رواية صغيرتي الناضجة جميلة ويوسف الفصل السادس عشر 16 بقلم امل ذكي
رواية صغيرتي الناضجة جميلة ويوسف الفصل السادس عشر 16 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة امل زكي رواية صغيرتي الناضجة جميلة ويوسف الفصل السادس عشر 16 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية صغيرتي الناضجة جميلة ويوسف الفصل السادس عشر 16 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية صغيرتي الناضجة جميلة ويوسف الفصل السادس عشر 16
رواية صغيرتي الناضجة جميلة ويوسف الفصل السادس عشر 16
لحد ما ف يوم يوسف كان داخل عند جميله بس الصدمه انهم كانوا بيغطوا وشها بالملايه البيضاء
يوسف ب صدمه وخوف ورجله مبقتش شايله . جميييييييييله
بس فجأه جري وشد الملايه من علي وشها واتصدم
يوسف بفرحة . مش جميله مش جميله الحمد لله يا رب وسجد شكر لربنا
الممرضه بفرحة ليه . المريضه فاقت من ساعه يا فندم دي معجزه
يوسف مسمعش كلامها بقي يجري ف المستشفي لحد ما قلبه وجهه لمكانها ودخل واتصدم بجمالها الساحر رغم تعبها بس هيه لسه بتأثر عليه ف كل حالاتها
يوسف بحب وفرحه وهمس . جميله
جميله بطفوله . مين حضرتك
يوسف ب صدمه . انا يوسف
ومسمعش كلامها وجري للدكتور
يوسف بسرعه وبينهج . يا دكتور مش فاكراني جميله مالها
الدكتور بضحك وسند علي كتفه . يا بطل خف شويه احمد ربنا انها فاقت وبعدين ده طبيعي ده فقدان ذاكره مؤقت ومش كل شويه تدخل من غير ما تخبط انا هخليهم يشيلوا الباب ده احسن
يوسف مسمعش كلامه و بقي يجري لجميله تاني وسط ضحك الدكتور وهوه ناوي انه هيفكرها بكل حاجه حلوه معاه
يوسف بحب . جميله انا يوسف حبيبك
جميله بطفوله . انا مش فاكره حاجه انا هنا ليه
يوسف بحب ضمها لحضنه . مش مهم اي حاجه غير اني معاكي وكمل بهمس يا مراتي ☺
جميله بخجل وتألم . ممكن تبعد شويه
أبتعد يوسف ثم اقترب وقب. وجنينها برفق شديد وشوق
مر اسبوع بعد معرفه الجميع وخروج جميله من المستشفي ورجوعها للبيت
كان يوسف راجع من شغله تعبان المرهق وطلع اوضته بس الصدمه جميله كانت لابسه فستان اسود قصير وفارده شعرها واحده ميكاب خفيف كان اقل ما يقال عليه حوريه
جميله بخجل من نظراته . وحشتني اوي يا يوسف
يوسف بنظراته الوقحه . لا ما هوه انا مش قادر بقي وحملها واخدها لعالم العشاق الخاص بهم
تاني يوم استيقظت جميله علي ايد بتمشي علي وشها بحنيه
جميله بخجل وتعب . صباح الخير يا حبيبي
يوسف بحب . مساء الجمال الساعه ٥ المغرب يا روحي
جميله ب صدمه . ازاي
يوسف بحب . مش مهم المهم دلوقتي ف كلمه سر عايذه اقولها لك اوووووي
نظرت جميله بخجل لجميع انحاء الغرفه بعيد عن عيونه ضحك بصوته الرجولي واخدها لعالمهم الخاص وسط فرحته برجوع حبيبته
عدا شهر وسط فرحتهم ببعض لحد ما فيوم جميله قامت ولقيت بوكس كبير ويوسف كاتب فورقه فوقه اتمني أسعدك دايما
جميله فتحت لقت شوكليت كتير وتذكرتين سفر المالديف
جميله نطت من الفرحه وبصت علي الباب لقيت يوسف داخل ببدله شيك وبوكيه ورد وبوكس كبير جريت عليه وحضنته وهوه نزل البوكس وحضنها جامد وبعد فتره خرجها من حضنه واداها البوكس
يوسف بحب . افتحيه
جميله فتحت وكانت الصدمه انه شافت فستان فرح ونقاب ☺(يارب ارزقنا بلبس النقاب ☺)
جميله ب صدمه . ده بجد
يوسف بحب . عشان عيونك اعمل اي حاجه
جميله بخجل . يا يوسف مش هبقي حلوه ف النقاب
يوسف بحب . طب تعالي واخد النقاب وشدها قدام المرايا ولبسه ليها
جميله ب صدمه . هوه دي انا ده جميل اوووي
يوسف بحب . ده براحتك يا جميلتي بس انا مش عايذ اقتل حد يبص ليكي بصه واحده
جميله بحب . انا بحبك اوووووي
يوسف . وانا بعشقك يا جميلتي
جميله . طب واي فستان الفرح ده
يوسف بجديه . ده وعد وعدته علي نفسي لو فوقتي هعمل فرح جديد ونبدأ حياه جديده
جميله بفرحة طفوليه . بجد يا يوسف
يوسف بحب . بجد يا عيون يوسف ويلا اجهزي
وفعلا الفرح تم
ف الفرح
جميله ويوسف بيرقصوا سلو وهيه لابسه النقاب وكان فرح إسلامي
جميله بدلع وهمس ليوسف . وحشني وانت معايا
يوسف بجنان . طب بطلي عشان متجننش
جميله كملت كلامها بس شهقت بخضه لما لقيت يوسف شايلها وبيجري بيها وسط الناس
عدي يومين وراحوا المالديف ويوسف اكتشف ان جميله حامل وفرحوا جدا
بعدها ب سبع شهور ف المستشفي
جميله بخوف . يوسف لو جري لي حاجه خلي بالك من ولادنا
يوسف بعياط . انا اموت بعدك متسيبنيش
جميله بحب . بحبك لا اله الا الله
يوسف بعشق . وانا بعشقك سيدنا محمد رسول الله
(جميله كان قلبها حاسس انها مش هترجع ويوسف كان خايف )
بعد ٣ ساعات
الدكتوره خرجت بحزن . جابت ولدين قمر
يوسف بقلق . جميله كويسه
الدكتوره بعياط . البقاء لله
يوسف بهستريه . لا انتي كدابه جميله عايشه انتي كدابه ووقع ومقمش تاني
(يوسف قالها مش هقدر اعيش من غيرك وده اللي حصل
بعد 25 سنه
ياسر بتحقيق وزعيق . يعني اي موت امي كان متدبر له ويتري مين السبب
الشخص بخوف . *******
ياسر ب صدمه . ازاي
الخاتمة انتظروني ف الجزء التاني
حقيقي انا عيطت بس فرحت لانهم اجتمعوا ف الحلال وكانت ثمره حبهم ياسر و أسر وكمان المغزي من الروايه ان مش شرط تكون النهايه سعيده وكمان انه مفيش حد شبه التاني يوسف كان صعيدي بس راجل وخايف علي زوجته اللي هيه وصيه رسول الله ومقربش منها غير لما فهمت يعني اي زواج أصلا الحب اللي بجد انك تحس بالأمان مش معاك كام او شكلك حلو ولا لا الحب اللي بجد اللي ينسيك اللي حواليك انك تجنن ف وجود حبيبك تحس بيه حتي لو بعيد عنك بس قلبكم واحد