكم عن اذنكوا الكل كان منهار
شكريه مقدرتش تستحمل كل اللي بيحصل فاغمي عليها وانتقلت لغرفه في نفس الدور، نسمه وقعت على الأرض منهارة بشده واسد راح ليها
نسمه بدموع...... أخويا هيروح مني يا أسد مش بعد ما أخيرا رجعلي يروح مني لا كفايه و*جع خسارة بابا مش عايزه و*جع خسارة أخويا كمان ليه الدنيا كدا ليه الأشخاص كدا ليه الحــ...ــقد والكر*ه دا ليييييييييييه، ليه أنا مش عارفه افرح في حياتي ليه كل حاجة ماشيه عكسي ليه انا مش عايزه اخــ...ــسر اخويا لا أنا مقدرش على بعاده لااااااااااااااااااااااااااا حرام أنا خلاص مبقتش قادره ليييه أنا اللي بتتحر*م من كل حاجة حباها ابويا اتحر*مت من حنانه ومن حضنه ورضيت قولت قضاء الله وقدره واستحملت الو*جع وفضلت مصبره نفسي لأني كنت بشوف اخويا والشبه اللي فيه من بابا على الرغم من معاملته ليا بس كنت مبسوطه لاني ديما شيفاه بخير يجي دلوقتي ويروح زي بابا ليييييييييييه انا مبقتش قادره يا رب ياااااااااارب أنا خلاص مبقتش قادره نفسي اعيش حياتي بهدوء والله نفسي وأخذت تبكي بانهيار شديد وكل اللي حولها كانوا بيبكوا بشده على الحال ده
عدي ساعتين وفجأة نسمه واسد لاقوا الممرضات بيجروا ناحيه أوضة فؤاد وباين عليهم الخوف و الدكاتره برده
نسمه وقفت واحده من الممرضات
نسمه بخوف ودموع....... هو هو في ايه فؤاد كويس مش كدا
الممرضه.......... المريض حالته بتسو*ء أدعيله حضرتك وتركتها ودخلت
نسمه مقدرتش تستحمل فاغمي عليها
أسد بخوف......... نسمه وجرى ليها وشالها ودخلت نسمه لغرفه في نفس الدور علشان ترتاح
فرح بدموع............ يا رب
انجي كانت قاعده في ركن لوحدها وقاعده بتفكر في فؤاد ودموعها نازله ومش بتتكلم حازم راح ليها
حازم بحزن...... انجي
انجي بحزن ودموع......خير يا حازم
حازم.......... انتي كويسه تعالي ارتاحي شويه
انجي بضحكة ألم....... ارتاح ياااااه الكلمة دي سهلة اوى علشان أي حد يقدر يقولها أنا من ساعة ما اتولدت وانا معرفش معنى الراحة خالص أمي ما*تت وهي بتولدني وابويا راح واتجوز واحده شيطا*نيه بمعنى الكلمه كل يوم كنت بشوف العذ*اب بالوانه بسببها مبقتش اشوف الأمان في أي حد حتي في أبويا انا مبقتش احس بالأمان معاه بقيت مش فارقة عنده اذا غبت ولا رجعت عارف انا لو مو*ت والله ما هيسال عليا لانه مهتم ببنته التانيه كنت ديما بدور على الأمان بس ملقتهوش وفجأة ظهر ليا من العدم كنت بتجاهله بس حسيت معاه بالأمان اللي كنت ديما بدور عليه فؤاد الوحيد اللي قدر يحسسني بالأمان في العالم دا عارف احساس صعب لما تلاقى الشخص اللي حسيت معاه بالأمان بيمشي من قدامك انا ليه مش مكتوب ليا إني لما الاقي الأمان ميمشيش ويسبني ليه أنا دلوقتي كل اللي عايزاه أن فؤاد يرجع ليا بالسلامة على الأقل يرجع لأهله بالسلامه لأنه بجد شخص يستاهل كل الخير يا ريت انا اللي كنت مكانه على الاقل كنت هرتاح من و*جع وبهدلت الدينا دي و الدموع عرفت طريق علشان تنزل
حازم بحزن.......... هيكون بخير صدقيني دا فؤاد الشرقاوي لو راح نص بنات مصر هتروح وراه مش كدا هههههه
انجي بضحكه ألم........ يفوق ويرجع وكل اللي هو عايزه هياخده هو يستاهل إنه يكون مبسوط ويستاهل أنه يتحب
