رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ايه جميل
رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ايه جميل رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الخامس والعشرون 25 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الخامس والعشرون 25 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الخامس والعشرون 25
رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الخامس والعشرون 25
جاسر : خد يا أسر الخاتم بتاعك خلاص مبقاش يلزم حور
اسر بحزن : ماشي خلاص بس انا هعرف اخليها تلبسه تاني
جاسر : مش هقدر خلاص حور نسيتك
اسر : لا انا لسه ساكن في قلبها وانا متاكد وهي كمان ساكنه في قلبي ومش هخليها تروح من ايدي ابدا وهتشوف
وفجاه انقطعت الانوار واضيئت مره اخري ولكن لم تكن العروس موجوده
عمر : حور حور
جاسر : حووووووور
حور : جاااااااااسر
وعندما تتبع الصوت وجدها مع أشخاص يأخذونها غصب عنها وهي تحاول الهرب ولكن كانت بعيد جدا عنهم فأخذوها وهربوا أمام عيون الجميع
اسر بتمثيل : جاسر بسرعه يلا نلحق حور
جاسر : بسرعه يلا
وذهبوا ورائهم ولكن فجاه اختفوا من أمامهم
جاسر : لاااااااااااااااا والله لدفعهم الثمن غالي
واجري جاسر اتصال
جاسر : الو
مجهول : نعم
جاسر : شوف ليا عربيه سودا من غير نمر لسه ماشيه من المكان ***** اتبعها وشوفها رايحه فين وقولي
مجهول : حاضر ثانيه واحده
وظل يبحث حتي وجدها
مجهول : هي في المكان ******
جاسر : خليك معايا وقولي بيروحوا فين
مجهول : حاضر يا فندم
وبعد فتره ....
مجهول : ايوه يا جاسر باشا احنا فقدانهم
جاسر : ايه انت بتقول ايه ازاي ده
مجهول : انا اسف يا فندم
جاسر : غور في ستين داهيه
وظل يبحث وأسر يمثل البحث عن حور معه ولاكن كان بلا جدوى
اسر : يلا يا جاسر نرجع وبكره نكمل وكمان نشوف هنعمل ايه
جاسر : عندك حق
وبالفعل رجعوا
فاطمه : خلال يبني لقيتوها
جاسر : لا يا امي بس اوعدك أن انا هرجعها
فاطمه : ماشي يا ابني خش استريح شويه
وظلت تبكي
جاسر : يا ترا مين هيكون خطفها
نيره وصافي : تفكروا مين اللي هيكون خطفها حور ملهاش أعداء ولا ياسر وانت يا جاسر
جاسر : لا مش حد من اعدائي علشان محدش يعرف حاجه عن حور حتي في الشركه عندي كنا بنتعامل زي المدير والسكرتيره بالضبط
نيره : أمال هيكون مين اللي خطفها
زين و اسد لبعض : هو اسر مالوا هادي كدا. ليه و نظروا لبعض
اسد : اسر هو اللي خطفها
زين : وانا بردو شاكك في كدا
اسد : طب يلا وانا هعرف
عمر : هتعرف ايه
اسد : لا كنت بفكر اكلم واحد يمكن يعرف يقولي مكان حور وكان ينظر اللي اسر
اسر : طب احنا هنستاذن بقا يلا يا دارين
فاطمه : اذنك معاك يا ابني
اسد وزين : واحنا كمان
وكل واحد ذهب إلي منزله
وعندما وصل اسر المنزل
عائشه : اسر انا سمعت أن حور انخطفت
اسر : اه يا ماما بتسالي ليه
عائشه : انت ليك يد في الموضوع
اسر بتمثيل : ايه لا يا ماما مش اسر اللي يعمل كدا
عائشه : مش عارفه ليه مش قادره اصدقك
اسر : يووووووه انا ماشي من البيت ده لما تصدقيني هبقي ارجع
عائشه : هتروح فين
اسر : هروح اقعد في الفيلا بتاعتي يومين يمكن افك عن نفسي
عائشه : خد دارين معاك
اسر : لا
عائشه : لا ليه دي مراتك
اسر : هههههههه مرات مين دا انا متجوزها غصب عني
عائشه: ماشي يا أسر سلام
اسر : سلام
وذهب اسر للفيلا حيث توجد حور
حور : انتوا يالي هنا خطفتوني ليه انا عملتلكم ايه
مجهول : دي تعليمات اسر باشا
حور : تعليمات مين
وفجاه دخل اسر
اسر : تعليماتي يا حوري
حور : اسر
اسر : اه يحور اسر حبيبك
حور انا مبحبكش يا أسر
اسر :لا بتحبيني وانا بحبك ومش هسمحلك تبقي لغيري
حور : اسر انت متجوز دلوقتي
اسر : متجوزها غصب وهطلقها
حور : ازاي يعني
اسر : علشان امي يا حور
حور : ازاي يعني انا مش فاهمه حاجه
اسر : استني هقولك علي اللي حصل
حور : ماشي
اسر : بعد ما انتي مشيتي بسنه
Back
عائشه : يا أسر يا ابني انا نفسي اشوفك متجوز
اسر : يا ماما انا مش هتجوز غير حور
عائشه: بس هي مشيت سالتك ومشيت
اسر : بس قالت هترجع وانا هستناها
عائشه: هتستناها لحد أمتي
اسر : لحد اخر يوم في عمري
عائشه : اسمع يا أسر يا تتجوز يا اما انا هموت نفسي
اسر : ايه انتي بتقولي ايه يا ماما
عائشه : انا قولت اللي عندي
اسر : وانا مش هتجوز يا ماما
عائشه وهي تمسك السكين وتضعه علي يديها : هتتجوزها ولا لاء
اسر : يا ماما والنبي متعمليش كدا
عائشه : انا قولت اخر كلمه عندي
اسر : خلاص حاضر يا ماما هتجوزها بس نزلي السكينه بقا
عائشه : ماشي يا أسر
Back
اسر : هو دا كل اللي حصل والله انا مكنتش موافق
حور : تمم حصل خير
اسر : يعني ايه
حور : ممكن تفهمني وترجعني بقا
اسر : ايه انتي لسه عايزه تتجوزي عمر
حور : اه يا أسر افهم انت متجوز دلوقتي
اسر : بس انا هطلقها
حور : لا يا أسر مش هطلقها
اسر : ايه انتي بتقولي ايه
حور : انت متعرفش قد ايه المراه المطلقه بتعاني وكمان ممكن مش تتجوز تاني
اسر : ليه
حور : علشان مين هيحب ياخد واحده مطلقه وفي راجل غيره لمسها كمان
اسر : لا متخفيش هي هتتجوز بسرعه
حور : دا اللي هو ازاي بقا
اسر : علشان انا لسه مجتش جنبها
حور : ازاي مش فاهمه
اسر : يعني يحور هي لسه بنت
حور : ايه
اسر : زي ما سمعتي انا مقدرش اخونك يا حور
حور : ماشي ممكن بقا تفكني وتروحني
اسر : ماشي بس اعملي حسابك انك مش هتتجوزي عمر
حور : ليه بقا
اسر : يا حور بقا سامحيني قولتلك هطلقها واتجوزك
حور : لا يا أسر انا مقدرش اكون خرابه بيوت
اسر : يعني ايه يحور
حور : يعني انت مش هطلق دارين وانا هتجوز عمر ودا احسن حل لينا احنا الاثنين
اسر : ماشي يحور وانتي اللي جبتيه لنفسك
حور : اسر روحني
اسر : مش هتروحيله يا حور ومش هتخرجي من هنا ابدا
حور : اسر والنبي متعمليش كدا
اسر :
لالنضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا