رواية اصول الحب كارما وقاسم الفصل الثالث عشر 13 بقلم صفاء احمد
رواية اصول الحب كارما وقاسم الفصل الثالث عشر 13 هى رواية من تأليف المؤلفة المميزة صفاء احمد رواية اصول الحب كارما وقاسم الفصل الثالث عشر 13 صدرت لاول مرة على فيسبوك الشهير رواية اصول الحب كارما وقاسم الفصل الثالث عشر 13 حققت نجاحا كبيرا في موقع فيسبوك وايضا زاد البحث عنها في محرك البحث جوجل لذلك سنعرض لكم رواية اصول الحب كارما وقاسم الفصل الثالث عشر 13
رواية اصول الحب كارما وقاسم الفصل الثالث عشر 13
قاسم بضحك: قومي بقي كفايكي نوم
كارمه بزعل: كلو منك انت يلي امبارحح سهرتني
قاسم بغمزه: سهرتك ليه منتي سهراتي معايه
كارمه: هقوم اعملك الفطار
قاسم: خليكي هفطر اي حاجه برا
كارمه: لا هعمل انا الفطار اياك ثم اياك تاكل من برا اكل
قاسم بابتسامه: ماشي قومي بقي
كارمه اخدت شور وعملتلو الاكل وبيفطارو
كارمه وهي بتاكلو: اطمنت عل تميم صح
قاسم: لا والله فكرتيني بيا هرن عليا
قاسم رن: ايه ياروش عامل اي
تميم بنوم: ياعم في حد يرن عل حد يوم الصباحيه
قاسم: ماانا اصلا سيبك متروحش الشغل بقي وكدا
تميم: ماانت قعده اسبوعين ياابن ***
قاسم: اهدا يسطا مش كدا
تميم: طب روح مش فاضي
قفل في وش قاسم: بصي الولد اقفل في وشي قال اي مش فاضي
كارمه ماتت ضحك: ياخربي*تك اهو احسن الراجل مش فاضي
قاسم ضحك وباس راسها: همشي عايزه حاجه يقلبي
كارمه: ابعتلي السواق عشان هروح عند ملاك
قاسم بغيره ان ممكن يشوفها تميم وحدها: لا لا هنروح مع بعض بليل تبقي جاهزة
كارمه بغضب طفولي: لا هروح وحدي
قاسم بغضب: خلاص قلت لاا انتي مبتفهميش
كارمه زعلت اوي من الكلمه دي ووهو راح الشركه
عند تميم وملاك
ملاك عملت الاكل وراح تقعد عل السفره
تميم ببرود: تعالي اكليني
ملاك بصدمه افتكرتو اتغير
تميم بزعيق: انتي هتصدمي قومي اكليني
ملاك قامت بخوف وبتاكلو
تميم بابتسامه خبث مسك*ها من وسط*ها
ملاك اتنفضتت من مكانها: ابعد ياتميم
تميم بزعيق: انتي هنا تقولي حاضر نعم فاهمه
ملاك بخوف: فاهمه فاهمه
تميم: الحمدالله
ملاك لمت الاكل وغسلت المواعين
وجايه تعقد تميم: اعملي الغداء يلا
ملاك: حاضر
قامت وفضلت في المطبخ شويه كدا. ورنت كارمه
كارمه بضحك: العروسه العروسه عامله ايه
ملاك بضحكه مكسورة: عروسه ايه وزفت اي
كارمه: مالك يابت فيكي اي انتي فين اصلاا
ملاك: في المطبخ
كارمه بشهق: اي ياختي مطبخ اي دا
ملاك: اه مصدومه ليه بعملو الغدا وهو قعد جو
كارمه: هو انتي تعرفي منين
ملاك حكت كل الي حصل معاها
كارمه بزعل عل صحبت عمرها: ليه كدا اي هو دا وكمان شايف نفسه عليكي اكيد من خوفك دا
ملاك.: مانتي عارفني مكنتش اخاف من حد بس الي حصل خلاني كدا
كارمه: انا كدا كدا جايلك بليل انا الولد جوزي
ملاك بتركيز: ازاي اتجوزتي انتي كمانن دانتي كانتي بتحبي من ابتداىيه
كارمه حكتلها كل الي حصل معاها
كارمه: بس دلوقتي بقي حنين اوي بس لسه مزعقلي والله 😂قفلو مع بعض
بليل جاها يخدها لقها لبس فستان احمر لحد الركبه
قاسم بزعيق : ايه المسخرة الي لبسها دي اطلعي غيري
كارمه: مالوو ماعجبني
قاسم: وانا مش عجبني اي رايك
كارمه ركبت غيرت تيشرت وبنطلون واتنكدت عليا
قاسم بحب: هي دى صغيرتي الفستان يتلبس بليل ها
كارمه: مش هلبسو
قاسم: يلا نمشي ولما نروح نشوف حكايت الفستان بليل
ووصل عند كارمه
ملاك كانت بصه من البلكون: هيييييي جات كارمه
تميم بصلها بستغراب: مال الطفله دي
ملاك: انا مش طفله ابعد خليني اشوف كارمه
تميم: طب منا ممكن اخليكي متشوفيهاش
ملاك: هو نت ليه اتغيرت طريقه كلامك مش عجباني
تميم ببرود: اهم حاجه عجباني
ملاك: تيب
تميم: يلا نشوف الضيوف
ملاك: يلا
طلعو يفتحو لكارمه وقاسم
ملاك: وحشتيني اويي
كارمه بفرحه: ونتي كمان وحشتيني والله
ملاك: اخبارك اي
كارمه: بخير ونتي اخبارك مع تميم
ملاك: تمام تمام
كارمه: مالك
ملاك بضيق: مليش بس مخنوقه شويه
كارمه: ليه بس
ملاك حكت لكارمه كل اللي حصل
عند قاسم وتميم
قاسم: اي ياعريس
تميم: ونبي اسكت مش طيق نفسي
قاسم: ليه
حكالو بردو
قاسم: ياسيدي بكره انت اتصالحها
تميم: انا مش هصالح حدد
قاسم: طيب براحتك ياتميم
بعد ساعات
قاسم وكارمه مشيو من عند ملاك وتميم
عند ملاك وتميم
تميم: نامي ف الارض
ملاك: بس الدنيا برد
تميم: مليش دعوه
ملاك بحزن؛ حاضر
وفعلا نامت
ملاك وتميم نامو
اشرقت الشمس
عند كارمه وقاسم
قاسم: قومي ياكارمه
كارمه: سبيني نايمه
قاسم: انا صحيت اصحي
كارمه: طيب صباح الخير
قاسم: صباح النور عليكي اجمل كارمه ف حياتي
كارمه: حبيبي نت
قاسم: يلا قومي عشان عملك مفاجاه
كارمه: ماشيي
قاسم وكارمه قامو لبسو ونزلو
عند ملاك وتميم
ملاك بتموت من السقعه
ملاك: تميم
تميم بنوم: في اي
ملاك: الفطار جهز
تميم: طيب جاي وراكي
ملاك: ماشي
تميم صحي خد شور ونزل
ملاك: انا سخنت الاكل تاني عشان انت مش بتحبو بارد
تميم: كويس انك عملتي حاجه مفيده
ملاك: تيب
تميم: قومي روقي البيت مش عجبني
ملاك بتعب: حاضر
تميم حس بتعبها: في حاجه
ملاك بتعب اكتر: مفيش حاجه وفاجاه اغما عليها
تميم خاف عليها شالها ودخلها الا"وضه
وطلب دكتور
الدكتور: مبروك المدام حامل
تميم وملاك بصدمه: حامل
للانضمام لجروب التليجرام ( هينزل فيه الرواية كاملة ) اضغط هنا
للانضمام لجروب الواتساب اضغط هنا