حازم بهدوء...............طب لما يصحى ويلاقيكي كدا تفتكري هو هيكون مبسوط مظنش قومي اغسلي وشك و انا هجيب حاجة لينا كلنا ناكلها وانتي شوفي حور لأنها خايفه وزعلانه ومشي و سابها وانجي قامت وعملت كل اللي حازم قاله
سلمي راحت لماجد
سلمي بدموع........ ماجد وكان باين الأ*لم في صوتها
ماجد........ سلمي
ومن دون مقدمات سلمي اترمت في حضن ماجد اللي انصدم من رد فعلها دا
ماجد بخوف...... سلمي انتي كويسه
سلمي بدموع............ انا خلاص عرفت واقتنعت يا ماجد ان فؤاد ابن عمي وبس وانا رضيت بكدا بس انا مش عايزه اخسر ابن عمي واخويا يا ماجد أنا عرفت غلطي يا ماجد معقول دا عقا*ب من ربنا ليا
ماجد حضنها وحاول يهديها، هو مش عارف إذا هو اللي محتاج الحضن دا ولا هي اللي محتاجه
ماجد بهدوء....... فؤاد هيكون بخير يا سلمي بطلي عياط
سلمي بدموع...... ب بجد يا ماجد
ماجد بابتسامة........ بجد يا سلمى روحي شوفي نسمه
سلمي فضلت حاضنه ماجد هي حاست بالأمان معاه
سلمي...... لا مش عايزه اروح عايزه أفضل جنبك أنا حاسة بالأمان معاك ومرتاحه ارجوك خليني كدا
ماجد ابتسم وفضل حاضنها وبيحاول يخفف عنها
(مش وقته خالص 😂 😂 😂 😂 😂)
تن تن تن تن تن
معتز...... الو يا زين
زين بقلق....... الو يا معتز انا برن على القصر مفيش حد بيرد ليه هو في ايه
معتز بهدوء......... مفيش يا زين انت راجع امتى
زين بهدوء............. خلصت كل الورق المطلوب وراجع طمني لقيتوا نسمه
معتز بهدوء........ ايوه انت راجع على الساعة كام كدا
زين..............علي الساعة ٨ بالليل كدا ليه
معتز..... تيجي بالسلامه وخلي بالك من نفسك يلا في رعايه الله وقفل معاه وراح لاسد
معتز...... أسد زين رن عليا وقال هيوصل على الساعة ٨ بالليل
أسد بهدوء....... ابعتوا حارس او اتنين علشان يحموه يا معتز أنا معنديش استعداد حد تاني يتأ*ذى
معتز...... تمام وحط ايده على كتف أسد
معتز........ فؤاد هيكون بخير ان شاء الله
أسد عيونه خذلوه ودمع....... يا رب يا معتز
معتز...... اكيد آمال مين اللي هيقعد يستفز فرح
أسد بضحك رغم الحزن...... معاك حق دي الوحيد اللي يقدر ينرفز فرح
فرح من وراهم........ سمعت حد بيجيب اسمي هااا مين
معتز...........كنا بنقول أن فؤاد الوحيد اللي بيقدر ينرفزك
فرح بضحكه وجع........... هههه معاك حق دا بيخلي اعصابي تفور وسبحان الله معرفش اعمله حاجة خالص يقوم بس وانا هرد على كل مره حاول يستفزني بيها ه ه هحط في شرابه صرصار وفي العصير ملح و و هقص هدومه و و هشغل اغاني كتيره مش هخليه يعرف ينام ابن شكريه و و مقدرتش تكمل فدموعها فضحتها مراد راح وحضنها وفضل يهديها
الدكتور خرج بعد ساعة من عند فؤاد كانت نسمه فاقت وشكريه والكل اتجمع عليه
الدكتور بفرح............... الأستاذ فؤاد اتعدى مرحلة الخــ..ـطر🥳🥳🥳🥳🥳 والحمدلله بقى بخير بس هو هيفضل في المستشفى لحد لما نطمن عليه بالكامل هو دلوقتي اتنقل لغرفه عاديه تقدروا تروحوا تشوفوه بس خمس دقايق
الكل كان فرحان لدرجه لا توصف كأن روحهم رجعت ليهم تاني والفرح قدرت تهزم الحزن وغلبته وسيطرت على الكل الكل عيونهم دمعت بس المرادي دموع الفرح لأن فؤاد بقى بخير
انجي كانت مش قادرة توقف الدموع كانت الفرحة كبيره لدرجة إنها حست ان قلبها هيو*قف
الشباب سجدوا وشكروا ربنا
حور بفرحه...... ماما ماما هو في ايه
انجي بدموع وفرحة...... مش انتي عايزه تشوفي بابا
حور بفرحة كبيره......... ايوه هو فين
انجي...... كلنا راحين ليه دلوقتي يلا
حور نزلت ومسكت ايد انجي وطلعت تجري بدور على فؤاد
الكل دخل لفؤاد اللي كان تحت تأثير البنج وبدأ يتكلم من غير وعي
فؤاد بنوم......... أسد تقيله ايده عايز اقــ...ــطعها
أسد بصله بصدمه وضحك والكل كمان
فؤاد بنوم........ فرح ازحلقها على الأرض واضحك
فرح بمرح وضحك....... الواد يخطط الزاي يز*حلقني
فؤاد بنوم....... اجيب اخ لحور هجيب اخ لحور
انجي وشها بقى أحمر
حور بفرحة...... هاااااااااااي بابا هيجيب اخ ليا
الكل ضحك وفؤاد بدأ يفوق
فؤاد.......... ايه دا أنا دخلت جهـ...ـــنم ولا ايه
(التأثير يا جماعة 😂 😂 😂 😂 😂)
فرح بضحك......... لا لسه بادري عليها لسه ما تز*حلقني وتقــ...ــطع ايد أسد وتجيب اخ لحور لضحك الكل
فؤاد بألم....... ااااه هو ايه اللي حصل وحور حور فين أنا عايز اشوفها
حور بفرحة....... بابا وطلعت على السرير وراحت حضنته
فؤاد بألم...... اااااااااااااه هو دا حضن الو*داع ولا ايه
فرح بضحك...... لا حضن الاستقبال ولا انت كنت عايز حضن تاني وضحكت
فؤاد بضحك..............عرفاني انتي بقى
حور وما زلت حضنه فؤاد...... بابا انت كنت فين غيت عليا ليه
فؤاد بابتسامة....... معلشي يا حبيبتي أنا اتأخرت بس رجعت اهوت ومش هسيبك تاني
حور....... وعد
فؤاد بابتسامة...... وعد
الكل كان مبسوط برجعت فؤاد وإنه اتعدى مرحله الخــ...ـطر وبقي بخير الكل طلع ماعدا انجي فضلت مع فؤاد
فؤاد كان بيبصلها بحب واشتياق
فؤاد........... الظاهر لسه بادري على اني اروح
انجي كانت مكسوفه من نظرات فؤاد
انجي....... بادري جدا يا فؤاد طمني انت دلوقتي عامل ايه حاسس بايه دلوقتي
فؤاد بحب...... اني مرتاح جدا لدرجة كبيره لدرجه إني جعان
انجي...... تمام هقوم اجيب ليك الأكل وقامت وجات تقوم فؤاد شدها ليه لتسقط بين أحضانه
انجي بخجل....... انت انت
فؤاد وهو بيدفس وشه في رقبتها............ أنا ايه
انجي بخجل شديد............ انت مجر*وح
فؤاد وما زال على وضعه........... الجر*ح اتعافى عارفه ليه
انجي بخجل...... ل ل ليه
فؤاد وهو بيبص في عيونها.......... حبك داويني يا انجي، أنا بحبك يا انجي
انجي حست ان ضربات قلبها زادت و وشها بقى أحمر ودرت
انجي...... وأنا بحبك يا فؤاد
فؤاد بصلها بحب......... بجد يا انجي
انجي هزت راسها من كتر الخجل بمعنى ايوه وقامت بسرعة وطلعت جري تحت ضحكات فؤاد على تصرفها
فؤاد بضحك........ بعشقك يا مجنونه
(انت صاحي من المخدر مالك كدا اتعدل شويه ياعم 😂😂😂😂)
محمود بغضب....... بتقول ايه الزاي عااايش
فوزي بخوف....... والله يا باشا دا اللي حصل
محمود بغضب..... غورررر من وشي دلوقتي، فوزي طلع جري على برا
محمود بغضب.......... ليييييييييييه
للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا