رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ايه جميل

رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ايه جميل


رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ايه جميل رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثاني والعشرون 22 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثاني والعشرون 22 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثاني والعشرون 22

رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر بقلم ايه جميل

رواية عشق لم يكن في الحسبان حور واسر الفصل الثاني والعشرون 22

عمر : ممكن أسألك سوال 
حور : اتفضل 
عمر : انتي عايزه تتجوزيني ليه مش انتي رفضتي قبل كدا 
حور : بتسال ليه هو انت مش عاوز تتجوزني 
عمر : لا مش كدا انتي عارفه أن أنا بحبك ومستحيل اتخلي عنك بس انا استغربت انك غيرتي رايك لا من حقي أن أن انا اعرف مش صح كدا برضوا ولا ايه 
حور : صح يا عمر انا مكنتش موافقه علشان انا كنت لسه في تانيه ثانوي مكنت لسه صغيره بس خلاص انا خلصت الثانوي ودخله الكليه اهو بس كدا مش اكتر 
عمر : ماشي يا حور اه صحيح انتي جبتي مجموع كام في الثانوي 
حور : ٩٩٪ ليه 
عمر : الف مبروك 
حور : الله يبارك فيك 
عمر : طب انتي عايزه تدخلي كليه ايه 
حور : انتي تخليني اكمل تعليم 
عمر : اه ولا انتي مش عاوزه
حور : لا لا عاوزه بس مستغربه انك هتخليني اكمل تعليم 
عمر : ليه بقا هو انا كنت قولتلك أن انا مش هخليكي تكملي تعليم مثلا 
حور : لا 
عمر : امال افتكرتي كدا ليه 
حور :....
عمر : خلاص انا هسيبك تستريحي شويه عاوزه حاجه 
حور : لا شكرا 
عمر : سلام 
حور : سلام 
وخرج عمر وترك حور تستريح
عند اسر في الشركه ....
اسر لنفسه : هي حور يجد ممكن تتجوز عمر اكيد لا هي بتحبني بس بردوا متعملهاش ليه ما انا سبتها واتجوزت لا لا اكيد مش هتتجوزه اكيد هي مش هتعمل زي انا كنت مجبور لا 
ودخل زين وجد اسر يكلم نفسه 
زين : اسر مالك 
اسر : زين هي حور يجد هتتجوز عمر 
زين : اه يا اسر انت خلاص لازم تنساها 
اسر : لا يا زين انا مش نخليها تتجوزه ابدا 
زين : هتعمل ايه يا اسر 
اسر : هعمل كل خير مش هي عاوزه تتجوزه حلو انا هعلمها ازاي تفكر تتجوز واحد تاني غيرى
زين : اسر اهدي وانساها انت اتجوزت سيبها بقا هي كمان تكمل حياتها 
اسر : لا يا زين هي ملكي ملكي انا وبس 
زين : طب ودارين هتعمل فيها ايه
اسر : هطلقها اصلا انا متجوزها غضب وهعوضها عن كل حاجه 
زين : لا يا اسر ومشاعرها 
اسر : ههههههههه مشاعر ايه دي متجوزاني علشان الفلوس 
زين : اه يمكن متجوزاك علشان الفلوس بس باين في عيونها أنها بتحبك 
اسر : اكيد لا هي مبتحبنيش دا انت تلاقيك بتهلوس 
زين : بقيت بهلوي علشان بنصحك ماشى يا اسر بس انا مش موافقك في اي حاجه بتعملها سلام 
اسر : سلام 
وخرج زين وترك اسر يفكر ماذا سيفعل مع حور 
عند جاسر.....
جاسر : انا نمشي يا ياسر خد بالك من حور 
ياسر : تمشي تروح فين هو انت مش بقيت واحد من عائلتنا خلاص 
جاسر : اممم بس هروح استريح شويه وهرجع اطمن علي حور 
ياسر : هي مش حور قالت أن انت هتعيش معانا يبقي هتعيش معانا 
جاسر : بس ...
ياسر : مبسش يلا بينا علي البيت 
جاسر : يلا 
وبالفعل ذهبوا الي البيت 
جاسر : فين اوضتي 
ياسر : اه انت هتنام معايا في الأوضه اصل زي ما انت شايف البيت ..
جاسر بمقاطعه : الله ومالوا دا انا كان نفسي يبقي ليا اخ علشان انام في حضنه كدا ونتشارك كل حاجه مع بعض 
ياسر : خلاص يعم انت من انهارده اخويا الصغير هههه
جاسر : الله يخليك لينا يا رب طب هي فين اوضتك 
ياسر : اهه اللي هناك دي علي اليمين 
جاسر : ماشي طب هاخد بيجامه من بتوعك علي ما اجيب هدومي 
ياسر : الدولاب كله بتاعك ويلا بقا خلينا ننام علشان انا تعبت اوي انهارده 
جاسر : وانا كمان 
وحضنوا بعض وناموا 
عند اسد ....
صافي : اسد تفتكر اسر هيعمل ايه مع حور دا زمانه هيتجنن صح 
اسد بعصبيه : معرفش وملكيش دعوه وأياكي تجيبي سيره راجل تاني علي لسانك غيرى فاهمه 
صافي : حاضر بس مش تتعصب كدا 
اسد : انتي كمان بتلوميني هو انتي نسيتي نفسك ولا ايه وكمان بتعليق صوتك عليا 
صافي : في ايه يا اسد انت مالك 
اسد : مليش واللي قولته يتنفذ فاهمه 
صافي والدموع تتجمع في عينها : حاضر خلاص نزلتي هنا 
اسد : ليه راحه فين 
صافي : مش راحه بس عايزه اروح لوحدي 
اسد بعصبيه: ليه بقا انشاء الله 
صافي: عادي يعني 
اسد : هو ايه اللي عادي طب انتي راحه تقابلي حد 
صافي : لا والله 
اسد : انتي هتجننيني امال هتنزلي ليه عمرك ما عملتيها 
صافي : عادي فيها ايه يعني 
اسد : صافي اقعدي ساكته والا انا مش ملزوم عن اللي هيحصل دلوقتي فاهمه وعلشان النزول مفيش نزول غير لما اوصلك ماشي 
صافي والدموع علي وشك السقوط من عينها : حاضر 
وظلت صامته طوال الطريق 
عند زين ....
نيره : زين مالك 
زين : مفيش 
نيره : لا في قولي مالك 
زين بعصبيه : قولت مفيش يعني مفيش 
نيره والدموع في عينها : ماشي 
زين وقد لاحظ نفسه : نيره 
نيره : ......
زين : نيره متزعليش والله مكنش قصدي انا بس خايف من اللي اسر هيعمله مع حور وخائف يعمل في نفسه حاجه 
نيره : .......
زين : والله اسف خلاص بقا وقبلها من جبينها 
نيره : ماشي بس يزين انا فتره صغيره وهكون مراتك ولازم نتشارك الحلو والمر مع بعض ماشي 
زين : ماشي قوليلي بقا عوزانا نروح فين 
نيره بتمثيل. : روحني اصل انا تعبت اوي وعايزه انام 
زين : والله يبقي انا اقولك عوزانا نروح فين تقوليلي روحني علشان انام 
نيره : ههههههه بهزر ي رمضان ايه مبتهزرش 
زين وهو يغير نبره صوته : لا والله مبهزرش 
نيره : هههههههه ماشي يا زيزوووو
زين : بقيت زيزو كمان يارب صبرني 
نيره : متفرفش شويه متنكش قافش كدا 
زين : تعرفي أن انا اللي غلطان أن انا سالتك انا هوديكي مكان علي مزاجي وخلاص 
نيره : ماشي

لالنضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا 
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-